bezmyslny egoizm...

Data: 2010-12-01 10:12:34
Autor: Heraklit
bezmyslny egoizm...
Był sobie taki dzień: 1 grudzień (środa), gdy o godzinie 9:32 *Andrzej
Lawa* naskrobał(a):

Jest jakieś trudniejsze skrzyżowanie - zawalone śniegiem i jeszcze pod
górkę. Ludzie w tym utykają, niezależnie od opon.
Inni siedzą w tych swoich samochodzikach, widzą że ktoś ma problem - i
nic. Czekają. Czasem nawet poganiają.
Czy to może ja jestem jakimś świrem, że widząc coś takiego wysiadam i
bez proszenia o pomoc pomagam pchnąć taki samochód?

przecież czytasz wypowiedzi użytkowników grupy i ich opinie o innych
użytkownikach (tzw."kapelusznikach), o przepisach, o pojazdach
uprzywilejowanych, więc raczej nie powinno cię już dziwić takie
"nieludzkie" zachowanie na drodze. --
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-12-01 10:04:54

bezmyslny egoizm...