bezmyslny egoizm...

Data: 2010-12-01 11:56:09
Autor: J.F.
bezmyslny egoizm...
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
No właśnie - skąd ten bezmyślny egoizm?
Jest jakieś trudniejsze skrzyżowanie - zawalone śniegiem i jeszcze pod
górkę. Ludzie w tym utykają, niezależnie od opon.
Inni siedzą w tych swoich samochodzikach, widzą że ktoś ma problem - i
nic. CzekajÄ…. Czasem nawet poganiajÄ….
Czy to może ja jestem jakimś świrem, że widząc coś takiego wysiadam i
bez proszenia o pomoc pomagam pchnąć taki samochód?

a) spokojnie, da rade,
b) na drugi raz niech se lepsze opony kupi,
c) pod nastepne gorke tez utkwi, ominac i pojechac dalej
d) ksiezniczka jedna, wysiasc z auta i poprosic o pomoc nie laska ?
e) auto umyl ? rekawiczki sie latwo brudza :-)
f) ... a nastepnym razem niech sie zastanowi przed wyborami, czemu jemu i sobie zycze :-)

J.

Data: 2010-12-01 12:06:38
Autor: Heraklit
bezmyslny egoizm...
By³ sobie taki dzieñ: 1 grudzieñ (¶roda), gdy o godzinie 11:56 *J.F.*
naskroba³(a):

d) ksiezniczka jedna, wysiasc z auta i poprosic o pomoc nie laska ?

a zapodaj jeszcze w³a¶ciw± formu³kê "prosz±c±", by przypadkiem nie
uraziæ pana kierowcy.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-12-01 12:04:56

Data: 2010-12-01 15:56:39
Autor: pablo eldiablo
bezmyslny egoizm...
Heraklit <wet_12@poczta.onet.pl> napisa³(a):
> [...]

> d) ksiezniczka jedna, wysiasc z auta i poprosic o pomoc nie laska ?

a zapodaj jeszcze w³a¶ciw± formu³kê "prosz±c±", by przypadkiem nie

Bez przesady - wystarczy zaczac od 'dzien dobry' lub 'dobry wieczor',
nastepnie wplesc w swa wypowiedz slowo 'prosze', a po wszystkim uzyc slowka
'dziekuje'. Zazwyczaj powyzsze dziala w roznych sytuacjach zyciowych ;) --

Data: 2010-12-01 17:02:24
Autor: J.F.
bezmyslny egoizm...
U¿ytkownik "pablo eldiablo" <jazzee.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w
> [...]

'dziekuje'. Zazwyczaj powyzsze dziala w roznych sytuacjach zyciowych ;)

Dokladnie - czy moze mnie pan przepchnac ? :-))

Tymczasem pisza pozniej takie ksiezniczki "wydza te meskie szowinistyczne swinie ze kobieta sie meczy z ....., ale zaden nie podejdzie pomoc".

J.

Data: 2010-12-01 16:41:35
Autor: masti
bezmyslny egoizm...
Dnia pięknego Wed, 01 Dec 2010 17:02:24 +0100 osobnik zwany J.F. wystukał:

Użytkownik "pablo eldiablo" <jazzee.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w
Heraklit <wet_12@poczta.onet.pl> napisał(a):
Był sobie taki dzień: 1 grudzień (środa), gdy o godzinie 11:56 *J.F.*
naskrobał(a):
> d) ksiezniczka jedna, wysiasc z auta i poprosic o pomoc nie laska ?
a zapodaj jeszcze właściwą formułkę "proszącą", by przypadkiem nie
urazić pana kierowcy.

[...]

mój znajomy kiedyś chciał pomóc, z własnej woli, pewnej pani zepchnąć samochód z jezdni na chodnik, żeby nie blokował ruchu. Dostał zjebkę, że się wtrąca bo paniusia czeka na męża i kazała mu spadać.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-12-01 20:52:46
Autor: DoQ
bezmyslny egoizm...
W dniu 2010-12-01 17:41, masti pisze:

mój znajomy kiedyś chciał pomóc, z własnej woli, pewnej pani zepchnąć
samochód z jezdni na chodnik, żeby nie blokował ruchu. Dostał zjebkę, że
się wtrąca bo paniusia czeka na męża i kazała mu spadać.

Po tym traumatycznym przeżyciu już pewnie nigdy w życiu nikomu nie pomoże.

Pozdrawiam
Paweł
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2010-12-01 22:33:35
Autor: Piter
bezmyslny egoizm...
na  ** p.m.s **  masti pisze tak:

Dosta³ zjebkê, ¿e siê wtr±ca bo paniusia czeka na mê¿a i kaza³a mu
spadaæ.

meandry rozumowania tej paniusi nie sni³y sie fizjologom.
mo¿e to by³o preludium do molesty o nowe auto od mêzusia|sponsora ;)

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

bezmyslny egoizm...