bezpieczna bankowość z IB?

Data: 2019-04-05 09:36:47
Autor: miumiu
bezpieczna bankowość z IB?

Mnie rozbraja filozofia IB. Z jednej strony trąbią o bezpieczenstwie, a z drugiej dzwonia i chca zeby podawac im przez telefon swoje dane do uwierzytelnienia się...

Pzdr

Data: 2019-04-05 11:05:35
Autor: J.F.
bezpieczna bankowość z IB?
Użytkownik "miumiu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q870ij$73o$1@node1.news.atman.pl...
Mnie rozbraja filozofia IB. Z jednej strony trąbią o bezpieczenstwie, a z drugiej dzwonia i chca zeby podawac im przez telefon swoje dane do uwierzytelnienia się...

Nie rozumiesz korporacji.
Jeden dyrektor kazal dzwonic i weryfikowac, i to jest dobre,
drugi dogadal sie z IBM, i to tez jest dobre.

A pisales do prezesa ?

Ja pisalem, widac uznal, ze nie rozumiem korporacji :)

J.

bezpieczna bankowość z IB?