bezpieczniki 32V

Data: 2009-05-15 10:00:15
Autor: Robert_J
bezpieczniki 32V
Dostałem paczkę bezpieczników samochodowych. Po bliższym przyjrzeniu się widzę że są 32V. Gdzie się takie bezpieczniki używa i po co halfords je sprzedaje?

A co dziwnego jest w tym parametrze? 32 V? Ja nie widze niczego szczególnego, wszak w aucie mamy max. 24 V...

Data: 2009-05-15 10:14:36
Autor: Madafaka
bezpieczniki 32V
szczególnego, wszak w aucie mamy max. 24 V...

Raczej ok 28V jesli juz

Data: 2009-05-15 10:32:00
Autor: Kuba \(aka cita\)
bezpieczniki 32V
Madafaka wydusił z siebie te słowy:

szczególnego, wszak w aucie mamy max. 24 V...

Raczej ok 28V jesli juz

24V ... nie 28.

Czy w przeciętnej osobówce powiesz, ze instalacja jest 14,5Voltowa?

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-05-15 10:54:28
Autor: Madafaka
bezpieczniki 32V
szczególnego, wszak w aucie mamy max. 24 V...

Raczej ok 28V jesli juz

24V ... nie 28.

Czy w przeciętnej osobówce powiesz, ze instalacja jest 14,5Voltowa?

Bezpiecznika nie interesuje jaka masz instalacje w aucie ale _MAKSYMALNE_ napiecie pod jakim ma pracowac.
A to jest wlasnie ok 28-29V w autach z instalacja 24V. Dlatego bezpiecznik jest na 32V a nie na np 25V.

Data: 2009-05-18 12:30:52
Autor: J.F.
bezpieczniki 32V
Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:guj9a3$am$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zalezy kto pyta i w jakim celu .. ale to bedzie najlepsza odpowiedz :-)

Tak czy inaczej - nie trzeba sie tym przejmowac ze bezpieczniki sa na wyzsze napiecie niz stosowane w samochodzie.

J.

bezpieczniki 32V