bezpłatne bankomaty mbanku

Data: 2009-05-10 14:12:10
Autor: Łukasz
bezpłatne bankomaty mbanku
Czy ktos może potwierdzić/zaprzeczyć się czy bankomaty euronetu przy placówkach innych banków są bezprowizyjne przy wypłatach karta do ekonta mbanku?

Wyszukiwarka pod linkiem "bezpłatne bankomaty" na stronie mbanku uparcie podaje mi bankomaty z placówek m.in. Aliora i Lukasbanku.
Nie chciałbym się przekonać że są to jednak moje pobożne życzenia i zderzyć się z "przejrzystą" i "bezhaczykową" polityką mbanku ;>

Data: 2009-05-10 12:29:43
Autor: aneczka
bezpłatne bankomaty mbanku
mBank nie ma własnych bankomatów
Euronet, Cash4you i inne bazpłatne masz na http://www.mbank.pl/przewodnik/bankomaty_wplatomaty/

Data: 2009-05-10 15:33:07
Autor: Łukasz
bezpłatne bankomaty mbanku

Euronet, Cash4you i inne bazpłatne masz na
http://www.mbank.pl/przewodnik/bankomaty_wplatomaty/
Tyle też zdążyłem zauważyć, pytanie brzmi: "Jeśli wyszukiwarka pokazuje bankomat oznaczony
symbolem euronetu to jest on bezpłatny mimo ze jest przy placówce innego banku"

Data: 2009-05-10 13:43:44
Autor: aneczka
bezpłatne bankomaty
tak jak ci pisałam - wszystkie z sieci euronet i cash4you są darmowe -
niezależnie od tego gdzie stoją

Data: 2009-05-10 18:21:15
Autor: d530

"Lukasz" <NO.SPAM.lukaszx12@o2.pl> wrote in message news:gu6l38$52a$1inews.gazeta.pl...

Tyle też zdążyłem zauważyć, pytanie brzmi: "Jeśli wyszukiwarka pokazuje bankomat oznaczony
symbolem euronetu to jest on bezpłatny mimo ze jest przy placówce innego banku"

Ale to nie jest pytanie, tylko stwierdzenie i jednocześnie odpowiedź na Twoje pytanie.
Nie wiem tylko czy prawidłowa. Przed kilku laty niektóre bankomaty Euronetu pobierały prowizję przy wypłacie gotówki kartą mBanku.
Lista bezprowizyjnych tak jak dzisiaj była na stronach mBanku.

Data: 2009-05-10 19:16:07
Autor: jureq
bezpłatne bankomaty mbanku
Dnia Sun, 10 May 2009 18:21:15 +0200, d530 napisał(a):

Nie wiem tylko czy prawidÂłowa. Przed kilku laty niektĂłre bankomaty
Euronetu pobieraÂły prowizjĂŞ przy wypÂłacie gotĂłwki kartÂą mBanku. Lista
bezprowizyjnych tak jak dzisiaj byÂła na stronach mBanku.

To nie były bankomatu euronetu tylko bankomaty obsługiwane przez Euronet. Faktycznie czasami było je trudno odróżnić.

Data: 2009-05-10 22:33:38
Autor: Valdi.Pavlack
bezpÂłatne bankomaty mbanku
"jureq" news:gu795n$acb$2news.onet.pl

To nie były bankomatu euronetu tylko bankomaty obsługiwane przez Euronet.
Faktycznie czasami było je trudno odróżnić.

Do dziś takie bankomaty stoją na ulicach/wystają ze ściany :)

Data: 2009-05-10 15:53:32
Autor: Pablos_

Użytkownik "Łukasz" <NO.SPAM.lukaszx12@o2.pl> napisał w wiadomości news:gu6gb7$dsi$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bankomaty Euronet zawsze sa bezprowizyjne. Nawet jesli stoja w placowce np. Aliora.

| Pablos_ * mailto: pablos83 [at gmail[dot]com* |

Data: 2009-05-10 19:09:56
Autor: Łukasz
bezpłatne bankomaty mbanku

Bankomaty Euronet zawsze sa bezprowizyjne. Nawet jesli stoja w placowce np. Aliora.
Dziękuję za konkretną odpowiedź

Data: 2009-05-10 19:39:22
Autor: mx
bezpłatne bankomaty mbanku
Bankomaty Euronet zawsze sa bezprowizyjne. Nawet jesli stoja w placowce np. Aliora.

Pozdrawiam
| Pablos_ * mailto: pablos83 [at gmail[dot]com* |

Jak jesteś tego pewien to oddaj mi 5 zł skasowane przez mBank za wypłatę w tym bankomacie Euronetu:
"Alior Bank, oddział
Lipowa 34 Białystok"
(info ze strony mBanku)
Dopiero za 5 razem (konsultat przestał się odzywać, przerwane połączenie, konsultant nic nie wie ale ma sto pytań, itp.) udało mi się ich zmusić do przyjęcia reklamacji. Minęło 3 tygodnie, z ich strony cisza.

Pozdrawiam

Data: 2009-05-10 20:43:49
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
mx wrote:
[...]

Reklamuj dalej. Wielokrotnie wypłacałem w bankomacie Aliora (Euronet
oczywiście) i nigdy prowizji nie pobrali.

--
MiCHA

Data: 2009-05-10 22:14:35
Autor: Pablos_
bezpłatne bankomaty mbanku

Reklamuj dalej. Wielokrotnie wypłacałem w bankomacie Aliora (Euronet
oczywiście) i nigdy prowizji nie pobrali.

-- MiCHA

Wyplacam pieniadze z bankomatu euronet w placowce Aliora zarowna z konta w mbanku jak i ING i nigdy nie pobrano mi prowizji.

| Pablos_ * mailto: pablos83 [at gmail[dot]com* |

Data: 2009-05-10 22:33:03
Autor: Valdi.Pavlack
bezpłatne bankomaty mbanku
"Przemyslaw Kwiatkowski" news:gu7795$52u$1inews.gazeta.pl

Reklamuj dalej. Wielokrotnie wypłacałem w bankomacie Aliora (Euronet
oczywiście) i nigdy prowizji nie pobrali.

Również. A propozycja nacisków na mBank w kwestii reklamacji jest tym
bardziej słuszna, że euronet nie przejął pod swoją opiekę "cudzych" (tj.
takich, które postawił sam bank, we własnym imieniu) bankomatów tylko od
samego początku działalności Aliora na rynku pakował do jego oddziałów
własne maszynki.

Data: 2009-05-10 16:37:06
Autor: Peet
Łukasz pisze:

Nie chciałbym się przekonać że są to jednak moje pobożne życzenia i zderzyć się z "przejrzystą" i "bezhaczykową" polityką mbanku ;>

Nie sprawdzaj tylko salda konta bo Cię skasują.

Data: 2009-05-10 19:08:56
Autor: Łukasz
bezpłatne bankomaty mbanku

Nie chciałbym się przekonać że są to jednak moje pobożne życzenia i zderzyć się z "przejrzystą" i "bezhaczykową" polityką mbanku ;>

Wiem, dlatego napisałem "bezhaczykową"

bezpłatne bankomaty mbanku