bezpłatne połączenia do USA oraz Kanady - wszystkie telefony

Data: 2018-04-19 17:57:45
Autor: Akarm
bezpłatne połączenia do USA oraz Kanady - wszystkie telefony
W dniu 2018-04-19 o 12:51, Alzem ??????????? pisze:
Cześć

Dzielę się z wami pewną informacją.

Jest oprogramowanie na smartfony o nazwie 2ndLine.
Możliwości jakie daje to oprogramowanie, to bezpłatny, prawdziwy numer telefonu USA. Można sobie wybrać z jakiego stanu (strefy numeracyjnej).

Dzwonisz i wysyłasz wiadomości tekstowe GRATIS, ale tylko do USA i Kanady. Na wszystkie numery. Stacjonarne i komórkowe.

Jeśli chcesz dzwonić lub wysyłać wiadomości tekstowe z otrzymanego numeru telefonu, do numerów telefonów innych krajów niż w/w, to trzeba płacić około 0,10 centów USD za minutę.

Strona główna:
https://www.2ndline.co/

Dzwoniłem i rozmawiałem. Nawet nie trzeba podawać swoich danych takich jak imię i nazwisko. Jedyne co jest potrzebne do rejestracji to, adres email.

Oo, to dobrze! Czyli starają się nadążać za stacjonarnymi Orange. :)

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-04-19 18:27:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
bezpłatne połączenia do USA oraz Kanady - wszystkie telefony
Akarm wrote w signaturce:

Wołowiny nie trawisz?
Ja trawię i mleko, i mięso...
Ponoć najlepsze jest mięso cielęce...

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-04-21 21:10:45
Autor: Pszemol
"Akarm" <akarmWYWAL@wp.pl> wrote in message news:5ad8bc7b$0$31354$65785112news.neostrada.pl...
Oo, to dobrze! Czyli starają się nadążać za stacjonarnymi Orange. :)

Rozwiń temat, proszę...
Orange daje rozmowy do USA za darmo?
Od kiedy?

Data: 2018-04-22 08:16:56
Autor: Akarm
W dniu 2018-04-22 o 04:10, Pszemol pisze:
[...]

Nie za darmo. Żaden operator telefoniczny nie daje abonamentu za darmo.
Zawsze za abonament trzeba zapłacić.
Po prostu mam rozmowy do USA i Kanady na telefony komórkowe i stacjonarne bez ograniczeń.

Od kiedy?

Nie pamiętam od jak dawna to mam, pewnie kilkanaście lat.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

bezpłatne połączenia do USA oraz Kanady - wszystkie telefony