bezpłatne połączenia do USA oraz Kanady - wszystkie telefony

Data: 2018-04-19 19:35:07
Autor: 1634Racine
bezpłatne połączenia do USA oraz Kanady - wszystkie telefony
Alzem ??????????? w news:5ad874a0$0$625$65785112news.neostrada.pl
Cześć
Dzielę się z wami pewną informacją.
Jest oprogramowanie na smartfony o nazwie 2ndLine.
Możliwości jakie daje to oprogramowanie, to bezpłatny, prawdziwy numer telefonu USA. Można sobie wybrać z jakiego stanu (strefy numeracyjnej).
Dzwonisz i wysyłasz wiadomości tekstowe GRATIS, ale tylko do USA i Kanady. Na wszystkie numery. Stacjonarne i komórkowe.
Jeśli chcesz dzwonić lub wysyłać wiadomości tekstowe z otrzymanego numeru telefonu, do numerów telefonów innych krajów niż w/w, to trzeba płacić około 0,10 centów USD za minutę.
Strona główna:
https://www.2ndline.co/
Dzwoniłem i rozmawiałem. Nawet nie trzeba podawać swoich danych takich jak imię i nazwisko. Jedyne co jest potrzebne do rejestracji to, adres email.

zakladam apke, dostaje nr amerykanski i z tej apki z jakiegos tam panelu typu "telefon" wybieram nr komorki prawdziwie amerykanskiej i za free rozmawiam?
i "po czym" to idzie? internetem -- -> musze miec wlaczona siec?  bo jakos nie widzi mi sie mozliwosc z gsm....
i to wszystko za darmo??

Data: 2018-04-19 19:39:12
Autor: 1634Racine
bezpłatne połączenia do USA oraz Kanady - wszystkie telefony
1634Racine w news:5ad8d363$0$612$65785112news.neostrada.pl
[..........]
i "po czym" to idzie? internetem -- -> musze miec wlaczona siec?  bo jakos nie widzi mi sie mozliwosc z gsm....

jasne:

2ndLine uses your Data or WiFi connection to provide your phone with an additional line. Just download the app, pick a phone number, and immediately access unlimited calling and texting from an additional line on your phone.

no tak, ale... w sumie, to z ludzmi z usa/kanada jest skype i inne wynalazki.....

Data: 2018-04-21 21:12:06
Autor: Pszemol
"1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> wrote in message news:5ad8d448$0$673$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No ale Skype nie jest tak wygodny jak zadzwonić na numer telefonu.
Nie każdy ma Skype, a jak ma to niekoniecznie ma go akurat w telefonie.

Data: 2018-04-19 20:28:45
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-04-19 o 19:35, 1634Racine pisze:

[...]

Jeśli podanie numeru telefonu aby przychodziły reklamy uznasz
za "za darmo" to faktycznie będzie za darmo.   :-)

Pozdrawiam

Data: 2018-04-19 20:33:52
Autor: 1634Racine
bezpłatne połączenia do USA oraz Kanady - wszystkie telefony
RadoslawF w news:pban53$vl$1node2.news.atman.pl

tak wlasnie "uznaje" :)

Data: 2018-04-19 20:36:00
Autor: 1634Racine
[...]

pogadalem z usa i wniosek taki, ze skype ma jednak zdecydowanie lepsza slyszalnosc, tzn na max sluchawka w tel, a 2nline nie urywa.

Data: 2018-04-19 21:03:18
Autor: Alzem Багатырэвіч
bezpłatne połączenia do USA oraz Kanady - wszystkie telefony
Jakość transmisji uzależniona jest od łącza internetowego

Data: 2018-04-19 21:24:54
Autor: 1634Racine
bezpłatne połączenia do USA oraz Kanady - wszystkie telefony
Alzem ??????????? w news:5ad8e7f6$0$602$65785112news.neostrada.pl
Jakość transmisji uzależniona jest od łącza internetowego

a to nie jest czasami oczywiste? :) porownywalem skype i 2nline na tym samym laczu.

Data: 2018-04-19 21:07:59
Autor: Alzem Багатырэвіч
bezpłatne połączenia do USA oraz Kanady - wszystkie telefony
Zawsze można zadzwonić np. do hotelu w USA i spróbować zarezerwować pokoje dla grupy 40 osób i wynegocjować zniżkę w opłacie. Krótko mówiąc gadasz, gadasz przez pół godziny, a potem się rozłączasz. :-)

To są lekcje angielskiego z nativem, za które nie płacisz :)
a jak wybierzesz numer Kanady, gdzie jest francuski, to możesz poćwiczyć sobie ten język :)
i to bez wychodzenia z domu :)

Data: 2018-04-19 21:27:33
Autor: 1634Racine
bezpłatne połączenia do USA oraz Kanady - wszystkie telefony
Alzem ??????????? w news:5ad8e910$0$687$65785112news.neostrada.pl
Zawsze można zadzwonić np. do hotelu w USA i spróbować zarezerwować

oczywiscie, dokladnie na tym polega uzytecznosc tej apki. Nie zaprzeczam.

btw:
znasz/ktos zna z praktyki (czyli sprawdzone) jakas apke na unie europ.?

Data: 2018-04-22 11:02:34
Autor: Alzem Багатырэвіч
W dniu 19.04.2018 o 21:27, 1634Racine pisze:
> btw:
> znasz/ktos zna z praktyki (czyli sprawdzone) jakas apke na unie europ.?

W Eurokołchozie to wątpię, bo większość krajów wprowadziła ustawy nakazujące rejestrację każdego numeru.

Ale w innych regionach świata, to są:

https://mashtips.com/ios-apps-for-second-phone-number/

https://www.cnet.com/how-to/apps-that-give-your-phone-a-second-number/

https://www.computerworld.com/article/3071153/mobile-wireless/call-on-line-2-six-ways-to-add-a-second-line-to-your-smartphone.html

https://www.quora.com/What-are-the-best-apps-for-second-number

https://mashtips.com/android-secondary-phone-number-apps/

https://dollardigits.com/second-phone-number/

http://www.ring4.com

Data: 2018-04-22 18:30:50
Autor: 1634Racine
bezpłatne połączenia do USA oraz Kanady - wszystkie telefony
Alzem ??????????? w news:5adc4faa$0$625$65785112news.neostrada.pl
[...]

ok,ok, nie musi to wiazac sie z jakims nowym-wlasnym nr. tel (jak 2ndLine w usa/canada). Niech to bedzie wdzwanianie spod wlasnego nr, byle na komorki i stacjo ta apl. voip dawal polaczenie w ue za free.

thx, przejrze, czy to jest to (dla ue)

Data: 2018-04-21 21:15:22
Autor: Pszemol
"Alzem ???????????" <alzem@by.by> wrote in message news:5ad8e910$0$687$65785112news.neostrada.pl...
Zawsze można zadzwonić np. do hotelu w USA i spróbować zarezerwować pokoje dla grupy 40 osób i wynegocjować zniżkę w opłacie. Krótko mówiąc gadasz, gadasz przez pół godziny, a potem się rozłączasz. :-)

:-) A próbowałeś?

Podejrzewam że przez 28 z tych 30 minut będziesz wisiał zawieszony
słuchając muzyki poważnej gdy front desk będzie gadał z managerem
z korporacji.

To są lekcje angielskiego z nativem, za które nie płacisz :)
a jak wybierzesz numer Kanady, gdzie jest francuski, to możesz poćwiczyć sobie ten język :)
i to bez wychodzenia z domu :)

Cała prowincja Quebec...

Data: 2018-04-20 02:26:11
Autor: Animka
W dniu 2018-04-19 o 20:36, 1634Racine pisze:
[...]

Skype jest teraz chyba płatne?

--
animka

bezpłatne połączenia do USA oraz Kanady - wszystkie telefony