bezpłatny SORBNET dla bankowości prywatnej: gdzie?

Data: 2009-08-20 18:42:23
Autor: kredytywkarpaczu1
bezpłatny SORBNET dla bankowości prywatnej: gdzie?
wiele banków w ogóle nie udostępnia klientom SORBNET-u
a te co to robią stosują stawki ok. 15zł za przelew
ponadmilionowy i ok. 30-35zł za przelew poniżej miliona

Czy istnieje taki bank w PL który (choćby nawet pobierał
dość dużą oplatę za rachunek osobisty) udostępnia przelewy
natychmiastowe bez prowizji?

wg mojej wiedzy, nie ma takiego.
ale z przyjemnością dowiedziałbym się, że jestem w błędzie.

Data: 2009-08-20 09:53:56
Autor: BK
On 20 Sie, 18:42, kredytywkarpac...@op.pl wrote:
[...]

Sa mozna sobie to wynegocjowac w ramach private banking. TOIP banku w
przypadku private banking to czesto luzny zbior wskazowek niz
oficjalny cennik i jak pojdziesz do Banku powiesz: zakladam u was ror
i lokate na 1 milion i chce przelewy sorbnet za free private banking
jest w stanie to zaakceptowac.

Data: 2009-08-20 19:06:18
Autor: MarekZ
bezpłatny SORBNET dla bankowości prywatnej: gdzi e?

A własnie, to my chyba kiedyś rozmawialiśmy... Wziąłeś ten pakiet R-Club?

Data: 2009-08-20 19:22:47
Autor: kredytywkarpaczu1
> [...]
> ale z przyjemnością dowiedziałbym się, że jestem w błędzie.

Sa mozna sobie to wynegocjowac w ramach private banking.

byłem w pkobp tym z kropeczką, gdyż napisali sobie w cenniku że opłata
za pakiet do uzgodnienia, w oddziale krzyknęli 50zł a jako uzasadnienie
podali (rewelacja, klientom aliora i db szczęki opadną z wrażenia)
bezpłatne eliksiry krajowe. O darmowym sorbnecie rozmawiać nie chcieli.

Jedyny plus mają taki że wiedzą o isnieniu sorbnetu i mają go w standardzie
tyle że po zupełnie nieatrakcyjnej cenie.

R-Club to zapewne jakieś elitarne wcielenie żółtego Raiffeisena?
BZWBK ma coś do zaoferowania sensownego? Z uwagi na bliskość pkobp i bzwbk ten drugi odwiedzę najszybciej
bo pkobp na razie nie okazał się atrakcyjny

--

bezpłatny SORBNET dla bankowości prywatnej: gdzie?