bezprawie ziobry

Data: 2011-09-09 09:17:38
Autor: Icek
bezprawie ziobry
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,10254680,Naczelnik_skarbowki_dostanie_odszkodowanie_za_areszt.html

"Aby zrozumie膰 t臋 spraw臋, musimy cofn膮膰 si臋 w czasie do lata 2005 r. 艢ledczy, pod wodz膮 prokuratora generalnego Zbigniewa Ziobry, szukaj膮 uk艂adu. Znajduj膮 go m.in. w Trzecim Urz臋dzie Skarbowym w Szczecinie."

Icek

Data: 2011-09-09 10:03:01
Autor: Massai
bezprawie ziobry
Icek wrote:

[...]

Niez艂e.
Ciekawe ilu pierdo艂owatych leming贸w sprawdzi kiedy偶 to rzeczywi艣cie
Ziobro zosta艂 tym prokuratorem generalnym.
I co Ziobro mia艂 wsp贸lnego z aresztowaniem go艣cia we wrze艣niu 2005
roku, skoro PiS przej膮艂 w艂adz臋 dopiero w pa藕dzierniku, jak tego
uk艂adu m贸g艂 szuka膰 Ziobro, skoro rz膮dzi艂o jeszcze SLD...

Ale c贸偶, taka to dziennikarska solidno艣膰 pismak贸w z wyborczej.

呕eby by艂o on-topic - ciekawe czy PiS pozwie wyborcz膮 w trybie, nomen
omen, wyborczym.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-09-09 12:26:11
Autor: Icek
bezprawie ziobry
W dniu 2011-09-09 12:03, Massai pisze:
Icek wrote:

[...]

1. PiS szuka艂o uk艂膮d贸w zanim dosz艂o do w艂adzy bo chyba dosz艂o w艂a艣nie pod takimi has艂ami

2. media k艂ami膮 prawie zawsze a przynajmniej rozmijaj膮 si臋 z prawd膮.

3. ciekawi mnie bo najpierw kaczor stwierdza, 偶e kampanie prowadzimy w sejmie, w sejmie go nie ma bo ma inne obowi膮zki, pozwany przegrywa, jak przegrywa to komentuje, 偶e oczywi艣cie s膮d si臋 pomyli艂 i 偶e jak tak mo偶na prowadzi膰 kampanie w s膮dach a dzi艣 s艂ysz臋, 偶e chce s膮downie zakaza膰 Kaczmarkowi rozpowszechniania informacji na temat jego stanu zdrowia psychicznego

co jest w tej dokumentacji medycznej, 偶e kaczor boi si臋 j膮 upubliczni膰 ?

Ca艂膮 ta polityka to jest jedno wielkie g贸wno. Prostytucja polityczna to jest dobre okre艣lenie. Ale to chyba tak dzia艂a niezale偶nie kt贸ry "prawy i sprawiedliwy" dojdzie do koryta

Icek

Data: 2011-09-09 10:42:22
Autor: Massai
bezprawie ziobry
Icek wrote:

> [...]
> SLD...
> nomen omen, wyborczym.

1. PiS szuka艂o uk艂膮d贸w zanim dosz艂o do w艂adzy bo chyba dosz艂o

Jassne, i prokuratorzy pod wodz膮 Ziobry - prokuratora generalnego
szukali tegu uk艂adu pewnie jeszcze zanim PiS powsta艂. Kr贸tko -
jakiego kraju Ziobro by艂 prokuratorem generalnym latem 2005? Bo 偶e
nie Polski, to wiadomo.

2. media k艂ami膮 prawie zawsze a przynajmniej rozmijaj膮 si臋 z
prawd膮.

Dlatego trzeba by膰 pierdo艂owatym lemingiem 偶eby za nimi te k艂amstwa
powtarza膰 i takie wrzutki robi膰 jak ty zrobi艂e艣.

--
Pozdro
Massai

bezprawie ziobry