bezprawne n骡nie banku

Data: 2011-07-14 12:29:34
Autor: Leszek
bezprawne n骡nie banku
Zgoda na przesyłanie inf.handl.drog± elektroniczn± NIE
Zgoda na reklamę spółek BRE Banku SA NIE

Mimo wszystko dzwoni± mi co drugi dzień i albo maj± super promocję na AC/OC (a

A nie możesz im przy okazji powiedzieć, że nie życzysz sobie więcej takich
telefonów? Jak nie zadziała, zadzwoń jeszcze na mLinię i tam to zgło¶.
Mnie ostatnio męczyła Aviva - chyba 20 razy dzwonili (nie odbierałem),
aż w końcu odebrałem i powiedziałem żeby się odchrzanili - i od tego czasu
nie dzwoni±.

Data: 2011-07-14 16:37:51
Autor:
bezprawne n?nie banku

Mnie ostatnio męczyła Aviva - chyba 20 razy dzwonili (nie odbierałem),
aż w końcu odebrałem i powiedziałem żeby się odchrzanili - i od tego czasu
nie dzwoni±.

Albo jest to w miarę uczciwa firma (chyba pierwsza), albo masz po prostu szczę¶cie (może lokalny akwizytor dzwonił). U mnie nigdy słowo "proszę" nie zadziałało podczas tefefonicznych reklam różnych firm. Ale chamstwo z mojej strony (zwyzywanie, zbluzganie, skierowanie romzowy na tor seksualny) już kilka razy pomogło.

bezprawne n骡nie banku