bezprawne udostępnienie danych osobowych

Data: 2009-08-16 23:13:54
Autor:
bezprawne udostępnienie danych osobowych
Witam,

w Internecie, na stronie ze wzorami CV pojawił się mój życiorys. Są tam
oczywiście moje dane osobowe i bardzo mi się to nie podoba.

Gdzie mogę to zgłosić? Na policję? Do prokuratury?
--
Marek

Data: 2009-08-17 00:41:48
Autor: Jacek_P
  napisal:
w Internecie, na stronie ze wzorami CV pojawił się mój życiorys.. Są tam
oczywiście moje dane osobowe i bardzo mi się to nie podoba.
Gdzie mogę to zgłosić? Na policję? Do prokuratury?

Najpierw zglos do wlascicieli strony z zadaniem usuniecia.
Niewykluczone, ze twoje dane zostaly uznane za fikcyjne
w typie 'lorem ipsum' ;) A tu nagle wyskakujesz jako zywy
autentyk. Jak odmowia wtedy uderzaj do wladz.

Inna sprawa, ze mozna ci pogratulowac, jezeli twoje cv jest uznawane
co do formy i tresci za wzorcowe.
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-08-17 15:40:58
Autor: ZbigT
bezprawne udostępnienie danych osobowych
A może gdzieś, kiedyś wyraziłeś zgodę na "przetwarzanie". Przy okazji różnych umów podpisauje się takie zgody, więc tak jak napisał Jacek_P najpierw zapytaj administratora strony. Pzdr.

Data: 2009-08-17 21:56:30
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Mon, 17 Aug 2009 15:40:58 +0200, ZbigT napisał(a):

najpierw zapytaj administratora strony. Pzdr.

.... i daj znać tu na grupę, jak się sprawa potoczyła...

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_2.php

bezprawne udostępnienie danych osobowych