bezprawne użycie zrzutu strony internetowej

Data: 2009-10-07 13:12:12
Autor: BK
bezprawne użycie zrzutu strony internetowej
On 7 Paź, 07:39, dEXTER <dexter...@gazeta.pl> wrote:

Zrzuty pokazują kilka podstron - projektu wykonanego przez moją firmę.
Na dzień dzisiejszy, wspólnicy nie odebrali "pozwu". Razem z kolega
prawnikiem mamy zagwozdkę, bo nie wiemy o jaką kwotę zadośćuczynienia
możemy się upomnieć? Oczywiście żądamy usunięcia "zrzutów"
przedstawiających stronę i umieszczenia komunikatu z "przeprosinami" na
stronie pozwanego.

Proszę o pomoc.
Robert

Domagac sie mozesz wielu rzeczy. Pytanie czy tworzac strone www dla
firmy X przypadkiem nie przeniosles na ta firme majatkowych praw
autoskich do tego projektu. Bo to moze miec pewne znaczenie dla
sprawy.

Data: 2009-10-08 01:43:13
Autor: dEXTER
BK pisze:
[...]

Gdyby to była obca osoba... to znajomi i nie podpisywałem z nimi umowy.
Co nie zmienia faktu, że tak ja i oni mogą potwierdzić kto robił projekt.

R.

bezprawne użycie zrzutu strony internetowej