bezprawne uzytkowanie garazu

Data: 2011-08-19 12:17:22
Autor: wromek
bezprawne uzytkowanie garazu
to moze ja napisze teraz slowo:
sa zapisy ustawowe, ktore mowia o automatycznym przedluzaniu umowy dzierzawy.
moj ojciec ma aktualnie bardzo trudny temat od jakichs 2 lat wlasnie apropos garazu.
poszukaj w przepisach nt. dlugosci dzierzawy itp. jesli nie znajdziesz nic to napisz to zapytam ojca i zacytuje Ci artykuly lub przynajmniej numerki.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2011-08-20 17:42:20
Autor: Titus Atomicus
bezprawne uzytkowanie garazu
In article <j2ldap$fad$1@news.onet.pl>,
 "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Ojej, nie badz taki.
Dawaj!

TA

Data: 2011-08-21 19:22:44
Autor: wromek
bezprawne uzytkowanie garazu
Ojej, nie badz taki.
Dawaj!

umowa najmu na okres 10 lat przechodzi po tym czasie na umowe na czas niokreslony,
dzierzawa po 30 latach.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2011-08-21 19:36:02
Autor: Titus Atomicus
bezprawne uzytkowanie garazu
In article <j2reta$t0j$1@news.onet.pl>,
> [...]

> Dawaj!

umowa najmu na okres 10 lat przechodzi po tym czasie na umowe na czas niokreslony,

Aha.
A podstawa?
I czy w takim wypadku mozna uznac ze ta ostatnia umowa byla nieprawidlowa?

TA

Data: 2011-08-21 22:40:09
Autor: wromek
[...]

no wlasnie wszystko zalezy od umowy a ja nie wiem jaka Ty masz.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2011-08-22 18:45:08
Autor: Titus Atomicus
> [...]

> Dawaj!

umowa najmu na okres 10 lat przechodzi po tym czasie na umowe na czas niokreslony,

Ale podaj jakas podstawe prawna.

TA

Data: 2011-08-22 19:08:07
Autor: emeryt
bezprawne uzytkowanie garazu
umowa najmu na okres 10 lat przechodzi po tym czasie na umowe na czas
niokreslony,
dzierzawa po 30 latach.

Ale podaj jakas podstawe prawna.

spróbuj odszukać:
http://prawo.money.pl/porady-prawne/porady/prawo-cywilne/artykul/umowa;dzierzawy;nieruchomosci,96,0,324960.html

Data: 2011-08-22 20:36:20
Autor: wromek
bezprawne uzytkowanie garazu
Ale podaj jakas podstawe prawna.

wszystko chcesz na tacy?
nie ma tak latwo. kolega Ci napisal to i tamto, poczytaj i pokombinuj a jak dalej bedzie problem to napisz do mnie maila to podam Ci telefon do ojca i sobie pogadasz.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2011-08-22 20:47:47
Autor: Titus Atomicus
bezprawne uzytkowanie garazu
In article <j2u7jk$qjg$1@news.onet.pl>,
 "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> wrote:

> Ale podaj jakas podstawe prawna.

wszystko chcesz na tacy?

Aha.
Co w tym zlego?
Albo wiesz albo nie wiesz...

nie ma tak latwo. kolega Ci napisal to i tamto, poczytaj i pokombinuj a jak dalej bedzie problem to napisz do mnie maila to podam Ci telefon do ojca i sobie pogadasz.

Ale to nie ja tu jestem strona...

TA

Data: 2011-08-22 23:46:30
Autor: wromek