bezprowizyjna(?) wypłata debetówką ING Direct na poczcie polskiej

Data: 2011-08-22 01:10:32
Autor: bastek72WYTNIJTO
bezprowizyjna(?) wypłata debetówką ING Direct na poczcie polskiej
konto ING Direct ma bezprowizyjne wszystkie bankomaty w PL

czy implikuje to wniosek, że wypłata debetówką ING Direct w okienku bankowym na poczcie polskiej jest bezprowizyjna?

czy ktoś z grupowiczów próbował i pobrano mu prowizję?
czy ktoś z grupowiczów próbował i NIE pobrano mu prowizji?

Data: 2011-08-22 01:13:41
Autor: bastek72
bezprowizyjna(?) wypłata debetówką ING Direct na poczcie polskiej
w sobotę wypłaciłem 100zł debetówką PKO BP na poczcie
i na razie mam blokadę opisaną w ipko.pl jako "płatność
kartą". Ciekawe czy dla ING wypłata w okienku to także
jest "płatność kartą". Jeśli tak, znaczyłoby to że wystarczy wypłacić stówkę na poczcie i juz "pańszczyzna"
płacenia kartą odpracowana, bank nie pobierze 7zł opłaty

Data: 2011-08-22 01:49:11
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 22 Aug 2011 01:10:32 +0200, bastek72WYTNIJTO@onet.pl napisał(a):

konto ING Direct ma bezprowizyjne wszystkie bankomaty w PL

czy implikuje to wniosek, że wypłata debetówką ING Direct w okienku bankowym na poczcie polskiej jest bezprowizyjna?

 Nie będzie to odpowiedź na Twoje pytanie, ale taka wypłata "bezprowizyjną"
debetówką Multi AQ kosztowała mnie 9.50 PLN. Co prawda nie na poczcie, ale
w ajencji PKO, lecz nie sądzę, by to było inaczej klasyfikowane.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-08-22 02:17:20
Autor: bastek72
> [...]

debetówką Multi AQ kosztowała mnie 9.50 PLN. Co prawda nie na poczcie, ale
w ajencji PKO, lecz nie sądzę, by to było inaczej klasyfikowane.

a czy TOiP Multiego różnicuje prowizję dla obcych bankomatów i dla wypłat
w kasach obcych banków? Bo kasa agencji PKOBP jest kasą obcego banku.

Data: 2011-08-22 07:51:27
Autor: RobertS
bezprowizyjna(?) wypłata debetówką ING Direct na poczcie polskiej

a czy TOiP Multiego różnicuje prowizję dla obcych bankomatów i dla wypłat
w kasach obcych banków? Bo kasa agencji PKOBP jest kasą obcego banku.

w Multibanku właśnie tak jest, za wypłatę na poczcie pobrano mi 5 zł, poczta nie jest traktowana jak bankomat tylko jak kasa obcego banku

RobertS

Data: 2011-08-22 14:11:31
Autor: bastek72
bezprowizyjna(?) wypłata debetówką ING Direct na poczcie polskiej
w Multibanku właśnie tak jest, za wypłatę na poczcie pobrano mi 5 zł, poczta nie jest traktowana jak bankomat tylko jak kasa obcego banku

czyli co bank to inne zwyczaje.
Czekamy zatem na wypowiedź kogoś, kto ma konto z Lwem w banku ING --

Data: 2011-08-24 16:27:28
Autor: bastek72
bezprowizyjna(?) wypłata debetówką ING Direct na poczcie polskiej
Czekamy zatem na wypowiedź kogoś, kto ma konto z Lwem w banku ING

wypłaciłem 100zł, blokada jest na 100zł, w opisie nie jest napisane
jakoby była to transakcja kartowa opis "UP Karpacz 1"

nie wiem czy kwota blokady 100zł przesądza że bank nie naliczy opłaty
czy też po rozliczeniu opłaty dołoży sobie dodatkowo opłatę za operację

Data: 2011-08-25 21:07:52
Autor: Krzysztof Halasa
bastek72@onet.pl writes:

nie wiem czy kwota blokady 100zł przesądza że bank nie naliczy opłaty

Nie ma takiej zasady, bank nie moze naliczyc oplaty przed zaksiegowaniem
transakcji tak czy owak.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2011-08-25 23:20:06
Autor: bastek72
bezprowizyjna(?) wypłata debetówką INGDirect na poczcie polskiej
na wyciągu transakcję opisano następująco
0123xx0123 UP Karpacz 1 Karpacz
TRANSAKCJA WYPŁATY 24.08.2011 KASA BANKU OBCEGO -100,00 2011-08-25

i co najważniejsze NIE NALICZONO żadnej opłaty

nie wiem czy bank ING nie doliczy opłaty np. po zamknięciu miesiąca. Jeśli nie, to wg mnie
jego oferta jest rewelacyjna.

konto gratis, wszystkie bankomaty gratis, a jak
jesteś w pipidówie, to i na poczcie gratis.

aha, pańszczyznę 100zł debetówką można odpracować
np. "płacąc z allegro" i nie pobiorą 7zł za kartę

jak dla mnie - REWELACJA!

Data: 2011-08-29 19:25:48
Autor: Krzysztof Halasa
bastek72@onet.pl writes:

na wyciągu transakcję opisano następująco
0123xx0123 UP Karpacz 1 Karpacz
TRANSAKCJA WYPŁATY 24.08.2011 KASA BANKU OBCEGO -100,00 2011-08-25

i co najważniejsze NIE NALICZONO żadnej opłaty

A co mowi na ten temat tabelka w banku? Moze po prostu nie ma prowizji,
to nie jest nic niespotykanego.
--
Krzysztof Halasa

bezprowizyjna(?) wypłata debetówką ING Direct na poczcie polskiej