bezprowizyjna(?) wypłata debetówką ING Direct na poczcie polskiej

Data: 2011-08-22 01:13:41
Autor: bastek72
bezprowizyjna(?) wypłata debetówką ING Direct na poczcie polskiej
w sobotę wypłaciłem 100zł debetówką PKO BP na poczcie
i na razie mam blokadę opisaną w ipko.pl jako "płatność
kartą". Ciekawe czy dla ING wypłata w okienku to także
jest "płatność kartą". Jeśli tak, znaczyłoby to że wystarczy wypłacić stówkę na poczcie i juz "pańszczyzna"
płacenia kartą odpracowana, bank nie pobierze 7zł opłaty

--

bezprowizyjna(?) wypłata debetówką ING Direct na poczcie polskiej