bezprowizyjne wyplaty z ecardu i bzwbk jednoczesnie

Data: 2010-03-08 00:38:46
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
bezprowizyjne wyplaty z ecardu i bzwbk jednoczesnie
w jakim banku założyc konto osobiste bez opłaty za
prowadzenie oraz bez opłaty miesięcznej za debetówkę i bezprowizyjnymi wyplatami ecardu i bzwbk jednoczesnie?

Data: 2010-03-08 00:41:02
Autor: Michal_Ko
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl pisze:
w jakim banku założyc konto osobiste bez opłaty za
prowadzenie oraz bez opłaty miesięcznej za debetówkę i bezprowizyjnymi wyplatami ecardu i bzwbk jednoczesnie?

O Mbanku zwykły klient nie słyszał?

Michał

Data: 2010-03-08 01:06:57
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]
> prowadzenie oraz bez opłaty miesięcznej za debetówkę i > bezprowizyjnymi wyplatami ecardu i bzwbk jednoczesnie?

doprecyzuję: oprócz mBanku,Aliora,DB[/],
ważne jest także aby bezprowizyjne były częste i małe wypłaty (co eliminuje Meritum i VW)

jak na razie bliskie wyżej wymienionych wymagań
wydaje się e-konto LukasBanku (wady: ecard z prowizjami plus wymóg płatności kartowych 300,- do zwolneinia z opłat)

Data: 2010-03-08 20:01:51
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]

> wydaje się e-konto LukasBanku (wady: ecard z prowizjami
> plus wymóg płatności kartowych 300,- do zwolneinia z opłat)

e-getin plus debetówka, częste wypłaty bzwbk i ecard,
i za wszystko gratis? to by mnie urządzało. tak mnie zaciekawiło, że aż zobaczę czy getin nie napłodził
jakiś opłat. Od czasu gdy mi powiedzieli że waluta poza www
uznałem ich za bank zdeczka dziwaczny. Ale do ROR ze złotowkami
na zakupy w biedronce (ecard u wejścia) chyba może być ....

a propo: widziałem nowe logo ECARD z napisem skok i tak sobie
myślę, że skoro "bank o.Rydzyka" dokonał skoku na ecard, to
nie zdziwię się jak klientom mBanku, Getinu, Nordei i innych
banków "wrogich narodowi polskiemu" zaproponują 2,50 za wypłate --

Data: 2010-03-08 21:33:09
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
bezprowizyjne wyplaty z ecardu i bzwbk jednoczesnie

e-getin plus debetówka, częste wypłaty bzwbk i ecard,
i za wszystko gratis? to by mnie urządzało.

e-getin, prawie dobrze, ale z akcentem na prawie :)
debetówka używana tylko w bankomatach bez płacenia w kasie obciążona jest 5zł haraczem.

To i tak trochę lepiej od e-konta Lukas który nie ma
w ogóle bezprowizyjnego ecardu, a karta z 3zł haraczem.

multibank podobnie, ale bardziej zawikłany. Zamiast darmowego
prowadzenia jest jakieś kombinowanie z pobieraniem i oddawaniem
oplaty no i ten zasrany limit zwalniający z opłat za debetówkę

--

bezprowizyjne wyplaty z ecardu i bzwbk jednoczesnie