bezprowizyjny przelew PODATKOWY z rachunku OSZCZĘDNOŚCIOWEGO: czy możliwy i gdzie?

Data: 2010-08-29 19:50:52
Autor: bastek72
bezprowizyjny przelew PODATKOWY z rachunku OSZCZĘDNOŚCIOWEGO: czy możliwy i gdzie?
zazwyczaj bank proponuje w miesiącu jedną wypłatę, czasami tylko gotowkową, czasami przelewem,
czasami ogranicza do przelewu wewnętrznego,
czasami pozwala na przelew zewnętrzny

a czy którykolwiek bank w PL pozwala zrobić z rachunku
oszczędnościowego przelew podatkowy albo zusowski?

taka funkcjonalność przydałaby się, gdyby ktoś miał np.
zerowe zaliczki uproszczone i nie chciał pieniędzy
roztrwonić. Leżałyby sobie procentowały, a 30-04 przelew

Wg mojej wiedzy, poleżeć do 30-04 sobie mogą praktycznie
w każdym banku, ale do samego przelewu trzeba użyć innego
rodzaju rachunku.

Data: 2010-08-30 07:51:12
Autor: bastek72
[...]

dezinfolinia Citka Handlowego twierdzi że u nich można
zapłacić bezprowizyjnie podatek lub ZUS z oszczędnościowego

z ciekawości zrobie taki przelew i zobacze czy mnie nie skasują
np. za kwitek, za potwierdzenie, za cośkolwiek.

Data: 2010-08-30 22:25:33
Autor: zbiggy
bezprowizyjny przelew PODATKOWY z rachunku OSZCZĘDNOŚCIOWEGO:czymożliwy i gdzie?

dezinfolinia Citka Handlowego twierdzi że u nich można
zapłacić bezprowizyjnie podatek lub ZUS z oszczędnościowego

jeżeli konto oszczędnościowe w citi ma taki sam regulamin jak tzw. "superoszczędnościowe" to w miesiącu w którym robisz wypłatę z tego rachunku nie dopisują ci żadnych odsetek, nawet od tego co zostało.

Data: 2010-08-30 23:48:08
Autor: bastek72
> [...]

> jeżeli konto oszczędnościowe w citi ma taki sam regulamin jak tzw. "superoszczędnościowe"to w miesiącu w którym robisz wypłatę z tego rachunku nie dopisują ci żadnych odsetek, nawet od tego co zostało.

wiem że konto "super" wcale nie jest takie "super", ale akurat do odkładania na zapłacenie podatku dochodowego za 2010 nadaje się bo termin zapłaty podatku z uwagi na weekend, wypada 2 maja 2011. Niestety, w kolejnym roku 30 kwietnia jest dniem roboczym, stąd
za roku 2011 należy 1 kwietnia 2012 przelać na zwykłe oszczędnościowe i z niego zapłacić 30 kwietnia 2012.

--

bezprowizyjny przelew PODATKOWY z rachunku OSZCZĘDNOŚCIOWEGO: czy możliwy i gdzie?