bezprzewodowa kamera usb

Data: 2018-01-11 13:03:25
Autor: BQB
bezprzewodowa kamera usb
To są w zasadzie dwa pytania, które wynikają z problemu, że chciałbym
mieć kamerę do Skype, lub podobnego programu, ale komputer znajduje się
w takim miejscu, że ciagnięcie kabla do kamery byłoby utrudnione. W
związku z czym, chiałbym zrozumieć dlaczego:

a) nie ma transmiterów USB skoro są np. hdmi (komunikacja w obie
strony); rozumiem, że byłoby wolniej, ale dlaczego nie ma w ogóle

Są takie transmitery, ale drogie - ceny od 1000zł

b) nie ma kamer (implementacji wideo) dla BT.

Za wolna transmisja na video. Zobacz ile czasu przesyłany jest jakiś plik przez BT.

Dużo prościej i taniej zastosować kamerę IP niż kombinować z tym wszystkim.

Data: 2018-01-11 12:25:10
Autor: Marcin Debowski
bezprzewodowa kamera usb
On 2018-01-11, BQB <adres.anty@spamowy.com.invalid> wrote:
[...]

Nie byłem w stanie takiego wygóglać, pewnie przez to, że usb BT dongle głównie wyskakują. Podasz linka? Cena spodziewam się, że zaporowa bo do hdmi kosztują dokładnie wtym zakresie.

b) nie ma kamer (implementacji wideo) dla BT.

Za wolna transmisja na video. Zobacz ile czasu przesyłany jest jakiś plik przez BT.

Jaka jest w praktyce? Dla takich konferencyjnych celów 400-600kbps by wystarczyło, ale pewnie nieopłacał się wysiłek impenetacyjny.

Dużo prościej i taniej zastosować kamerę IP niż kombinować z tym wszystkim.

Myślałem o tym, ale ja tam nie mam wifi a po kablu to ten sam problem będzie co z usb. Poza tym nie wiem jak dla WIndows, ale pod linuksem jest trochę pierniczenia aby podłączyć strumień pod /dev/videoX

--
Marcin

Data: 2018-01-11 12:35:10
Autor: Marcin Debowski
bezprzewodowa kamera usb
On 2018-01-11, Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com> wrote:
On 2018-01-11, BQB <adres.anty@spamowy.com.invalid> wrote:
[...]

Wiesz Ty co, właściwie to przecież mogę zrobić to peer-to-peer, bo to pc ma wifi z którego niekorzystam. To jest chyba rozwiązanie. Człowiek się już tak przyzwyczaił do AP, że zapomina o podstawach. Dzięki :)

--
Marcin

Data: 2018-01-11 16:03:43
Autor: BQB
bezprzewodowa kamera usb
On 2018-01-11, Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com> wrote:
On 2018-01-11, BQB <adres.anty@spamowy.com.invalid> wrote:
[...]

Spoko, są też kamerki ip, które mają wifi wbudowane.

bezprzewodowa kamera usb