bezprzewodowa mysz i klawiatura

Data: 2010-08-13 14:23:53
Autor: Czesuaw P.
bezprzewodowa mysz i klawiatura
Uzytkownik "m" <fake@fake.pl> napisal w wiadomosci news:20100813110859.6a8fd2ccfake.pl...

Planuje zakup bezprzewodowej myszy i klawiatury.
Ile czasu w praktyce wytrzymuja bezprzewodowe klawiatury
na komplecie baterii?

Ja jedynie przestrzege:
sprawdz w miare mozliwosci w sklepie jak dziala i jaki ma zasieg, a zwlaszca sprawdz, czy dobrze komunikuje sie klawiatura z odbiornikiem w przypadku gdy Ty (cialo) jest na linii komunikacji.

Ja mam stary zestaw:
Logitech
S 510 zestaw klawuiatura i mysz.
I jest FATALNIE jesli chodzi o rekacje gdy ja siedze na linii klawiatura - odbiornik - a mam laptopa jako korpus na pólce za soba i klawiature z myszka przed soba na biurku.
Z zestawu logitecha wylaczylem myszke - polowa mniej problemów i wkurzania sie -- - mysz MEDUSA NANO Tracera dziala perfekcyjnie, i nie marudzi nawet z 7-8 metrów i przy zaslonieciu mna/soba lini myszka-odbiornik.

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatre.

Prosze o wsparcie
mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875