bezprzewodowa mysz i zaklcenia

Data: 2011-10-03 12:59:13
Autor: BETON
bezprzewodowa mysz i zaklcenia
Czy to możliwe ze myszka  i klawiatura -zakłócają mi  prace routera ( gubi zasieg ) Mysz też czasami wariuje.
Mysz pracuje na 27 MHz  Router na 2,5GHz

Data: 2011-10-03 15:17:08
Autor: Tom01
W dniu 03.10.2011 12:59, BETON pisze:
Czy to możliwe ze myszka i klawiatura -zakłócają mi prace routera ( gubi
zasieg ) Mysz też czasami wariuje.
Mysz pracuje na 27 MHz Router na 2,5GHz

Czy po wyłączeniu myszy i klawiatury z prądu wszystko wraca do normy?

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

bezprzewodowa mysz i zaklcenia