bezprzewodowe myszki logitech

Data: 2015-09-01 14:22:09
Autor: ww
bezprzewodowe myszki logitech
Witam. Mam 2 sztuki Logitech MX620 i niestety obydwie działają już
fatalnie. Kursor nie przesuwa się płynnie tylko szarpie lub wręcz
zatrzymuje się całkiem na przykład na 6 sekund. Poza tym myszki
są świetnej jakości. Przez 7 lat nic się nie wytarło, nie złamało,
nie wyrobiło... oczywiście poza słynnymi micro switchami. Co z tego
jednak skoro teraz wolę już używać jakiegoś noname z media marktu (bezprzewodowa za 50 zł) lub nawet jakiejś z kablem za 15 zł.

Ma ktoś pomysł co mógłbym teraz kupić ? Koniecznie myszka pełnowymiarowa, bezprzewodowa, raczej na oko odpowiadają mi tylko
różne logitechy. Koniecznie z tym wypasionym kółkiem z MX620. Nie musi działać na szkle ani cholera wie czym. Najlepiej do 200 zł ale też
niekoniecznie.

Ma ktoś coś takiego (najlepiej nie od wczoraj tylko od kilku lat) i może
polecić ?

Dzięki

Data: 2015-09-01 14:45:19
Autor: z
W dniu 2015-09-01 o 14:22, ww pisze:
Ma ktoś coś takiego (najlepiej nie od wczoraj tylko od kilku lat) i może
polecić ?

Ciężko coś doradzać. Łapę każdy ma inną, tak samo jak upodobania.
Kształt MX620 też mi bardzo leżał.
Długo szukałem, wybrzydzałem i niestety stanęło na m705.
Poza kształtem i umieszczeniem przycisków ;-) bez zastrzeżeń

Data: 2015-09-01 15:22:37
Autor: ww
W dniu 2015-09-01 o 14:45, z pisze:
[...]

To 'niestety' nie brzmiało dobrze. Na oko wygląda podobnie do tej MX520. Naprawdę aż tak się różnią ? I jest jeszcze CIĘŻSZA ?

Data: 2015-09-01 15:34:48
Autor: z
W dniu 2015-09-01 o 15:22, ww pisze:
To 'niestety' nie brzmiało dobrze. Na oko wygląda podobnie do tej MX520.
Naprawdę aż tak się różnią ? I jest jeszcze CIĘŻSZA ?

W porównaniu do MX620 jest mniejsza, niższa inny kształt, w złym miejscu przyciski. Trzeba pomacać :-)
Nie jest cięższa i potrafi długo pracować na _jednej_ baterii.
Żadna taki mi nie leżała w dłoni jak MX620 :-)

Data: 2015-09-01 15:45:46
Autor: ww
W dniu 2015-09-01 o 15:34, z pisze:
[...]

To może dlatego na allegro jest tyle "zwrotów sklepowych dużych sieci handlowych". A już się napaliłem. Nawet nie mam gdzie iść pomacać. W komputroniku jak dadzą dotknąć to na 12 sekund i jeszcze gapią się
na ręce.

Data: 2015-09-29 12:41:39
Autor: ww
[...]

No to kupiłem sobie taką mysz M705 za całe 37 zł. Myszka faktycznie jest krótsza przez co wygląda niepoważnie. Pomimo w miarę dobrych materiałów, w porównaniu do MX620 sprawia delikatne wrażenie tandetności. Ogumowane boki są podobne ale jednak to nie jest to samo. MX620 jest cięższa i wydaje się dużo solidniejsza.

Co do precyzji działania mam niestety mieszane uczucia. Nie mam raczej (na razie) problemów z szarpaniem ale kursor wydaje się raz przemieszczać szybciej, a raz wolniej. Ustawiam sobie w konfiguracji tak żeby mi pasowało a za chwilę czuję, że jest inaczej. Dziwne...

Rolka na razie działa fatalnie. Jak bym nie ustawił to w każdym programie i tak będzie działało inaczej. Poza tym ustawiam szybkość scrolla na "3 wiersze" i jest troszkę wolno, ustawiam na 6 i przewija mi po dosłownie 2 ekrany. No co za szmelc?. A tego trybu bez skoku już całkiem nie rozumiem. Jak będę chciał przewinąć milion ekranów to przesunę sobie suwakiem ! Przyciski prawo/lewo w rolce działają jakby lepiej niż w MX620. Nie używam tego ale tu chyba mógłbym. Przycisk pod rolką tradycyjnie nie do używania.

2 przyciski po lewej działają zdecydowanie zbyt miękko. Używam ich bardzo często a tu po prostu nie czuje czy już nacisnąłem czy nie. Mam wrażenie kompletnego "zużycia". Zaciekawił mnie ten dziwny przycisk na dole (a raczej funkcja "pod nim"). Kafelki z otwartymi programami to to czego mi zawsze brakowało. Tylko czemu to na moim raczej wypasionym
sprzęcie tak szarpie ?

Data: 2015-09-29 14:58:28
Autor: z
W dniu 2015-09-29 o 12:41, ww pisze:
No to kupiłem sobie taką mysz M705 za całe 37 zł.

http://www.ceneo.pl/9107148

kupiłeś używaną czy podróbę? :-)

Rolka na razie działa fatalnie.

https://www.google.pl/search?q=MX620&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMIuIz0xKScyAIVydYsCh1uJwap&biw=1267&bih=681

Dramatycznie inaczej niż w 0MX62?
Też mam mieszane uczucia do tej opcji.
Do pracy w grafice stanowczo wyłączam ale wtedy chodzi jak traktor.

Pracuję teraz na dwóch dużych ekranach i też nie mogę dobrać ustawień sterownika. Szkoda że nie są płynne.

Data: 2015-10-01 08:18:48
Autor: ww
W dniu 2015-09-29 o 14:58, z pisze:
W dniu 2015-09-29 o 12:41, ww pisze:
No to kupiłem sobie taką mysz M705 za całe 37 zł.

http://www.ceneo.pl/9107148

kupiłeś używaną czy podróbę? :-)

Używaną

[...]

Nie wiem czy dramatycznie. Zaczynam się powoli przyzwyczajać. Ale w niektórych programach nie da się tego opanować. Albo się kręci aż palec
boli, albo lekko się ruszy i leeeci...

Data: 2015-10-01 08:27:12
Autor: z
W dniu 2015-10-01 o 08:18, ww pisze:
Nie wiem czy dramatycznie. Zaczynam się powoli przyzwyczajać. Ale w
niektórych programach nie da się tego opanować. Albo się kręci aż palec
boli, albo lekko się ruszy i leeeci...

Generalnie to ta "luźna" rolka jest fajna ale to serfowania po necie.
Do pracy już się nie nadaje.
Pewnie kupię jakiegoś taniego gryzonia na kablu.

Data: 2015-10-01 09:41:50
Autor: Skylla
bezprzewodowe myszki logitech

Generalnie to ta "luźna" rolka jest fajna ale to serfowania po necie.
Do pracy już się nie nadaje.
Pewnie kupię jakiegoś taniego gryzonia na kablu.

Przecież możesz sobie włączyć, aby się kręciła "ząbkowo". Jak tak używam w każdym razie i jest ok.
Poza tym do każdej myszy trzeba się przyzwyczaić.

Data: 2015-10-01 09:46:38
Autor: ww
W dniu 2015-10-01 o 09:41, Skylla pisze:

[...]

A ona wariuje na skokowym ! Płynnego nigdy nie używam. Zresztą można znaleźć troche narzekań na tą rolkę więc to nie tylko u mnie.

Data: 2015-10-01 10:10:21
Autor: Skylla
bezprzewodowe myszki logitech

A ona wariuje na skokowym ! Płynnego nigdy nie używam. Zresztą można
znaleźć troche narzekań na tą rolkę więc to nie tylko u mnie.

U mnie działa dobrze, choć wymaga przyzwyczajenia, podobnie jak przyciski boczne.

Data: 2015-10-01 12:40:24
Autor: ww
W dniu 2015-10-01 o 10:10, Skylla pisze:

[...]

Podpiąłem obok siebie tą M705 I MX620 i w sumie może to jednak to samo. Jeżeli natomiast chodzi o kształt to jednak MX jest rewelacyjny. Moja dłoń leży na niej idealnie. A ta 705 jakaś mała, plastikowa w dotyku...

Data: 2015-10-01 10:28:02
Autor: z
[...]

Miałem 3 takie rolki i każda hałasuje w tym trybie. Może wybrzydzam ale strasznie mi to przeszkadza.
Marzy mi się tryb pośredni. Starą myszkę już próbowałem wyciszyć ale konstrukcja jest tak skomplikowana że podkładki, dystansy... nic nie dają. 0/1. :-(

Data: 2015-10-01 14:17:11
Autor: \(c\)RaSz
bezprzewodowe myszki logitech

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w
news:muio3o$4ku$1sunflower.man.poznan.pl ...
:
: > Generalnie to ta "luźna" rolka jest fajna ale to serfowania po necie.
: > Do pracy już się nie nadaje.
: > Pewnie kupię jakiegoś taniego gryzonia na kablu.
: >
: Przecież możesz sobie włączyć, aby się kręciła "ząbkowo".
: Jak tak używam w każdym razie i jest ok.
: (...)
:

Ja mam do

Data: 2015-10-01 14:22:47
Autor: \(c\)RaSz
[...]

Ja mam niedrogiego "Tracera" bezogoniastego, rolka chodzi płynnie, ale tak mnie
zasugerowałeś: czy mogłem przeoczyć możliwość przejścia w tryb "skokowy"?
Jak to się robi u Ciebie?

--
Posiadasz wolne moce obliczeniowe? Dołącz do projektu BOINC  - przetwarzania
rozproszonego, wykorzystującego domowy sprzęt, do profesjonalnych projektów.

Data: 2015-09-29 21:34:19
Autor: GLaF
Dnia Tue, 29 Sep 2015 12:41:39 +0200, ww napisał(a):

[...]

A masz jednolitą podkładkę? Moja przy niejednolitej się tak zachowuje.

--
GLaF

Data: 2015-09-29 21:46:40
Autor: z
W dniu 2015-09-29 o 21:34, GLaF pisze:
A masz jednolitą podkładkę? Moja przy niejednolitej się tak zachowuje.

Co do lasera to złego słowa nie powiem. Lepsza od poprzednich moich logitechów.
Działa na blacie biurka (nie każda tak potrafi), pościeli, nodze... :-)

Data: 2015-09-30 13:28:11
Autor: ww
[...]

Przecież to mysz która ma działać na wszystkim (oprócz szkła).

Albo mysz się uspokoiła albo się przyzwyczaiłem ale jakoś przestało mi to przeszkadzać. Za to od pewnego średnio co minutę mysz mi zamraża cały
system i wszystko stoi przez 2 sekundy. Szlag mnie zaraz trafi. W internecie jest sporo narzekań na takie zachowanie (głównie pod win 7).

Data: 2015-09-30 22:24:49
Autor: \(c\)RaSz
bezprzewodowe myszki logitech
Użytkownik "ww"  napisał w
news:muggsm$q0b$1dont-email.me ...
:
[...]

A czy nie jest inaczej gdy gryzoń jest diodowy,
a nieco lepiej: gdy ma diodę laserową?

:
[...]

Ja nie expert, ale tak mi się wydaje, że sama-z-siebie mysz aż tak dużego wpływu
*bezpośrednio* na system to raczej mieć nie powinna, i winą bym obarczył inny
element: k. graficzną! Która może mieć do danego gryzonia jakąś awersję. Wszak
poruszanie się jego kursora po ekranie - jest obsługiwane sprzętowo, więc
zarówno czipset graf-ki, jak i jej oprogramowanie - mogą być "podejrzane". Jeśli
ściągnięcie najnowszego sterownika do myszy nie pomogło, to "uwspółcześnij" też
soft karty: a nóż-widelec i *może* pomoże?

--

Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak

Data: 2015-10-01 08:15:18
Autor: ww
W dniu 2015-09-30 o 22:24,   (c)RaSz pisze:
[...]

He ? No powinno być dużo lepiej ! A mam też jakiegoś badziewnego tracera (normalna myszka optyczna bez lasera) i wydaje się działać lepiej. Może nie działa na wszystkim ale jak już działa bo całkiem precyzyjnie.

:
[...]

Ja nie wiem czy mysz jest bezpośrednią czy pośrednią przyczyną wieszania się, nie wiem też co ma awersję do czego, wiem tylko, że przy żadnej innej myszy tego nie było. W internecie ludzie podają kilka rozwiązań. Jedni twierdzą, że problem był związany np z ustawieniami kontrolera USB (związane z oszczędzaniem energii), inni, że pomogło nadanie wyższego priorytetu procesowi związanemu z logitech setpoint. U mnie nic nie pomaga. Poza tym nie wiem czy nie rozminąłem się z prawdą pisząc "cały system". Tak naprawdę to może mi się tak tylko wydawać. W każdym razie jak kursor się zatrzyma to jakoś nigdy na ekranie nie widzę żadnego "życia" i stąd wrażenie zawieszenia całości. A dzieje się to zbyt szybko żeby zobaczyć czy działa na przykład klawiatura. Dodatkowo mam wrażenie jakby to się działa przy aktywności niektórych programów. Podejrzewałem thunderbirda ale to chyba nie to. Teraz myśle czy to nie ma związku z virtualboxem. Po restarcie problem wydaje się ustępować na jakiś czas.

Data: 2015-10-01 11:46:01
Autor: \(c\)RaSz
bezprzewodowe myszki logitech
1 października 2015 08:15 Użytkownik "ww"  napisał w
news:muiiu1$9b1$1dont-email.me ...
:
: (...) Ja nie wiem czy mysz jest bezpośrednią
: czy pośrednią przyczyną wieszania się
: (...)

Ano właśnie: *wrażenie* (często mylne) może się brać stąd, że zjawisko zauważasz
*najczęściej wtedy*, gdy na ekranie zamiera myszkowy "nosek" (kursor). A
tymczasem powodem może być tysiąc innych elementów kompa. Ja też mam takie
"zastygania" maszyny, i nie mogę wyczaić *co* jest ich przyczyną. A z różnych
"objawów pośrednich" próbuję zgadywać że (może):

  1.. Zdecydowanie (no: raczej) *nie* jakiś konkretny program, bo rzecz się
dzieje przy całkiem innych zestawach "uruchomień". Prędzej to wina sprzętu,
ewentualnie jakichś sterów do niego.
  2.. Karta graficzna? O tym już w zasadzie pisałem, ale obstawiałem wtedy tezę,
że jej zwiechy *mogą* być skutkiem wadliwej współpracy z gryzoniem. Ale i bez
takiego konfliktu - może bruździć *sama* karta...
  3.. Któryś z dysków. Przy czym nie tyle uszkodzona powierzchnia krążka, co
zdecydowanie: felerna elektronika.
  4.. Albo też dyskowy kontroler - objawy byłyby podobne.
  5.. Zasilacz, który dostaje czkawki, i powoduje "niedotlenienie" któregoś
zespołu, a nawet: kilku. A wtedy *możliwe* byłyby objawy baaardzo różnorodne, w
zależności od tego, na jaki hardware by akurat padł cień...
  6.. No i jeszcze nietypowe (?) uszkodzenie lutu w dowolnym składniku PC-ta,
polegające na tym, że powstała w nim jakaś przerwa / nie-przerwa, stanowiąca
sobą półprzewodnik, dlatego funkcjonuje jak ten migacz, w dowcipie o
milicjantach:

Jasiu, zobacz czy mi migacz działa?
  - Działa. O! nie działa... Znów działa. A teraz ponownie nie działa ;)

:
[...]

Hm, jeśli to myszka via USB, to ruchy jej korpusu mogą się przenosić kablem na
gniazdo, i ono się tym "zmęczyło". Czy inna mysz, też "po USB" - zachowuje się
prawidłowo? No ale to nie wykluczy uszkodzenia wtyczki, którą można by wymienić,
no ale... to koszt wyższy, niż kupno myszki bezogoniastej...

: (...)
[...]

U mnie bywało, że blokowało się totalnie wszystko: nawet światełka na
klawiaturze nie chciały się zapalać / gasić... A co do "cały system", to czy gdy
odtwarzasz jakąś muzykę (z netu, albo DVD/CD) - to i karta muzyczna za-wisa?
Sprawdź w wolnym czasie, ale... niewiele z tego wyniknie ;)

:
[...]

Restartowe lekarstwo wyklucza efekt uszkodzenia lutu, jak mi się wydaje, no bo
ten zaczynał by wierzgać po osiągnięciu "temperatury krytycznej", natomiast
restart (zakładam, że *bez* przerwy pozwalającej ostygnąć podzespołom?) tego
parametru przecież nie zmienia...

Data: 2015-10-01 12:11:05
Autor: GLaF
Dnia Wed, 30 Sep 2015 13:28:11 +0200, ww napisał(a):

[...]

Teoretycznie tak. Ale w praktyce wszystkie myszki które używałem działały
dobrze tylko na podkładkach jednolitych. Na różnokolorowych kursor miał
różną prędkość w zależności od wzoru nad którym czujnik się przesuwał.

--
GLaF

Data: 2015-09-29 23:57:14
Autor: \(c\)RaSz
bezprzewodowe myszki logitech
Użytkownik "ww" napisał w
news:mudppg$8ou$1dont-email.me ...
: (...)
:
: 2 przyciski po lewej działają zdecydowanie zbyt miękko. Używam
: ich bardzo często a tu po prostu nie czuje czy już nacisnąłem czy nie.
:

Też mam od niedawna myszkę (bezogoniasty Tracer) z 2 takimi przyciskami z lewego
boku, ale za czorta nie mogę wyczaić - do czego one służą? Podobno do przeskoku
na sam dół / górę strony internetowej, ale u mnie to nijak nie chce działać. A
do czego te przyciski służą w Waszych (licznych) myszkach?

:
: (...) Zaciekawił mnie ten dziwny przycisk na
: dole (a raczej funkcja "pod nim").
:

Ja mam *pod* myszą (na jej "brzuchu") micro-switch, który myszkę wyłącza - i
muszę powiedzieć, że bardzo mi czegoś takiego brakowało w myszach poprzednich!
Bo irytuje mnie, gdy *przypadkowe* jej poruszenie - wybudza PC-ta z drzemki, czy
letargu. Teraz już tego nie robi, bo sama myszka po kilku minutach przechodzi w
stan uśpienia, i dopiero tupnięcie nóżką - pobudza ją do życia.

W komplecie jest też bezprzewodowa klawiatura, ale żałuję, że nie wybrałem
czegoś lepszego: często-gęsto potrafi "przeoczyć" fakt klepnięcia jakiejś
literki! A do tego nie ma żadnego z 3 podstawowych światełek: [Caps Lock] czy
[Num Lock]. A tak na marginesie: do czego służy
trzeci przełącznik - [Scrol Lock] ?

Data: 2015-09-30 15:22:48
Autor: Podmiot Liryczny
W dniu 2015-09-29 o 23:57,   (c)RaSz pisze:
[...]

U mnie przedni to walka wręcz a tylny - padnij;)
--
LP PL

Data: 2015-09-01 16:18:25
Autor: Skylla
bezprzewodowe myszki logitech

Ma ktoś coś takiego (najlepiej nie od wczoraj tylko od kilku lat) i może
polecić ?

M705 jest OK.

Data: 2015-09-01 18:18:02
Autor: ww
On 2015-09-01 16:18, Skylla wrote:

Ma ktoś coś takiego (najlepiej nie od wczoraj tylko od kilku lat) i może
polecić ?

M705 jest OK.

No to mam już 2 przeciwne opinie. A mi MX620 też leży w dłoni
idealnie...

Data: 2015-09-01 20:14:08
Autor: z
W dniu 2015-09-01 o 18:18, ww pisze:

No to mam już 2 przeciwne opinie. A mi MX620 też leży w dłoni
idealnie...

Chwila. Napisałem że mi rozmiar/kształt nie do końca pasuje a przyciski boczne za bardzo do przodu wysunięte. To jest bardzo subiektywna opinia. Za krótki kciuk mam czy jak :-)
Poza tym bez zastrzeżeń.

Data: 2015-09-01 20:15:18
Autor: Tasiorsa
bezprzewodowe myszki logitech
W dniu 2015-09-01 o 18:18, ww pisze:
M705 jest OK.
Ehh takie generalizowanie. Mam M705 i nie mam o niej dobrego zdania. Uzywam jak potrzebuje zrobić czyjś komputer. Przy niskiej rozdzzielczosci ekranu jest przyzwoita, przy 2560x1600 sie nie da uzywac! To ma tylko 1000 dpi i 0 precyzji. Kupilem z braku laku po G7 i wg mnie to duzo gorsza myszka. Na codzien uzywam Razer Respawn 3500 i te 2 myszy dzieli przepasc. A co kupic? wiem ze znalesc dobra bezprzewodowa precyzyjna mysz graniczy z cudem. A juz jak jestes leworeczny jak ja to kaplica :) Z tanich myszek przyjemnie dziala A4Tech X7 R4.
Krzysiek aka Tasiorsa

Data: 2015-09-01 20:52:17
Autor: ww
On 2015-09-01 20:15, Tasiorsa wrote:
[...]

Czy to musi zawsze tak wyglądać ? Zajebista, fatalna, najlepsza myszka na rynku, nie do używania, polecam, odradzam...
To oczywiście pytanie retoryczne. Wiem, że musi.

Może zaryzykuje tą M705 (prawdopodobnie taką niby powystawową za 100 zł) i najwyżej jakby co dam ją komuś kto mało
uĹźywa myszy.

Na codzien uzywam Razer Respawn 3500 i te 2 myszy dzieli przepasc.

Ta mysz ma kabel ?? Poza tym ludzie narzekają na gładkie i ścierajace się wykończenie. W logitechu boki są z genialnego
materiału i po 6 latach nie mają śladu zużycia.

Z tanich myszek przyjemnie dziala A4Tech X7 R4.

Podobno baterie wystarczają na max tydzień. Zdecydowanie odpada.

Data: 2015-09-01 21:31:27
Autor: ww
On 2015-09-01 20:52, ww wrote:
On 2015-09-01 20:15, Tasiorsa wrote:
[...]

Właściwie to poczytałem jeszcze o problemach z rolką i mi się odechciało.

Data: 2015-09-01 18:47:35
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Tue, 1 Sep 2015 16:18:25 +0200, Skylla napisał(a):

Ma ktoś coś takiego (najlepiej nie od wczoraj tylko od kilku lat) i może
polecić ?

M705 jest OK.

Miałem i nie narzekałem aż się popsuła :)
--
Jacek
Dziesięć przykazań ma 279 słów.

Data: 2015-09-01 19:02:33
Autor: ww
On 2015-09-01 18:47, Jacek Maciejewski wrote:
[...]

J a bym wolał żeby moje się zepsuły na amen i nieprawialnie niż udawały
że działają.

Data: 2015-09-01 19:36:05
Autor: Robin
bezprzewodowe myszki logitech
cut
[...]

Też polecam M705, dobrze leży w dłoni, działa bez zarzutu, długo trzyma bateria, mam ją jakieś 2 lata.

Robert

-- -
Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe Avast.

Data: 2015-09-02 12:58:39
Autor: ww
bezprzewodowe myszki logitech
W dniu 2015-09-01 o 19:36, Robin pisze:
cut
Ma kto� pomys� co m�g�bym teraz kupi� ? Koniecznie myszka pe�nowymiarowa,
bezprzewodowa, raczej na oko odpowiadajďż˝ mi tylko
r�ne logitechy. Koniecznie z tym wypasionym k�kiem z MX620. Nie musi
dzia�a� na szkle ani cholera wie czym. Najlepiej do 200 z� ale te�
niekoniecznie.

Ma kto� co� takiego (najlepiej nie od wczoraj tylko od kilku lat) i mo�e
poleciďż˝ ?

Dzi�ki

Te� polecam M705, dobrze le�y w d�oni, dzia�a bez zarzutu, d�ugo trzyma

No to chyba jednym leĹźy a innym nie leĹźy. Ja jestem z tych co im niewiele rzeczy dobrze leĹźy...

Data: 2015-09-01 21:06:40
Autor: GLaF
Dnia Tue, 1 Sep 2015 14:22:09 +0200, ww napisał(a):

Witam. Mam 2 sztuki Logitech MX620 i niestety obydwie działają już
fatalnie. Kursor nie przesuwa się płynnie tylko szarpie lub wręcz
zatrzymuje się całkiem na przykład na 6 sekund.

Miałem te same objawy po wymianie baterii. Potem przeszły same z siebie.

--
GLaF

Data: 2015-09-01 21:29:51
Autor: ww
On 2015-09-01 21:06, GLaF wrote:
[...]

Po wymianie baterii ? Ale ja mam 2 takie myszki i już niejedne baterie wymianiałem. Teraz np
jednej z nich używam i działa bez najmniejszego problemu. Tyle, że odbiornik mam już praktycznie 10 cm
od niej bo inaczej jest średnio. Ale za chwilę pewnie zacznie szarpać i nie bedzie dało się w ogóle
pracować.

Data: 2015-09-02 14:14:31
Autor: m
W dniu 01.09.2015 o 21:29, ww pisze:
On 2015-09-01 21:06, GLaF wrote:
[...]

Tak mi przyszło do głowy - że miewałem czasem takie problemy i
pogrzebałem w ustawieniach systemu i wyłączyłem powersaving na portach USB.

Więc kiedy mi zaczyna mysz zacinać, zanim zmienię baterie zaczynam od
sprawdzenia czy znowu mi się podstępnie jakieś oszczędzanie prądu przy
odbiorniku nie zainstalowało.

p. m.

Data: 2015-09-02 15:27:03
Autor: ww
W dniu 2015-09-02 o 14:14, m pisze:

[...]

Sprawdze w domu. Ogólnie takie problemy mam już od dosyć dawna. Kiedyś miałem wszędzie windows xp, teraz mam windows 7. Zresztą oprócz windowsów zmieniły się też całe komputery. Poza tym rano dałem jedną z myszek koledze który testuje ją na jakimś linuksie. Chyba jest to samo bo napisał mi "a idź pan w chooj z tą myszką".

bezprzewodowe myszki logitech