bezprzewodowo brother DCP-375CW

Data: 2009-10-23 17:01:47
Autor: -
bezprzewodowo brother DCP-375CW
Witam
kupilem drukarke brother DCP-375CW do bezprzewodowej pracy z komputerem corki i moim, kupiulem bezprzewodowe karty sieciowe z allegro GW-DS54GR... i co dalej?
instrukcja od drukarki nic mi nie pomogla. moze ktos widzial gdzies w sieci "lopatlogiczny" opis jak to zrobic, lub wytlumaczy mi w taki sposob?

ustawienie drukarki na TCP/IP i wpisanie IP drukarki w komputerze przy szukaniu drukarki nic nie dalo; instalacja "ad-hoc" niby zobaczylo drukarke, ale dokument probny zawisl w prozni..

ale sadze, ze po porostu nie wiem do konca jak to ugryzc.. prosze o pomoc, lub za ile piw w gdyni to da rade zrobic ;)

bezprzewodowo brother DCP-375CW