bezprzewodowy zestaw mysz+klaw. do PS3

Data: 2010-06-25 19:30:11
Autor: Katanka
bezprzewodowy zestaw mysz+klaw. do PS3
KAM_ wrote:
Hej, chcę sobie kupić zestaw bezprzewodowy do uĆŒytku z moimi
komputerami i od razu chciaƂbym, ĆŒeby dziaƂaƂ teĆŒ z PS3.

MyƛlaƂem o czymƛ takim:
http://www.logitech.com/pl-pl/mice_pointers/mice_keyboard_combos/devices/5755

Pytanie brzmi: czy będzie to dziaƂać, czy musi być jakiƛ sprzęt
dedykowany? Na kablu pewnie dziaƂa wszystko, a jak to jest z
bezprzewodowymi ustrojstwami?

Na 99% będzie dziaƂac. SprawdzaƂem kilka zestawów róznych marek i wszystkie dziaƂaƂy do tej pory.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-06-25 22:03:33
Autor: KILu
bezprzewodowy zestaw mysz+klaw. do PS3
UĆŒytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisaƂ:
Na 99% będzie dziaƂac. SprawdzaƂem kilka zestawów róznych marek i wszystkie dziaƂaƂy do tej pory.

Ja dodam, ze problemy moga byc z zestawami, w ktorych odbiornik nie posiada przycisku synchronizacji. Mam taka myszke Creative - jej ogromna wada jest fakt, ze producent chcac zaoszczedzic 1 centa zrezygnowal z przycisku i synchronizacji dokonuje sie z poziomu sterownika, a ten jak nietrudno zgadnac dostepny jest jedynie dla wybranych systemow operacyjnych, poza tym zupelnie niepotrzebnie panoszy sie w RAM-ie. Zenada.

--
KILu

bezprzewodowy zestaw mysz+klaw. do PS3