bezrobocie wśród absolwentów skoczyło o 44 proc

Data: 2009-09-14 08:48:42
Autor: bourbaki
bezrobocie wśród absolwentów skoczyło o 44 proc
Przez ostatni rok bezrobocie wśród absolwentów skoczyło o 44 proc.

http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,85275,7034545,_Puls_Biznesu___Szkola_to_fabryka_bezrobotnych.html

Data: 2009-09-14 09:35:23
Autor: awe
bezrobocie wśród absolwentów skoczyło o 44 proc
I dobrze, niech mlode pokolenie sie uczy czym konczy sie glosowanie na PO i zabieranie babci dowodu przed glosowaniem. Wiedzialem ze tak to sie skonczy
awe

Data: 2009-09-14 01:31:56
Autor: Antenka
On 14 Wrz, 09:35, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
I dobrze, niech mlode pokolenie sie uczy czym konczy sie glosowanie na PO i
zabieranie babci dowodu przed glosowaniem. Wiedzialem ze tak to sie skonczy
awe

"By wszysykim ( kolesiom) żyło się lepiej". - Donaldino I

Antenka

Data: 2009-09-14 11:03:47
Autor: zbig
bezrobocie w?ród absolwentów skoczy3o o 44 proc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:9df4a2b4-0c17-4ba1-bce0-66f019f6c49737g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Kompletnie opuściła was inwencja . Powtarzacie jak mantrę te same frazy, jakbyście chcieli zakląć rzeczywistość. IV se ne wrati i lepiej będzie dla waszego zdrowia psychicznego jak to w końcu przyjmiecie do wiadomości

Data: 2009-09-14 02:12:53
Autor: Antenka
On 14 Wrz, 11:03, "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:9df4a2b4-0c17-4ba1-bce0-66f019f6c49737g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

> skonczy
> awe

"By wszysykim ( kolesiom) żyło się lepiej". - Donaldino I

Byli tacy, głębie kapuściany,którzy jak mantrę powtarzali,  że Polski
nigdy już nie będzie! Póki żyją prawdziwi Polacy - Polska będzie!
Złodziejom i grabarzom RP mówimy NIEEEEEEEE !!!!

Antenka

Data: 2009-09-14 12:25:57
Autor: zbig
bezrobocie w?ród absolwentów skoczy3o o 44 proc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wyknociła w wiadomości news:a4e964df-25f7-4543-9911-e713374d9cffm11g2000yqf.googlegroups.com...

Byli tacy, głębie kapuściany,którzy jak mantrę powtarzali,  że Polski
nigdy już nie będzie! Póki żyją prawdziwi Polacy - Polska będzie!
Złodziejom i grabarzom RP mówimy NIEEEEEEEE !!!!

Miarkuj się nieco, klępo, czy też hieno. Choc, no tak. Cmentarnej hienie z lubością bezczeszczącej pamięć zmarłych pozostaje skowyt z podkulonym ogonem.

Data: 2009-09-14 17:09:39
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8l0r5$6k5$1news.task.gda.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
to juz troche z lenistwa a poza tym jest tak oczywiste ze nie ma nawet nad czym dyskutowac...generalnie dno
awe

Data: 2009-09-14 13:17:48
Autor: MH
[...]

Nie tak dawno pisałem na ten temat. Kilku potencjalnych kandytatom na miejsce pracy
musiałem podziękować. Nie , nie z powodu koniunktury. Powodem jest KOMPLETNE
nieprzygotowanie absolwenta do roboty określonej przez posiadany dyplom.. To
wynik reformy szkolnictwa. Trzeba być skończonym idiotą , by sądzić , że jest to
wynik obecnych rządów (które notabene dalej robią rozpirdol). Zachciało się
zwiększyć odsetek ludzi posiadających wyższe wykształcenie , no to efekty są.
Przeprowadza się od lat eksperymenty w szkolnictwie , proces edukacji trwa
trochę dłużej niż kadencja obecnych więc problem leży nie w koniunkturze.
Sprawa prosta , gównianego i na dodatek drogiego produktu się nie kupuje.

MH

--

bezrobocie wśród absolwentów skoczyło o 44 proc