bezrobocie wśródabsolwentówskoczyło o 44 proc

Data: 2009-09-14 13:17:48
Autor: MH
bezrobocie wśródabsolwentówskoczyło o 44 proc
Przez ostatni rok bezrobocie wśród absolwentów skoczyło o 44 proc.

http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,85275,7034545,_Puls_Biznesu___Szkola_to_fabryka_bezrobotnych.html

Nie tak dawno pisałem na ten temat. Kilku potencjalnych kandytatom na miejsce pracy
musiałem podziękować. Nie , nie z powodu koniunktury. Powodem jest KOMPLETNE
nieprzygotowanie absolwenta do roboty określonej przez posiadany dyplom.. To
wynik reformy szkolnictwa. Trzeba być skończonym idiotą , by sądzić , że jest to
wynik obecnych rządów (które notabene dalej robią rozpirdol). Zachciało się
zwiększyć odsetek ludzi posiadających wyższe wykształcenie , no to efekty są.
Przeprowadza się od lat eksperymenty w szkolnictwie , proces edukacji trwa
trochę dłużej niż kadencja obecnych więc problem leży nie w koniunkturze.
Sprawa prosta , gównianego i na dodatek drogiego produktu się nie kupuje.

MH

--

bezrobocie wśródabsolwentówskoczyło o 44 proc