bezsens cenowy na allegro - dla kupujących telefony

Data: 2013-05-23 21:46:56
Autor: W
bezsens cenowy na allegro - dla kupujących telefony
ToMasz wystukał, co następuje:

Witam
Tak mnie naszło, a może nowy telefon kupie? Wezmę fakturę, vat odliczę. no więc na allegro. Wysyp nowych SGS2. Tyle że te tańsze z fakturą marża, która w 2013 została (zgodnie z intencją) nazwana: „procedura marży – towary używane”. Tak więc dla klienta telefon jest nowy, dla US używany. Czy to nie jest nieuczciwa konkurencja? Raczej tak
NO to robimy nowy, 23%. cena 999-1399zł. przesyłka 17zł, (czyli prawie tyle samo co rower). W media markt 989zł. Co jest do cholery? Nie pytam o wolny rynek, ale jak ktoś już odkrył allegro to chyba też odkrył ceneo, nokaut i media markt! Raz że wielu sprzedawców to drobni oszuści, ale czy naprawdę warto im wystawiać takie aukcje? Czy ciągle jest w narodzie tylu jeleni którzy zamiast iść/jechać do najbliższego sklepu ślepo kupują na allegro?
Tak sobie myślę, że handel w polsce ma się marnie, dlatego że tutaj nie trzeba handlować dobrze, znać się na sprzęcie.. Tutaj trzeba znać się na manipulowaniu bezmyślnymi lemingami....

Do najbliĹźszego media markt mam jakieś 50km - zamawiajac na allegro kurierem  mam przywiezione pod nos.

Abstrahując, że jednak ostatnio częsciej włąśnie na ceneo buszuję, bo alternatywy też mają sklepy internetowe ;-)

Data: 2013-05-24 10:14:30
Autor: Chris
bezsens cenowy na allegro - dla kupujących telefony
W nabazgrał(a):

Do najbliższego media markt mam jakieś 50km - zamawiajac na allegro
kurierem   mam przywiezione pod nos.

Media Markt ma sprzedaż on-line więc możesz kupić i też kurier przywiezie ci pod nos.

Data: 2013-05-24 09:18:05
Autor: W
bezsens cenowy na allegro - dla kupujących telefony
Chris wystukał, co następuje:

[...]

Mam awersję do MM więc żadko wchodzę na ich stronę...

Data: 2013-05-24 11:58:02
Autor: Chris
[...]

Czemu ?? ceny lepsze niż na allegro .. w sklepie masz 7 dni na zwrot w razie usterki i dają od ręki drugą sztukę. Wszysto można pomacać, podpiąć swoje sprzęty do np. TV  i zobaczyć jak działa np. z medialayerem, często dobre warunki ratalne bo oprocentowanie 0%.

Data: 2013-05-24 14:03:26
Autor: W
[...]

Nigdy nie było mi po drodze, nigdy nie mieli akurat tego czego szukałem, a raty mnie akurat też nigdy nie interesowały ;-)

Data: 2013-05-24 16:22:56
Autor: Chris
[...]

Ale mają taką opcję choć sam jakoś też nigdy za nimi nie przepadałem :)

Data: 2013-05-25 19:58:14
Autor: PlaMa
W dniu 2013-05-24 16:22, Chris pisze:

[...]

Chris! Ja Cię proszę! Ceny lepsze niż Allegro? JAK? Jak szukałem telefonów to mieli +200-500 zł do tego co oferowało allegro z przesyłką.

Data: 2013-05-27 12:46:56
Autor: Chris
bezsens cenowy na allegro - dla kupujących telefony
PlaMa nabazgrał(a):

[...]

Porównaj dokładnie te same produkty i zobacz ...

Data: 2013-05-27 23:19:22
Autor: PlaMa
W dniu 2013-05-27 12:46, Chris pisze:

Chris! Ja Cię proszę! Ceny lepsze niż Allegro? JAK? Jak szukałem
telefonów to mieli +200-500 zł do tego co oferowało allegro z przesyłką.
Porównaj dokładnie te same produkty i zobacz ...

porównywałem Galaxy Ace 2 i Xperie Solę i kupiłem 300 zł taniej niż w sklepach, więc totalnie Cię nie rozumiem... no chyba, że ze zmianą wyglądu ceny podnieśli do góry...

Data: 2013-05-28 10:16:34
Autor: Chris
[...]

Nie mówię nie ... bardzo możliwe że ja się mylę ale opisywałem na swoim przykładzie gdzie kupiłem swoje SGS3 w firmie za 1.808 zł niebrandowny z FA a na Allegro stały po 1.700 - 1800 brandowane przez operatorów bez FA bo to z przedłużenia umowy .. więc nie widziałem sensu kupować na Allegro.

Data: 2013-05-24 19:26:45
Autor: Michal Tyrala
On Fri, 24 May 2013 11:58:02 +0200, Chris wrote:
> Mam awersję do MM więc żadko wchodzę na ich stronę...

 Czemu ?? ceny lepsze niż na allegro ..

MM się az tak urealnil cenowo, czy sobie zartujesz a się nie
zorientowalem? Ja pamietam, jak chcialem na szybko tamże kupic plecak foto, ktory w
sieci znalazlem za 200zl. Cena w MM, 380zl, mnie przekonala, ze zakup w
sieci nie jest az tak niewygodny :-) (dzis nie pamietam, czy w jakims
sklepie sieciowym czy na allegro kupilem).

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-05-24 21:30:30
Autor: atm
On 2013-05-24 21:26, Michal Tyrala wrote:
[...]

NIe jest tak zle a czasm jest sporo taniej.
Niedawno zainteresowalem sie kompaktem Sony RX100. Ceny na Allegro
wahaly sie w granicach 2100 (razem z pokrowcem). Podobnie inne sklepy razem z MM, jednak w MM byla noc zakupow czy jak to tam zwali i mozna bylo taki zestaw kupic za chyba nieco ponizej 1900zl. Podobnie bylo z NEX5 i NEX6.

Data: 2013-05-25 01:01:44
Autor: Marek
bezsens cenowy na allegro - dla kupujących telefony
On Fri, 24 May 2013 11:58:02 +0200, "Chris" <chris@spam.pl> wrote:
Czemu ?? ceny lepsze niĹź na allegro .. w sklepie masz 7 dni na
zwrot w razie
usterki i dają od ręki drugą sztukę. Wszysto można pomacać, podpiąć
swoje

Możesz oddac bez usterki, bo np. sprzet nie przypadł Co do gustu.

--
Marek

Data: 2013-05-25 15:09:22
Autor: Tomek
UĹźytkownik "Marek"  napisał:

Możesz oddac bez usterki, bo np. sprzet nie przypadł Co do gustu.

Masz jakiś wykaz sklepów, w których mógłbym po weekendzie oddać kino domowe, TV i kamerę cyfrową, bo nie przypadły mi do gustu?

Data: 2013-05-25 14:13:11
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 25 May 2013 15:09:22 +0200, Tomek napisał(a):

Masz jakiś wykaz sklepów, w których mógłbym po weekendzie oddać kino domowe, TV i kamerę cyfrową, bo nie przypadły mi do gustu?

Zgodnie z prawem każdy sklep internetowy, pod warunkiem, że kupiłeś nie
dalej niż tydzień temu, a sprzęt nie nosi śladów użycia

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2013-05-25 16:16:36
Autor: JoteR
"Waldek Godel" napisał:

Masz jakiś wykaz sklepów, w których mógłbym po weekendzie
oddać kino domowe,  TV i kamerę cyfrową, bo nie przypadły mi
do gustu?

Zgodnie z prawem każdy sklep internetowy,

Ale mowa była o "stacjonarnym", gdzie - cytuję: "Wszysto można pomacać, podpiąć swoje
sprzęty do np. TV" ;-)

pod warunkiem, że kupiłeś nie dalej niż tydzień temu,

A nie 10 dni, liczonych od dnia otrzymania towaru?

a sprzęt nie nosi śladów użycia

Poza tymi, które powstały "w ramach zwykłego zarządu".

JoteR

Data: 2013-05-25 15:33:10
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 25 May 2013 16:16:36 +0200, JoteR napisał(a):

Ale mowa była o "stacjonarnym", gdzie - cytuję: "Wszysto można pomacać, podpiąć swoje
sprzęty do np. TV" ;-)

Sklep dla idiotów - pomacać i zamowić przez internet. Choćby z telefonu,
stojąc w środku sklepu
I jeszcze parę innych, w tym Euro a nawet ostatnio Komputronik OIDP

pod warunkiem, że kupiłeś nie dalej niż tydzień temu,

A nie 10 dni, liczonych od dnia otrzymania towaru?

to ile dni będzie w poniedziałek?

Data: 2013-05-25 19:52:28
Autor: J.F.
Dnia Sat, 25 May 2013 15:33:10 +0100, Waldek Godel napisał(a):
[...]

I jeszcze bezczelnie poprosic obsluge o wlaczenie tego telefonu, zeby
przetestowac internet ? Ale nie martw sie, to sie skonczy. Ekonomia musi dojsc do rownowagi.
Tylko ze ... podejrzewam ze  w sposob niekorzystny dla klienta :-)

J.

Data: 2013-05-25 15:47:17
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:5tqcebtoyfd8$.g010caloc4x9.dlg40tude.net...
[...]

Były już jakieś propozycje aby sklepy kasowały gości za wejście
jakąś tam syboliczną kwotę którą wliczanoby w cenę zakupu...
Jeśli nie kupisz nic, to ta kwota jest opłatą za "macanie" i wnoszenie
na butach błota do sklepu :-) Nie wiem czy to się jednak przyjmie.

Data: 2013-05-25 15:53:45
Autor: Pszemol

http://gawker.com/5992350/store-charges-five+dollar-just-looking-fee-to-prevent-people-from-browsing-without-buying

Data: 2013-05-26 13:13:20
Autor: J.F.
Dnia Sat, 25 May 2013 15:53:45 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

No i ? Bo to juz 2 miesiace minely, powinno sie wyjasnic - kartka
zniknela, sklep zbankrutowal, okazalo sie ze bez gapiow da sie wyzyc,
czy 5$ to w sam raz i obie strony sa zadowolone ? Z tym ze jesli dobrze widze, to sklep specjalny - z zywnoscia
bezglutenowa. Moze moga sobie pozwolic.

J.

Data: 2013-05-27 12:23:26
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:36h1nbgdmtrn$.hxn46mxh11bo$.dlg40tude.net...
[...]

Nie odpowiem bo nie wiem - a do Australii się nie wybieram aby sprawdzić ;-)

Z tym ze jesli dobrze widze, to sklep specjalny - z zywnoscia
bezglutenowa. Moze moga sobie pozwolic.

Nie wiem czemu taki sklepik miałby mieć inne podejście do klienta...
Bo ja bym się mocno zastanowił czy wejść do takiego sklepu, a TY?

Data: 2013-05-27 19:59:23
Autor: J.F
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości
[...]

w google cisza ... ciekawe ...

[...]

Jakbym byl na to cos chory, czy dziecko bylo, i chleba powszedniego potrzebowal, to bym wszedl. Szczegolnie ze gdzies tam sie chwala ze to jedyny taki sklep w calym Brisbane.
Ale jakbym byl stalym klientem i to zobaczyl, to bym po wyjsciu sprawdzil ile przeplacam :-)

Ale jakby to byl sklep z elektronika ... oj, nie wszedlbym. Przynajmniej dopoki sa inne wolnodostepne.
Jakby wszystkie takie byly ... no coz, szanuje te decyzje, ale szanuje tez swoje pieniadze.
Niepotrzebne wizyty bym ograniczyl, wstepnego wyboru dokonal w domu i na pewno nie wszedl do sklepu ktory nie ma oferty i stanow magazynowych na www.

A tak swoja droga to elektronike sie coraz trudniej kupuje, i chodzenie po sklepach ma coraz mniejszy sens.

J.

Data: 2013-05-27 14:58:41
Autor: Pszemol
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:51a39efe$0$1253$65785112news.neostrada.pl...
Jakbym byl na to cos chory, czy dziecko bylo, i chleba powszedniego potrzebowal, to bym wszedl. Szczegolnie ze gdzies tam sie chwala
ze to jedyny taki sklep w calym Brisbane.

Tylko że produkty bezglutenowe reklamuje się obecnie w ramach
nowej mody bo podobno gluten ma szkodzić nawet tym zdrowym,
bez celiakii. Dużo produktów tego typu jest w zwykłych supermarketach.

Tak czy inaczej - opłata miała za zadanie "zmusić" klienta do zakupu...
A ja, jako klient, nie lubię byż zmuszany :-)

Ale jakbym byl stalym klientem i to zobaczyl, to bym po wyjsciu sprawdzil ile przeplacam :-)

Otóż to... i dlaczego trzeba sztucznie "przkonywać" klientów aby
coś kupili...

[...]

Dlaczego? Ja twierdziłbym że odwrotnie - dużo sprzętu na papierze
wygląda tak samo przy czytaniu listy ficzerków a dopiero gdy weźmiesz
do ręki takiego iPhone5 to przekonasz się łatwo o jego przewadze.

Data: 2013-05-27 23:06:55
Autor: J.F.
Dnia Mon, 27 May 2013 14:58:41 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Albo do nie wchodzenia

[...]

tym niemniej problem jest, jak klienci zaczna przychodzic do sklepu
pomacac, a kupia "tanio w sieci" to to sie bedzie musialo skonczyc :-)

[...]

Zartujesz ? Po tygodniu intensywnego uzywania moze jakis obraz
uzyskasz. W sklepie to mozesz dyskretnie pilniczek wyjac i sprawdzic
czy malpie szklo nie oszukane :-)

A tu sie niestety kazdy szczegol liczy :-)

J.

Data: 2013-05-27 17:49:07
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:5685vwroddz9$.1afag04jtfazp$.dlg40tude.net...
Zartujesz ? Po tygodniu intensywnego uzywania moze jakis obraz
uzyskasz. W sklepie to mozesz dyskretnie pilniczek wyjac i sprawdzic
czy malpie szklo nie oszukane :-)

A tu sie niestety kazdy szczegol liczy :-)

Jak ktoś kupuje swój pierwszy smartfon to może masz rację
że conajmniej tydzień potrzebny aby polubić/znienawidzieć...
Ale drugi i następne można wybrać już w sklepie, o ile
producent przewidział dostarczenie działających sampli do
sklepu, bo ostatnio mam problemy ze znalezieniem takich...
Nawet duże sklepy mają tylko atrapy z kolorową nalepką
zamiast ekranu - a takie atrapy nawet nie oddają poprawnie
ciężaru urządzenia z baterią i jakości obrazu na ekranie...

Data: 2013-05-25 20:00:11
Autor: PlaMa
W dniu 2013-05-25 16:33, Waldek Godel pisze:

pod warunkiem, że kupiłeś nie dalej niż tydzień temu,
A nie 10 dni, liczonych od dnia otrzymania towaru?
to ile dni będzie w poniedziałek?

w następny? 27 licząc od początku miesiąca.

Data: 2013-05-25 19:04:26
Autor: Tomek
Użytkownik "Waldek Godel"  napisał:

[...]

Zgodnie z poprzednim postem nie chodziło o sklep internetowy. Przepisy i zasady zakupów dokonywanych na odległość znam i kilka razy tutaj już cytowałem :)

Data: 2013-05-26 21:44:05
Autor: Marek
On Sat, 25 May 2013 15:09:22 +0200, "Tomek" <nie@odpisuj.pl> wrote:
Masz jakiś wykaz sklepów, w których mógłbym po weekendzie oddać
kino domowe,
TV i kamerę cyfrową, bo nie przypadły mi do gustu?

Media markt, w poprzednia sobote oddalem tuner tvsat po  tygodniu uĹźywania, nie przypadł mi go gustu jego toporny interfejs. Przyjęli bez pytania, kaĹźde oddali.

--
Marek

Data: 2013-05-27 23:16:23
Autor: PlaMa
W dniu 2013-05-26 21:44, Marek pisze:

Media markt, w poprzednia sobote oddalem tuner tvsat po  tygodniu
używania, nie przypadł mi go gustu jego toporny interfejs. Przyjęli bez
pytania, kaĹźde oddali.

sprzedali następnemu :)

bezsens cenowy na allegro - dla kupujących telefony