bezsens cenowy na allegro - dla kupujących te lefony

Data: 2013-05-24 00:30:50
Autor: Irokez
bezsens cenowy na allegro - dla kupujących te lefony
W dniu 2013-05-23 23:23, ToMasz pisze:
Witam
Tak mnie naszło, a może nowy telefon kupie? Wezmę fakturę, vat odliczę. no więc na allegro. Wysyp nowych SGS2. Tyle że te tańsze z fakturą marża, która w 2013 została (zgodnie z intencją) nazwana: „procedura marży – towary używane”. Tak więc dla klienta telefon jest nowy, dla US używany. Czy to nie jest nieuczciwa konkurencja? Raczej tak
NO to robimy nowy, 23%. cena 999-1399zł. przesyłka 17zł, (czyli prawie tyle samo co rower). W media markt 989zł. Co jest do cholery? Nie pytam o wolny

Akurat z SGS2 masz rację, na za przeproszeniem Allegro jest drożej jak w sklepie.
Ja nie potrzebuję faktury i też nie chciałem na ten przykład dawać tysiaka na telefon więc kupiłem za 650zł nowe SGS Advance. No i w tym przypadku już nie jest tak różowo w sklepach internetowych.
Trzeba po prostu obecnie zbadać rynek i na aledrogo i w sklepach bo jest naprawdę różnie.

Jelenie to inna sprawa.

--
Irokez

Data: 2013-05-24 03:17:02
Autor: Titus Atomicus
bezsens cenowy na allegro - dla kupujących t elefony
In article <519e989e$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>,
 Irokez <no.email@wp.pl> wrote:

> [...]

Trzeba po prostu obecnie zbadać rynek i na aledrogo i w sklepach bo jest naprawdę różnie.

Dokladnie.
Jak cos kupuje, sprawdzam na allegro i na skapcu, ceneo.
Regul nie ma.
Tydzien temu kupilem na allegro wlasnie nowy telefon, Motorole Defy+ za 540 z wysylka. Z normalna faktura.
Poza allegroi takich ofert nie znalazlem.
--
TA

bezsens cenowy na allegro - dla kupujących te lefony