bezsens cenowy na allegro - dla kupujÄ…cych telef ony

Data: 2013-05-23 23:23:48
Autor: ToMasz
bezsens cenowy na allegro - dla kupujÄ…cych telef ony
Witam
Tak mnie naszło, a może nowy telefon kupie? Wezmę fakturę, vat odliczę. no więc na allegro. Wysyp nowych SGS2. Tyle że te tańsze z fakturą marża, która w 2013 została (zgodnie z intencją) nazwana: „procedura marży – towary używane”. Tak więc dla klienta telefon jest nowy, dla US używany. Czy to nie jest nieuczciwa konkurencja? Raczej tak
NO to robimy nowy, 23%. cena 999-1399zł. przesyłka 17zł, (czyli prawie tyle samo co rower). W media markt 989zł. Co jest do cholery? Nie pytam o wolny rynek, ale jak ktoś już odkrył allegro to chyba też odkrył ceneo, nokaut i media markt! Raz że wielu sprzedawców to drobni oszuści, ale czy naprawdę warto im wystawiać takie aukcje? Czy ciągle jest w narodzie tylu jeleni którzy zamiast iść/jechać do najbliższego sklepu ślepo kupują na allegro?
Tak sobie myślę, że handel w polsce ma się marnie, dlatego że tutaj nie trzeba handlować dobrze, znać się na sprzęcie.. Tutaj trzeba znać się na manipulowaniu bezmyślnymi lemingami....

ToMasz

Data: 2013-05-23 21:46:56
Autor: W
bezsens cenowy na allegro - dla kupuj±cych telefony
ToMasz wystukał, co następuje:

[...]

Do najbliĹĽszego media markt mam jakieĹ› 50km - zamawiajac na allegro kurierem  mam przywiezione pod nos.

Abstrahując, że jednak ostatnio częsciej włąśnie na ceneo buszuję, bo alternatywy też mają sklepy internetowe ;-)

Data: 2013-05-24 10:14:30
Autor: Chris
bezsens cenowy na allegro - dla kupujÄ…cych telefony
W nabazgrał(a):

Do najbliĹĽszego media markt mam jakieĹ› 50km - zamawiajac na allegro
kurierem   mam przywiezione pod nos.

Media Markt ma sprzedaż on-line więc możesz kupić i też kurier przywiezie ci pod nos.

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2013-05-24 09:18:05
Autor: W
bezsens cenowy na allegro - dla kupuj±cych telefony
Chris wystukał, co następuje:

W nabazgrał(a):

Do najbliższego media markt mam jakie¶ 50km - zamawiajac na allegro
kurierem   mam przywiezione pod nos.

Media Markt ma sprzedaż on-line więc możesz kupić i też kurier
przywiezie ci pod nos.

Mam awersję do MM więc żadko wchodzę na ich stronę...

Data: 2013-05-24 11:58:02
Autor: Chris
[...]

Czemu ?? ceny lepsze niż na allegro .. w sklepie masz 7 dni na zwrot w razie usterki i daj± od ręki drug± sztukę. Wszysto można pomacać, podpi±ć swoje sprzęty do np. TV  i zobaczyć jak działa np. z medialayerem, często dobre warunki ratalne bo oprocentowanie 0%.

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2013-05-24 14:03:26
Autor: W
[...]

Nigdy nie było mi po drodze, nigdy nie mieli akurat tego czego szukałem, a raty mnie akurat też nigdy nie interesowały ;-)

Data: 2013-05-24 16:22:56
Autor: Chris
[...]

Ale maj± tak± opcję choć sam jako¶ też nigdy za nimi nie przepadałem :)

Data: 2013-05-25 19:58:14
Autor: PlaMa
W dniu 2013-05-24 16:22, Chris pisze:

[...]

Chris! Ja Cię proszę! Ceny lepsze niż Allegro? JAK? Jak szukałem telefonów to mieli +200-500 zł do tego co oferowało allegro z przesyłk±.

Data: 2013-05-27 12:46:56
Autor: Chris
bezsens cenowy na allegro - dla kupuj±cych telefony
PlaMa nabazgrał(a):

[...]

Porównaj dokładnie te same produkty i zobacz ...

Data: 2013-05-27 23:19:22
Autor: PlaMa
W dniu 2013-05-27 12:46, Chris pisze:

Chris! Ja Cię proszę! Ceny lepsze niż Allegro? JAK? Jak szukałem
telefonów to mieli +200-500 zł do tego co oferowało allegro z przesyłk±.
Porównaj dokładnie te same produkty i zobacz ...

porównywałem Galaxy Ace 2 i Xperie Solę i kupiłem 300 zł taniej niż w sklepach, więc totalnie Cię nie rozumiem... no chyba, że ze zmian± wygl±du ceny podnie¶li do góry...

Data: 2013-05-28 10:16:34
Autor: Chris
[...]

Nie mówię nie ... bardzo możliwe że ja się mylę ale opisywałem na swoim przykładzie gdzie kupiłem swoje SGS3 w firmie za 1.808 zł niebrandowny z FA a na Allegro stały po 1.700 - 1800 brandowane przez operatorów bez FA bo to z przedłużenia umowy .. więc nie widziałem sensu kupować na Allegro.

Data: 2013-05-24 19:26:45
Autor: Michal Tyrala
On Fri, 24 May 2013 11:58:02 +0200, Chris wrote:
> Mam awersję do MM więc żadko wchodzę na ich stronę...

 Czemu ?? ceny lepsze niż na allegro ..

MM się az tak urealnil cenowo, czy sobie zartujesz a się nie
zorientowalem? Ja pamietam, jak chcialem na szybko tamże kupic plecak foto, ktory w
sieci znalazlem za 200zl. Cena w MM, 380zl, mnie przekonala, ze zakup w
sieci nie jest az tak niewygodny :-) (dzis nie pamietam, czy w jakims
sklepie sieciowym czy na allegro kupilem).

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-05-24 21:30:30
Autor: atm
On 2013-05-24 21:26, Michal Tyrala wrote:
[...]

NIe jest tak zle a czasm jest sporo taniej.
Niedawno zainteresowalem sie kompaktem Sony RX100. Ceny na Allegro
wahaly sie w granicach 2100 (razem z pokrowcem). Podobnie inne sklepy razem z MM, jednak w MM byla noc zakupow czy jak to tam zwali i mozna bylo taki zestaw kupic za chyba nieco ponizej 1900zl. Podobnie bylo z NEX5 i NEX6.

Data: 2013-05-25 01:01:44
Autor: Marek
bezsens cenowy na allegro - dla kupujÄ…cych telefony
On Fri, 24 May 2013 11:58:02 +0200, "Chris" <chris@spam.pl> wrote:
Czemu ?? ceny lepsze niĹĽ na allegro .. w sklepie masz 7 dni na
zwrot w razie
usterki i dają od ręki drugą sztukę. Wszysto można pomacać, podpiąć
swoje

Możesz oddac bez usterki, bo np. sprzet nie przypadł Co do gustu.

--
Marek

Data: 2013-05-25 15:09:22
Autor: Tomek
bezsens cenowy na allegro - dla kupujÄ…cych telefony
UĹĽytkownik "Marek"  napisaĹ‚:

Możesz oddac bez usterki, bo np. sprzet nie przypadł Co do gustu.

Masz jakiś wykaz sklepów, w których mógłbym po weekendzie oddać kino domowe, TV i kamerę cyfrową, bo nie przypadły mi do gustu?

Data: 2013-05-25 14:13:11
Autor: Waldek Godel
bezsens cenowy na allegro - dla kupuj±cych telefony
Dnia Sat, 25 May 2013 15:09:22 +0200, Tomek napisał(a):

Masz jaki¶ wykaz sklepów, w których mógłbym po weekendzie oddać kino domowe, TV i kamerę cyfrow±, bo nie przypadły mi do gustu?

Zgodnie z prawem każdy sklep internetowy, pod warunkiem, że kupiłe¶ nie
dalej niż tydzień temu, a sprzęt nie nosi ¶ladów użycia

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2013-05-25 16:16:36
Autor: JoteR
"Waldek Godel" napisał:

Masz jaki¶ wykaz sklepów, w których mógłbym po weekendzie
oddać kino domowe,  TV i kamerę cyfrow±, bo nie przypadły mi
do gustu?

Zgodnie z prawem każdy sklep internetowy,

Ale mowa była o "stacjonarnym", gdzie - cytuję: "Wszysto można pomacać, podpi±ć swoje
sprzęty do np. TV" ;-)

pod warunkiem, że kupiłe¶ nie dalej niż tydzień temu,

A nie 10 dni, liczonych od dnia otrzymania towaru?

a sprzęt nie nosi ¶ladów użycia

Poza tymi, które powstały "w ramach zwykłego zarz±du".

JoteR

Data: 2013-05-25 15:33:10
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 25 May 2013 16:16:36 +0200, JoteR napisał(a):

Ale mowa była o "stacjonarnym", gdzie - cytuję: "Wszysto można pomacać, podpi±ć swoje
sprzęty do np. TV" ;-)

Sklep dla idiotów - pomacać i zamowić przez internet. Choćby z telefonu,
stoj±c w ¶rodku sklepu
I jeszcze parę innych, w tym Euro a nawet ostatnio Komputronik OIDP

pod warunkiem, że kupiłe¶ nie dalej niż tydzień temu,

A nie 10 dni, liczonych od dnia otrzymania towaru?

to ile dni będzie w poniedziałek?

Data: 2013-05-25 19:52:28
Autor: J.F.
Dnia Sat, 25 May 2013 15:33:10 +0100, Waldek Godel napisał(a):
[...]

I jeszcze bezczelnie poprosic obsluge o wlaczenie tego telefonu, zeby
przetestowac internet ? Ale nie martw sie, to sie skonczy. Ekonomia musi dojsc do rownowagi.
Tylko ze ... podejrzewam ze  w sposob niekorzystny dla klienta :-)

J.

Data: 2013-05-25 15:47:17
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:5tqcebtoyfd8$.g010caloc4x9.dlg40tude.net...
[...]

Były już jakie¶ propozycje aby sklepy kasowały go¶ci za wej¶cie
jak±¶ tam syboliczn± kwotę któr± wliczanoby w cenę zakupu...
Je¶li nie kupisz nic, to ta kwota jest opłat± za "macanie" i wnoszenie
na butach błota do sklepu :-) Nie wiem czy to się jednak przyjmie.

Data: 2013-05-25 15:53:45
Autor: Pszemol

http://gawker.com/5992350/store-charges-five+dollar-just-looking-fee-to-prevent-people-from-browsing-without-buying

Data: 2013-05-26 13:13:20
Autor: J.F.
Dnia Sat, 25 May 2013 15:53:45 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

No i ? Bo to juz 2 miesiace minely, powinno sie wyjasnic - kartka
zniknela, sklep zbankrutowal, okazalo sie ze bez gapiow da sie wyzyc,
czy 5$ to w sam raz i obie strony sa zadowolone ? Z tym ze jesli dobrze widze, to sklep specjalny - z zywnoscia
bezglutenowa. Moze moga sobie pozwolic.

J.

Data: 2013-05-27 12:23:26
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:36h1nbgdmtrn$.hxn46mxh11bo$.dlg40tude.net...
[...]

Nie odpowiem bo nie wiem - a do Australii się nie wybieram aby sprawdzić ;-)

Z tym ze jesli dobrze widze, to sklep specjalny - z zywnoscia
bezglutenowa. Moze moga sobie pozwolic.

Nie wiem czemu taki sklepik miałby mieć inne podej¶cie do klienta...
Bo ja bym się mocno zastanowił czy wej¶ć do takiego sklepu, a TY?

Data: 2013-05-27 19:59:23
Autor: J.F
bezsens cenowy na allegro - dla kupuj±cych telefony
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomo¶ci
[...]

w google cisza ... ciekawe ...

[...]

Jakbym byl na to cos chory, czy dziecko bylo, i chleba powszedniego potrzebowal, to bym wszedl. Szczegolnie ze gdzies tam sie chwala ze to jedyny taki sklep w calym Brisbane.
Ale jakbym byl stalym klientem i to zobaczyl, to bym po wyjsciu sprawdzil ile przeplacam :-)

Ale jakby to byl sklep z elektronika ... oj, nie wszedlbym. Przynajmniej dopoki sa inne wolnodostepne.
Jakby wszystkie takie byly ... no coz, szanuje te decyzje, ale szanuje tez swoje pieniadze.
Niepotrzebne wizyty bym ograniczyl, wstepnego wyboru dokonal w domu i na pewno nie wszedl do sklepu ktory nie ma oferty i stanow magazynowych na www.

A tak swoja droga to elektronike sie coraz trudniej kupuje, i chodzenie po sklepach ma coraz mniejszy sens.

J.

Data: 2013-05-27 14:58:41
Autor: Pszemol
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:51a39efe$0$1253$65785112news.neostrada.pl...
Jakbym byl na to cos chory, czy dziecko bylo, i chleba powszedniego potrzebowal, to bym wszedl. Szczegolnie ze gdzies tam sie chwala
ze to jedyny taki sklep w calym Brisbane.

Tylko że produkty bezglutenowe reklamuje się obecnie w ramach
nowej mody bo podobno gluten ma szkodzić nawet tym zdrowym,
bez celiakii. Dużo produktów tego typu jest w zwykłych supermarketach.

Tak czy inaczej - opłata miała za zadanie "zmusić" klienta do zakupu...
A ja, jako klient, nie lubię byż zmuszany :-)

Ale jakbym byl stalym klientem i to zobaczyl, to bym po wyjsciu sprawdzil ile przeplacam :-)

Otóż to... i dlaczego trzeba sztucznie "przkonywać" klientów aby
co¶ kupili...

[...]

Dlaczego? Ja twierdziłbym że odwrotnie - dużo sprzętu na papierze
wygl±da tak samo przy czytaniu listy ficzerków a dopiero gdy weĽmiesz
do ręki takiego iPhone5 to przekonasz się łatwo o jego przewadze.

Data: 2013-05-27 23:06:55
Autor: J.F.
Dnia Mon, 27 May 2013 14:58:41 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Albo do nie wchodzenia

[...]

tym niemniej problem jest, jak klienci zaczna przychodzic do sklepu
pomacac, a kupia "tanio w sieci" to to sie bedzie musialo skonczyc :-)

[...]

Zartujesz ? Po tygodniu intensywnego uzywania moze jakis obraz
uzyskasz. W sklepie to mozesz dyskretnie pilniczek wyjac i sprawdzic
czy malpie szklo nie oszukane :-)

A tu sie niestety kazdy szczegol liczy :-)

J.

Data: 2013-05-27 17:49:07
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:5685vwroddz9$.1afag04jtfazp$.dlg40tude.net...
Zartujesz ? Po tygodniu intensywnego uzywania moze jakis obraz
uzyskasz. W sklepie to mozesz dyskretnie pilniczek wyjac i sprawdzic
czy malpie szklo nie oszukane :-)

A tu sie niestety kazdy szczegol liczy :-)

Jak kto¶ kupuje swój pierwszy smartfon to może masz rację
że conajmniej tydzień potrzebny aby polubić/znienawidzieć...
Ale drugi i następne można wybrać już w sklepie, o ile
producent przewidział dostarczenie działaj±cych sampli do
sklepu, bo ostatnio mam problemy ze znalezieniem takich...
Nawet duże sklepy maj± tylko atrapy z kolorow± nalepk±
zamiast ekranu - a takie atrapy nawet nie oddaj± poprawnie
ciężaru urz±dzenia z bateri± i jako¶ci obrazu na ekranie...

Data: 2013-05-25 20:00:11
Autor: PlaMa
W dniu 2013-05-25 16:33, Waldek Godel pisze:

pod warunkiem, że kupiłe¶ nie dalej niż tydzień temu,
A nie 10 dni, liczonych od dnia otrzymania towaru?
to ile dni będzie w poniedziałek?

w następny? 27 licz±c od pocz±tku miesi±ca.

Data: 2013-05-25 19:04:26
Autor: Tomek
Użytkownik "Waldek Godel"  napisał:

[...]

Zgodnie z poprzednim postem nie chodziło o sklep internetowy. Przepisy i zasady zakupów dokonywanych na odległo¶ć znam i kilka razy tutaj już cytowałem :)

Data: 2013-05-26 21:44:05
Autor: Marek
On Sat, 25 May 2013 15:09:22 +0200, "Tomek" <nie@odpisuj.pl> wrote:
Masz jakiś wykaz sklepów, w których mógłbym po weekendzie oddać
kino domowe,
TV i kamerę cyfrową, bo nie przypadły mi do gustu?

Media markt, w poprzednia sobote oddalem tuner tvsat po  tygodniu uĹĽywania, nie przypadĹ‚ mi go gustu jego toporny interfejs. PrzyjÄ™li bez pytania, kaĹĽde oddali.

--
Marek

Data: 2013-05-27 23:16:23
Autor: PlaMa
W dniu 2013-05-26 21:44, Marek pisze:

Media markt, w poprzednia sobote oddalem tuner tvsat po  tygodniu
używania, nie przypadł mi go gustu jego toporny interfejs. Przyjęli bez
pytania, kaĹĽde oddali.

sprzedali następnemu :)

Data: 2013-05-24 00:04:18
Autor: JoteR
"ToMasz" napisał:

Tak mnie naszło, a może nowy telefon kupie? Wezmę fakturę,
vat odliczę. no więc na allegro.

Ręce opadają.
A już wydawało się, że ludzie zmądrzeli i dotarło do nich, że całe (za przeproszeniem) Allegro a zwłaszcza dział GSM należy omijać szerokim łukiem.
Widocznie kryzys jest głębszy, niż głosi to oficjalna propaganda, skoro taki stary wyjadacz jak Ty zaczyna znów grzebać w śmietetniku.

JoteR

Data: 2013-05-25 20:01:21
Autor: PlaMa
W dniu 2013-05-24 00:04, JoteR pisze:

Ręce opadają.
A już wydawało się, że ludzie zmądrzeli i dotarło do nich, że całe (za
przeproszeniem) Allegro a zwłaszcza dział GSM należy omijać szerokim
Ĺ‚ukiem.

to gdzie poleciłbyś kupować telefony? Tylko nie pisz, że u operatorów ratami w abonamencie.

Data: 2013-05-25 20:33:01
Autor: J.F.
Dnia Sat, 25 May 2013 20:01:21 +0200, PlaMa napisał(a):
W dniu 2013-05-24 00:04, JoteR pisze:
Ręce opadaj±.
A już wydawało się, że ludzie zm±drzeli i dotarło do nich, że całe (za
przeproszeniem) Allegro a zwłaszcza dział GSM należy omijać szerokim
łukiem.
to gdzie poleciłby¶ kupować telefony? Tylko nie pisz, że u operatorów ratami w abonamencie.

Kto wie - moze to bedzie dobra rada wkrotce.
Heyah juz ma telefony na raty
http://www.heyah.pl/abonament/non-stop/telefony

Teraz tylko kwestia ceny i moze zrozumienia ze w wolnej ofercie musi
byc konkurencyjna. A warunki do konkurencji maja, bo kto tyle kupuje
co oni ? J.

Data: 2013-05-25 23:44:14
Autor: JoteR
"PlaMa" napisał:

to gdzie poleciłbyś kupować telefony?

Tam, gdzie można je przed zakupem pomacać, a nie polegać tylko na zapewnieniach dreśka, że telefon jest "jak nowy, używany przez kobietę", co zazwyczaj oznacza ledwo trzymający się kupy szmelc. I tam, gdzie przekazując swoje pieniądze, otrzymujesz towar od razu, a nie w bliżej nieokreślonej przyszłości, o ile w ogóle. Ja ostatni telefon dla córki kupiłem via Gumtree.

Tylko nie pisz, ĹĽe u operatorĂłw ratami w abonamencie.

Dlaczego? Dużo ludzi kupuje na kredyt, a raty u operatorów nie były jakieś szczególnie wysokie. Piszę: były, bo wraz z rozwojem ofert "no limit" poprzednie kalkulacje biorą w łeb. Chociaż dla mnie 400 minut w abonamencie jest praktycznie "no limit" ;->

JoteR

Data: 2013-05-26 08:15:03
Autor: John Kołalsky
bezsens cenowy na a..o - dla kupujÄ…cych telefony

UĹĽytkownik "JoteR" <usenet@interia.eu>

[...]

Co Ci przeszkadza kupować tak na A..o ?

Data: 2013-05-26 09:41:50
Autor: JoteR
"John Kołalsky" napisał:

[...]

Idiosynkrazja, ta w rozumieniu wiechowskim ;->

JoteR

Data: 2013-05-26 08:59:36
Autor: Irokez
W dniu 2013-05-25 23:44, JoteR pisze:
"PlaMa" napisał:

[...]

Ale co za problem? Idziesz do komisu GSM który jest praktycznie teraz w każdym większym markecie i macasz używkę do woli.
Co się po zakupie będzie działo to już taka sama loteria, z tym, że łatwiej wrócić na stoisko i ręcznie wytłumaczyć w czym problem.

Jeśli chodzi o nowy to właśnie przed zakupem tydzień temu porównałem sobie - aledrogo - 650zł, stoisko GSM z opcją macania i wielokrotnie przemacany: 790zł.
Gdzie kupiłem?

--
Irokez

Data: 2013-05-26 09:42:38
Autor: JoteR
"Irokez" napisał:

Ale co za problem? Idziesz do komisu GSM

Ale zdefiniuj ten problem, bo ja pisałem o czymś innym.

JoteR

Data: 2013-05-24 00:30:50
Autor: Irokez
W dniu 2013-05-23 23:23, ToMasz pisze:
[...]

Akurat z SGS2 masz racjÄ™, na za przeproszeniem Allegro jest droĹĽej jak w sklepie.
Ja nie potrzebuję faktury i też nie chciałem na ten przykład dawać tysiaka na telefon więc kupiłem za 650zł nowe SGS Advance. No i w tym przypadku już nie jest tak różowo w sklepach internetowych.
Trzeba po prostu obecnie zbadać rynek i na aledrogo i w sklepach bo jest naprawdę różnie.

Jelenie to inna sprawa.

--
Irokez

Data: 2013-05-24 03:17:02
Autor: Titus Atomicus
bezsens cenowy na allegro - dla kupujÄ…cych t elefony
In article <519e989e$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>,
 Irokez <no.email@wp.pl> wrote:

> [...]

Trzeba po prostu obecnie zbadać rynek i na aledrogo i w sklepach bo jest naprawdę różnie.

Dokladnie.
Jak cos kupuje, sprawdzam na allegro i na skapcu, ceneo.
Regul nie ma.
Tydzien temu kupilem na allegro wlasnie nowy telefon, Motorole Defy+ za 540 z wysylka. Z normalna faktura.
Poza allegroi takich ofert nie znalazlem.
--
TA

Data: 2013-05-24 07:06:49
Autor: zgred
[...]

Kelner! Piwo dla tego pana!

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-05-25 00:00:57
Autor: J.F.
Dnia Fri, 24 May 2013 07:06:49 +0200, zgred napisał(a):
W dniu 2013-05-23 23:23, ToMasz pisze:
Tak sobie my¶lę, że handel w polsce ma się marnie, dlatego że tutaj nie
trzeba handlować dobrze, znać się na sprzęcie.. Tutaj trzeba znać się na
manipulowaniu bezmy¶lnymi lemingami....

Kelner! Piwo dla tego pana!

Eee tam.
Zaloze sie ze na swiecie jest jeszcze gorzej.

A "znac sie na sprzecie" ... a kto dzis sie zna.

J.

Data: 2013-05-24 10:16:44
Autor: Chris
bezsens cenowy na allegro - dla kupujÄ…cych telefony
ToMasz nabazgrał(a):

Tak sobie myślę, że handel w polsce ma się marnie, dlatego że tutaj nie trzeba handlować dobrze, znać się na sprzęcie.. Tutaj trzeba znać się na manipulowaniu bezmyślnymi lemingami....

Ja kupiłem w firmie SGS3 (niebrandowany żadnym operatorem, bez simlocka) za 1850 zł z FA a na allegro wersje od operatorów, bez FA, z simlokiem (te tanie) zaczynały się od 1750zł więc gdzie sens kupna na allegro... :)

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2013-05-24 10:32:46
Autor: AL
[...]
uĹĽywany. Czy to nie jest nieuczciwa konkurencja? Raczej tak
[...]

lenistwo wsrod narodu.

Alledrogo od dawna przestalo byc atrakcyjne.
No moze jak szuka sie uzywanej rzeczy, to jest to taki jarmark, gdzie cos sie znajdzie.
Ale wsrod nowych rzaczy (wprowadzonych na polski reynek przez dystrybutora a nie sciaganych na wlasna reke z Chin z lipna gwarancja) to juz ciezko.
Alledrogo to taka tablica ogloszen - i tak ja raczej traktuje.
A kupic wole w sklepie.

Rzeczony SGS2 (bo sam sie zastanawiam), w Saturnie to koszt 989pln (wczoraj macalem), X-KOM 999, pewnie w innych sklepach mozna znalezc taniej. Jak mam wybor to wole kupic w sklepie 'fizycznym' bo moge od razu pomacac, wykryc wade (jesli jakas jest), a jak przyjdzie skorzystac z gwarancji, to jest gdzie sie udac osobiscie a nie szukac sprzedawcy z alledrogo.

Data: 2013-05-24 10:47:37
Autor: atm
[...]

Widze, ze ten SGS2 to troche taki samsungowy strzal w stope.
Pomimo ukazania sie dwoch nowych generacji Galaxy wiele osob nie widzi potrzeby przesiadki z SGS2 wlasnie, sa tez nowi nabywcy, ktorzy wola kupic ten model niz cos nowszego zyskujac mniejsze gabaryty i wciaz dobre parametry w o wiele korzystniejszej cenie.

Data: 2013-05-24 10:19:13
Autor: kakmar
Dnia 24.05.2013 atm <_@vp.pl> napisał/a:

[...]

Ale co w tym złego dla Samsunga? Że sprzeda stany magazynowe? Zamiast utylizować? SGS2 nie kupią klienci zamiast SGS3/4, kupią go zamiast innego
tańszego modelu, może konkurencji w podobnej cenie. Jak mu się przestanie
opłacać, to SGS2 zniknie z rynku i tyle.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-05-24 12:29:54
Autor: atm
On 2013-05-24 12:19, kakmar wrote:
[...]

Wiele osob nie zrobi przesiadki, pomimo poczatkowego entuzjazmu obecnie nie widze potrzeby zakupu SGS3 czy SGS4. Tym bardziej, ze wciaz pojawiaja sie na SGS2 aktualizacje.
Chyba sie zgodzisz, ze narzut na SGS4 obecnie jest znacznie wyzszy niz na SGS2?
Pewnie, ze nie jest to strata, ale tez nie jest to zysk taki jaki moglby byc.

Data: 2013-05-25 21:24:40
Autor: kakmar
[...]

Nie szkodzi, jesteś zadowolony i nawet o tym piszesz, kiedyś w końcu zmienisz i raczej wiadomo co kupisz. Większość dopiero kupi pierwszego smatrfona. Z tych co już mają, większość zmieni telefon razem z promocją
co 2 latka. W praktyce da się zawalczyć tylko o tych co sami powiedzą, jaki/jakiej marki chcą telefon, to ma Apple, teraz o to zabiega Samsung.

Chyba sie zgodzisz, ze narzut na SGS4 obecnie jest znacznie wyzszy niz na SGS2?

Ja nie wiem, sądzę że produkcja SGS2 nie kosztuje już tyle co przed premierą, a te już wyprodukowane, można tylko sprzedać lub zutylizować.

Pewnie, ze nie jest to strata, ale tez nie jest to zysk taki jaki moglby byc.

To jest najlepsze co można zrobić by wygrać na rynku i dobrze zarobić.
Przynajmniej tak mi się wydaje, patrząc też z własnej perspektywy.
bo...
Kiedyś kupiłem SG i7500, bo miał co czego pożałowało HTC w pierwszych androidach, niestety zapomnieli o RAM i update. Dlatego m.innymi nie mam obecnie i nie planuję zakupu Samsunga.

Na szczęście dla nich w ogóle mało kto kupił SG i7500.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-05-24 13:24:46
Autor: AL
W dniu 2013-05-24 10:47, atm pisze:

[...]

SGS2 ma ladniejsza obudowe.
SGS3 to taka mydelniczka, SGS4 - droga mydelniczka.

Dodatkowo wyszedl SGS2 PLUS.

Data: 2013-05-24 13:31:41
Autor: atm
bezsens cenowy na allegro - dla kupujÄ…cych te lefony

SGS2 ma ladniejsza obudowe.
SGS3 to taka mydelniczka, SGS4 - droga mydelniczka.

Dodatkowo wyszedl SGS2 PLUS.

W przypadku SGS2 plus trzeba byloby spojrzec w specyfikacje czy nie ma on czasem rozdzielczosci 800x600 i ekran SAMOLED bez plusa. Jesli tak by bylo to pentile w tej rozdzialce moze gryzc.
GLONASS nie bylby dla mnie wystarczajaca rekompensata za taki ekran.
Co do wyrobow mydlopodobnych, ogladalem ostatnio SGS4 na zywo i powiem szczerze, iz nie mialbym nic przeciwko tej bryle. Tyl jest mocno nijaki, reszta zas ma juz cos z dyskretnego uroku burzuazji ;]

Data: 2013-05-24 13:53:27
Autor: Chris
bezsens cenowy na allegro - dla kupujÄ…cych telefony
atm nabazgrał(a):

[...]

Przykładałem SGS4 do swojego SGS3 i żle to nie wygląda na wielkość góra<>bok jest prawie to samo nie widać w sumie różnicy ale jest wyrażnie cieńszy no i ekran robi wrażenie wielkością. Co do funkcji to na razie nie powiem za dużo bo jest dopiero 2 tyg w rodzinie i ciężko coś ocenić, zdjęcia/filmy robi ładne ale oglądałem tylko plenerowe przy dobrym świetle.

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2013-05-24 20:03:10
Autor: ToMasz
W dniu 24.05.2013 13:31, atm pisze:

[...]

jest tu ktoĹ› kto siÄ™ przesiadĹ‚  z sgs2 na PLUSA? Ze wstÄ™pnej analizy wynika    ĹĽe plus jest gorszy

Data: 2013-05-24 17:56:56
Autor: John Kołalsky
bezsens cenowy na allegro - dla kupujÄ…cych telefony

UĹĽytkownik "AL" <adam@skads.tam.pl>

[...]

Wadę akurat lepiej wykryć w ciągu 10-ciu dni na zwrot przy zakupie na odległość

Data: 2013-05-24 18:03:33
Autor: zgred
W dniu 2013-05-24 17:56, John Kołalsky pisze:

[...]

.... i bujaj się potem z allegrowym naciągaczem. Odsyłasz towar i co? Do sądu pójdziesz?

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-05-24 20:05:13
Autor: ToMasz
W dniu 24.05.2013 18:03, zgred pisze:
[...]

sÄ…du pĂłjdziesz?
...... (..) wprawdzie odesłał nam pan telefon ale inny. Oto dowód....

ToMasz

Data: 2013-05-24 20:11:09
Autor: John Kołalsky
bezsens cenowy na allegro - dla kupujÄ…cych telefony

UĹĽytkownik "zgred" <zgred@empty.com>

[...]

A w sklepie to myślisz nie zdarza się ? Nieważne, mi chodzi głównie o to, że sprawdzanie towaru w sklepie mało praktyczne jest.

Data: 2013-05-25 21:02:22
Autor: Ministerstwo Propagandy
bezsens cenowy na allegro - dla kupujÄ…cych telefony
nie to Cię powinno zainteresować, zainteresować powinno Cię to, że mimo takich cen ci z po sprzedają cały czas, a Ci z PISu nic i odchodzą z długami... to jest dopiero ciekawe, a w telefonach widać do doskonale...

bezsens cenowy na allegro - dla kupujÄ…cych telef ony