bezwarunkowo bezpłatne konto osobiste w millenium banku

Data: 2015-02-16 14:16:23
Autor: nowyjestem
bezwarunkowo bezpłatne konto osobiste w millenium banku
kiedyś millenium oferował "konto internetowe", obecnie już nie otwiera takich kont dla nowych klientów. Czy obecnie millenium oferuje jakiś rachunek osobisty bezpłatny bez obowiązku zapewnienia wpływów w określonej wysokości? (kwestia karty i opłat za kartę w przypadku akurat tego banku nie ma dla mnie znaczenia)

Data: 2015-02-17 20:24:19
Autor: tom
W dniu 2015-02-16 o 23:16, nowyjestem@poczta.pl pisze:
[...]

Brak takiego konta na dzień dzisiejszy.

Data: 2015-02-17 11:59:29
Autor: nowyjestem
bezwarunkowo bezpłatne konto osobiste w millenium banku
a czy można założyć w banku millenium konto oszczędnościowe bez osobistego?

Data: 2015-02-17 21:41:27
Autor: RobertS
W dniu 2015-02-17 o 20:59, nowyjestem@poczta.pl pisze:
a czy można założyć w banku millenium konto oszczędnościowe bez osobistego?

dobre pytanie, miałem ror i KO, tylko nie pamiętam które zamknąłem pierwsze...

jeżeli ror tzn. że byłaby taka opcja

RobertS

Data: 2015-02-17 22:06:57
Autor: osa
bezwarunkowo bezpłatne konto osobiste w millenium banku
W dniu 2015-02-17 o 20:59, nowyjestem@poczta.pl pisze:
a czy można założyć w banku millenium konto oszczędnościowe bez osobistego?

nie, KO jest powiązane z ROR. Tam nawet nie da się zrobić przelewu na KO, odbijają takie przelewy - KO można zasilić tylko z ROR.

Data: 2015-02-23 13:20:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
bezwarunkowo bezpłatne konto osobiste w millenium banku

<nowyjestem@poczta.pl> 1a3a692d-f286-48c0-9ab5-10b9d1f05a6f@googlegroups.com

[...]

Bank poszedł [sobie?] z Duchem Czasu [nie wiem, która część jest imieniem
a która -- nazwiskiem] i dodaje [zgłodniałym bliźnim] soczyste owoce. :)

  http://livesmarter.pl/200-zl-za-otwarcie-konta-360/
  http://www.groupon.pl/oferty/warszawa/bank-millennium-1/56646897?zanpid=2004915245382441984&CID=PL_AFF_66_10_1_1&utm_source=znx&utm_medium=afl&utm_campaign=1574159&utm_content=aff_1&nlp=yes
  http://www.groupon.pl/oferty/warszawa/bank-millennium-1/56646897

BLIKu chyba można dokonać ściennie.

Data: 2015-03-06 12:12:57
Autor: 666
bezwarunkowo bezpłatne konto osobiste w millenium banku
Konto "techniczne"?

-- -- -

Data: 2015-03-06 04:45:49
Autor: nowyjestem
bezwarunkowo bezpłatne konto osobiste w millenium banku
a jak "zakłada się" takie "konto techniczne" w banku millenium?

Data: 2015-03-07 08:57:57
Autor: 666
bezwarunkowo bezpłatne konto osobiste w millenium banku
fundusz (j.u.) + konto techniczne?

-- -- -