bezwarunkowo darmowe konto osobiste z bezwarunkowo darmową kartą i bezwarunkowo darmowymi wypłatami z bankomatu

Data: 2015-02-18 06:03:07
Autor: nowyjestem
bezwarunkowo darmowe konto osobiste z bezwarunkowo darmową kartą i bezwarunkowo darmowymi wypłatami z bankomatu
doprecyzuję że

bezwarunkowo darmowymi wypłatami z bankomatu...

niekoniecznie muszą oznaczać darmową wypłatę
w każdym bez wyjątku bankomacie.

mogą być darmowe tylko w bankomacie pkobp
mogą być darmowe tylko w bankomacie bzwbk
mogą być darmowe tylko w bankomacie euronet/biedronka

natomiast konto musi być bezpłatne absolutnie bezwarunkowo (ani warunek wpływu wynagrodzenia
ani warunek miesiecznej kwoty wynagrodzenia ani
tym bardziej warunek salda nie są akceptowalne)

odnośnie opłat za używanie debetówki zaakceptowałbym
warunek dotyczący samej ilości transakcji bezgotówkowych
o ile nie narzucanoby mi żadnej kwoty (nawet 100zł to
stanowczo za dużo), mogę natomiast spokojnie wykonać
nawet i 10 internetowych operacji kartą w miesiącu

bezwarunkowo darmowe konto osobiste z bezwarunkowo darmową kartą i bezwarunkowo darmowymi wypłatami z bankomatu