bezwarunkowo darmowe konto osobiste z bezwarunkowo darmową kartą i bezwarunkowo darmowymi wypłatami z bankomatu

Data: 2015-02-18 15:31:04
Autor: Imka
bezwarunkowo darmowe konto osobiste z bezwarunkowo darmową kartą i bezwarunkowo darmowymi wypłatami z bankomatu
Dnia Wed, 18 Feb 2015 04:49:10 -0800 (PST), nowyjestem@poczta.pl
napisał(a):

podobno jeszcze istniejÄ… takie konta

szukam bezwarunkowo darmowego konto osobiste z bezwarunkowo darmowÄ… kartÄ… i bezwarunkowo
darmowymi wypłatami z bankomatu...

do jakiego banku mogę się udać?!

Meritum
http://meritumbank.pl/finanse_osobiste/konta/konto-proste.html
T-Mobile
http://www.t-mobilebankowe.pl/konto
Smart Bank
http://www.banksmart.pl/konta/smart-konto/

Disclaimer: to, że w tej chwili nie ma tam opłat, nie świadczy o tym że
za tydzień/miesiąc/rok nie zostaną wprowadzone. --
Imka

Data: 2015-02-18 07:16:49
Autor: nowyjestem
bezwarunkowo darmowe konto osobiste z bezwarunkowo darmow± kart± i bezwarunkowo darmowymi wypłatami z bankomatu
czym że poza tymi trzeba kontami nie mam już czego szukać w innych bankach?

napisał(a):

> podobno jeszcze istniej± takie konta
> [...]

Disclaimer: to, że w tej chwili nie ma tam opłat, nie ¶wiadczy o tym że
za tydzień/miesi±c/rok nie zostan± wprowadzone. -- Imka

Data: 2015-02-18 07:22:31
Autor: nowyjestem
bezwarunkowo darmowe konto osobiste z bezwarunkowo darmow± kart± i bezwarunkowo darmowymi wypłatami z bankomatu
może teraz uda mi sie napisać poprawnie:

czy dobrze zrozumiałem, że poza trzema kontami
wymienionymi przez przedmówcę (TeDebile,Smart
i Meritum) poszukiwania w innych bankach mogę
sobie odpu¶cić?!

Data: 2015-02-18 16:37:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
bezwarunkowo darmowe konto osobiste z bezwarunkowo darmow± kart± i bezwarunkowo darmowymi wypłatami z bankomatu

<nowyjestem@poczta.pl> 6bf06677-dbb4-4278-b26b-7d9558fe41e6@googlegroups.com

: czy dobrze zrozumiałem, że poza trzema kontami
: wymienionymi przez przedmówcę (TeDebile,Smart
: i Meritum) poszukiwania w innych bankach mogę
: sobie odpu¶cić?!

Załóż w Meritum z polecenia, odbierz 70 plnów i nie marudĽ.

Data: 2015-02-18 08:41:42
Autor: nowyjestem
bezwarunkowo darmowe konto osobiste z bezwarunkowo darmow± kart± i bezwarunkowo darmowymi wypłatami z bankomatu
Załóż w Meritum z polecenia, odbierz 70 plnów i nie marudĽ.

jaka firma kurierska obsługuje wnioski o otwarcie rachunku? (ja
nie mam zaufania do "otwierania przelewem", wolę papierow± umowę
a w mojej mie¶cince wszystkie banki s± niemerytoryczne)

co trzeba zrobić, aby otworzyć "z polecenia"?

Data: 2015-02-18 12:24:41
Autor: msi190g
bezwarunkowo darmowe konto osobiste z bezwarunkowo darmow± kart± i bezwarunkowo darmowymi wypłatami z bankomatu
Otworzyc z tego linka: https://przejdzdomeritum.pl/P10674

Data: 2015-02-19 12:36:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
bezwarunkowo darmowe konto osobiste z bezwarunkowo darmow± kart± i bezwarunkowo darmowymi wypłatami z bankomatu

<msi190g@gmail.com> ce93291c-505f-4656-8d67-da3834b1a4b4@googlegroups.com

Otworzyc z tego linka: https://przejdzdomeritum.pl/P10674

Albo z tego:

  https://przejdzdomeritum.pl/P11550

Ale te 7 dych bierze polecaj±cy, nie polecany.
Ja ze swoich 7 dych mogę Ci odlać połowę.

Data: 2015-02-18 21:57:55
Autor: RobertS
W dniu 2015-02-18 o 16:22, nowyjestem@poczta.pl pisze:
może teraz uda mi sie napisać poprawnie:

czy dobrze zrozumiałem, że poza trzema kontami
wymienionymi przez przedmówcę (TeDebile,Smart
i Meritum) poszukiwania w innych bankach mogę
sobie odpu¶cić?!

a te trzy to za mało?

RobertS

Data: 2015-02-18 22:10:35
Autor: gral
W dniu 2015-02-18 o 21:57, RobertS pisze:
[...]

Meritum sobie daruj. Na razie wygl±da OK, ale Alior go przejmuje, ma już zgodę KNF na transakcję, więc to kwestia czasu, gdy zmieni się oferta. Oczywi¶cie na gorsz±.
Wybierz między Smartem a T-Mobile (choć T-Mobile to też trochę Alior).

Data: 2015-02-19 09:55:43
Autor: Dominik & Co
bezwarunkowo darmowe konto osobiste z bezwarunkowo darmową kartą i bezwarunkowo darmowymi wypłatami z bankomatu
Dnia 18.02.2015 gral <nincs@email.pl> napisał/a:

Meritum sobie daruj. Na razie wygląda OK, ale Alior go przejmuje, ma już zgodę KNF na transakcję, więc to kwestia czasu, gdy zmieni się oferta. Oczywiście na gorszą.
Wybierz między Smartem a T-Mobile (choć T-Mobile to też trochę Alior).

Żelazna logika. Nie wybieraj Meritum, bo to będzie Alior, wybierz T-M, bo to już jest Alior.

--
Dominik & kÄ…pany (via debianowy slrn)

Data: 2015-02-19 12:36:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
bezwarunkowo darmowe konto osobiste z bezwarunkowo darmow± kart± i bezwarunkowo darmowymi wypłatami z bankomatu

"Dominik & Co" mc4buv$mb1$1@node2.news.atman.pl

Żelazna logika. Nie wybieraj Meritum, bo to będzie Alior,
wybierz T-M, bo to już jest Alior.

Nie jest i jest zarazem. Wpłata do TM za po¶rednictwem Aliora jest
nagradzana prowizj±. Ale nagrodę bierze Alior, nie wpłacaj±cy.

bezwarunkowo darmowe konto osobiste z bezwarunkowo darmową kartą i bezwarunkowo darmowymi wypłatami z bankomatu