bezwypadkowa honda

Data: 2011-06-19 18:33:32
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
bezwypadkowa honda
W dniu 2011-06-19 17:30, newsy_gazeta pisze:
http://moto.allegro.pl/accord-2-0-benz-gaz-brc-sekwencja-klima-superstan-i1673388700.html

[u]bezwypadkowy[/u] - zawias, słupki, podłoga naruszona, o błotnikach,
drzwiach itp nie piszę, kielich oderwany od budy, w sumie można to uznać
za kolizjÄ™ a nie wypadek ;)
przebieg skręcony o 100 tys

zdjęcia przed:
http://aga.no-ip.pl/hondakolizja/

Wrzuciłem, żeby ktoś na mukę się nie władował (choć myślę, że z budżetem
na zrobienie tego samochodu nie dało się go zrobić tak, żeby nie było
widać śladów) - ale żeby komuś niepotrzebnych km oszczędzić.

Sam silnik zdrowizna, b. zadbany był samochód wcześniej, ale nie lubię
jawnego oszustwa w sprawie bezwypadkowości..

To ta sama, którą jeździł jeden z TAKIarzy (nie mylić z kierowcami TAXI)?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-06-19 18:51:24
Autor: newsy_gazeta
bezwypadkowa honda
[...]

za kolizję a nie wypadek ;)
przebieg skręcony o 100 tys

zdjęcia przed:
http://aga.no-ip.pl/hondakolizja/

Wrzuciłem, żeby kto¶ na mukę się nie władował (choć my¶lę, że z budżetem
na zrobienie tego samochodu nie dało się go zrobić tak, żeby nie było
widać ¶ladów) - ale żeby komu¶ niepotrzebnych km oszczędzić.

Sam silnik zdrowizna, b. zadbany był samochód wcze¶niej, ale nie lubię
jawnego oszustwa w sprawie bezwypadkowo¶ci..

To ta sama, któr± jeĽdził jeden z TAKIarzy (nie mylić z kierowcami TAXI)?

nie, tamta byla atr, z okolic wawy, ta z lublina i 2.0 zwykle

bezwypadkowa honda