bgż Optima - Koniec spec-lokat dla "nowych śro dków"?

Data: 2018-04-27 02:07:27
Autor: martens
bgż Optima - Koniec spec-lokat dla "nowych śro dków"?
Konto Smart - propozycja dla Nowych Środków 2,6% "Co to są nowe środki?
Dnia 12 kwietnia 2018 r. odczytujemy saldo na Twoich rachunkach (rachunkach lokat terminowych, rachunkach kont oszczędnościowych). Wszystkie pieniądze, które będą nadwyżką nad kwotą salda z dnia 12 kwietnia 2018 r. są nowymi środkami i mogą pracować na 2,6% w skali roku na Koncie Oszczędnościowym!"
https://www.bgzoptima.pl/konta-oszczednosciowe/konto-smart

Data: 2018-04-27 11:28:17
Autor: Piotr Gałka
bgż Optima - Koniec spec-lokat dla "nowych środkĂłw"?
W dniu 2018-04-27 o 11:07, martens@onet.pl pisze:
[...]

13 kwietnia przybyło mi parę kPLN i się czaiłem czy można już wpłacić czy trzeba poczekać, bo a nuż (na złość mi :) ) zrobią odczyt stanu w dniu początku nowego okresu promocji.
Wychodzi na to, że niepotrzebnie czekałem :(
P.G.

Data: 2018-04-27 03:17:46
Autor: martens
W dniu piątek, 27 kwietnia 2018 11:28:15 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:
> [...]
Wychodzi na to, że niepotrzebnie czekałem :(

Dawno rozwiązałem ten problem przerzucając cash między indywidualnym a wspólnym z własną Rodzicielką. A Ona się po prostu nie wtrąca

Data: 2018-04-27 13:18:36
Autor: Piotr Gałka
W dniu 2018-04-27 o 12:17, martens@onet.pl pisze:

Dawno rozwiązałem ten problem przerzucając cash między indywidualnym a wspólnym z własną Rodzicielką. A Ona się po prostu nie wtrąca

Znam to rozwiązanie, ale mam za małą motywację, aby je wdrażać :)
P.G.

Data: 2018-04-27 21:10:55
Autor: Akarm
[...]

Ja mam podobnie.
Dzięki takiej podpowiedzi tutaj. :)
Rozwiązanie wyśmienite.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

bgż Optima - Koniec spec-lokat dla "nowych śro dków"?