bgż Optima - Koniec spec-lokat dla "nowych śr odkĂłw"?

Data: 2017-08-12 21:35:37
Autor: witrak()
bgż Optima - Koniec spec-lokat dla "nowych śr odkĂłw"?
Od dłuższego czasu nie ma nic o BGŻ Optima. Pewnie nie ma o czym
pisać, ale zajrzałem tam ostatnio i nie widzę żadnego komunikatu o
spec-lokatach, tych dla "nowych środków"...

Czy rzeczywiście już ich nie ma, czy tylko mnie wzrok się pogorszył?

witrak()

Data: 2017-08-12 21:49:48
Autor: J.F.
bgż Optima - Koniec spec-lokat dla "nowych środków"?
Użytkownik "witrak()"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:omnlaf$k2t$1@srv13.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Sa czasami.

Teraz jest nowa edycja konta oszczednosciowego, 2.2% do 26.10

J.

Data: 2017-08-12 14:42:34
Autor: Glaukon
bgż Optima - Koniec spec-lokat dla "nowych śro dków"?

Teraz jest nowa edycja konta oszczednosciowego, 2.2% do 26.10

Optima byla dobra, teraz dogonila ja Idea 2,5%, Alior 2,5%, Getin 2,5%/2,4%, Nest 2,4% (srednioterminowe). Chyba ze ktos chce czesto wyplacac, wtedy optymalna jest Optima.

Data: 2017-08-13 15:29:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
bgż Optima - Koniec spec-lokat dla "nowych środków"?

"witrak()" omnlaf$k2t$1@srv13.cyf-kr.edu.pl

Czy rzeczywiście już ich nie ma, czy tylko mnie wzrok się pogorszył?

 https://clk.leadexpert.pl/click?c=UpZ73wW7&cr=Wp8uoK5C&s=ukOR24SM <-- 5 dych ode mnie w razie czego
 https://clk.leadexpert.pl/click?c=o75mhGjs&cr=nxsJPbeo&s=ukOR24SM <-- 5 dych ode mnie w razie czego

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-10-27 05:50:14
Autor: martens
bgż Optima - Koniec spec-lokat dla "nowych śro dków"?
https://www.bgzoptima.pl/__data/assets/pdf_file/0024/16773/TABELA-LOKAT-od-dnia-27-pazdziernika-2017-2.pdf

"Starsi", czyli m.in. ja, dostali jak zwykle nieco po d...
2,2% dla nowych środków wobec salda na koniec 12.10.2017
"Nowsi" - 2,5%

Data: 2017-10-27 14:54:13
Autor: wiatrak
bgż Optima - Koniec spec-lokat dla "nowych środkĂłw"?

"Starsi", czyli m.in. ja, dostali jak zwykle nieco po d...
2,2% dla nowych środków wobec salda na koniec 12.10.2017
"Nowsi" - 2,5%

Możesz założyć ten Smart. Po zalogowaniu wejdź w zakładkę "Dla Ciebie" i po prostu załóż dodatkowo rachunek Smart na 2,5%.

Data: 2017-10-27 13:34:32
Autor: martens
W dniu piątek, 27 października 2017 14:54:22 UTC+2 użytkownik wiatrak napisał:
> 2,2% dla nowych środków wobec salda na koniec 12.10.2017
> "Nowsi" - 2,5%
> Możesz założyć ten Smart. Po zalogowaniu wejdź w zakładkę "Dla Ciebie" i po prostu załóż dodatkowo rachunek Smart na 2,5%.

Fakt, dzięki. Tylko po kiego grzyba takie rzeczy? Świat się zmienia i nie nadążam :))

Data: 2017-10-28 11:09:54
Autor: wiatrak
bgż Optima - Koniec spec-lokat dla "nowych środkĂłw"?
  Tylko po kiego grzyba takie rzeczy? Świat się zmienia i nie nadążam :))

A po takiego grzyba, ze jak nie nadążasz, to żebyś trzymał na 2,2, a nie na 2,5 :)  W końcu to bank, czyli lichwiarz i kanciarz.

Data: 2017-10-29 10:17:56
Autor: Waldek
W dniu 2017-10-28 o 11:09, wiatrak pisze:
  Tylko po kiego grzyba takie rzeczy? Świat się zmienia i nie nadążam :))

A po takiego grzyba, ze jak nie nadążasz, to żebyś trzymał na 2,2, a nie na 2,5 :)  W końcu to bank, czyli lichwiarz i kanciarz.

To co powyżej ... tłumaczyć nie trzeba ;)
Bo innych różnic w zasadzie nie widzę - może ślepy jestem....

Ale czy do tego SMART też trzeba "podwiązać" r-k macierzysty
czy dalej korzysta z tego już wcześniej zdefiniowanego do wylewania ?

Pozdro

Data: 2017-10-29 14:02:44
Autor: Akarm
W dniu 2017-10-29 o 10:17, Waldek pisze:

Bo innych różnic w zasadzie nie widzę - może ślepy jestem....

Wydaje mi się, że jest mała różnica: oprocentowanie standardowe wynosi 0,7% w stosunku rocznym.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-10-29 14:21:55
Autor: Akarm
[...]

Smart dołącza do poprzedniego i na jednym koncie ma się dwa czynne rachunki.
Rachunek podwiązany jest ten sam dla obu.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-10-31 18:00:46
Autor: Slavekk
W dniu 2017-10-29 o 14:21, Akarm pisze:
[...]

Tylko ten Smart to rachunek w "innym" banku.
Optima to 2030 - bank BGŻ (obecnie BGŻ BNP Paribas)
Smart to 1600 - bank BNP Paribas Polska (obecnie... BGŻ BNP Paribas) ;)

Ciekawe jak tam przelewy Optima-Smart?
Online?
24/7?

Sławek

Data: 2017-10-31 20:02:07
Autor: RobertS
bgż Optima - Koniec spec-lokat dla "nowych środkĂłw"?
W dniu 2017-10-31 o 18:00, Slavekk pisze:
[cut]

IB daje 3% na 1 lub 3 m-ce...

RobertS

Data: 2017-11-01 08:00:46
Autor: Budzik
bgż Optima - Koniec spec-lokat dla "nowych środków"?
Użytkownik RobertS bob75@xpostx.pl ...

[cut]

IB daje 3% na 1 lub 3 m-ce...

Ktos jeszcze daje coś podobnego obecnie?

--
Pozdrawia... Budzik
Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

Data: 2017-11-01 14:33:36
Autor: jureq
bgż Optima - Koniec spec-lokat dla "nowych środków"?
Ciekawe jak tam przelewy Optima-Smart?
Online?
24/7?

I tak i nie.....

29.10 godz. 14 Optima -> Smart
w pełni online

30.10 godz 21 Smart -> Optima
pieniądze są na rachunku docelowym natychmiast ale z datą operacji 31.10

01.11 godz 8 Optima -> Smart
jak wyżej z datą operacji 02.11

Więc chyba raczej jakieś 16/6 a nie 24/7

Data: 2017-11-01 14:38:07
Autor: jureq
W dniu Wed, 01 Nov 2017 14:33:36 +0000, użytkownik jureq napisał:

29.10 godz. 14 Optima -> Smart w pełni online

Poprawka: Miało być 27.10

Data: 2017-10-30 19:08:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
bgż Optima - Koniec spec-lokat dla "nowych środków"?

"wiatrak" osva9t$e4d$1@node1.news.atman.pl

Możesz założyć ten Smart.

Ten? Trzy podejścia -- zero nowych rachunków...

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2018-04-27 02:07:27
Autor: martens
bgż Optima - Koniec spec-lokat dla "nowych śro dków"?
Konto Smart - propozycja dla Nowych Środków 2,6% "Co to są nowe środki?
Dnia 12 kwietnia 2018 r. odczytujemy saldo na Twoich rachunkach (rachunkach lokat terminowych, rachunkach kont oszczędnościowych). Wszystkie pieniądze, które będą nadwyżką nad kwotą salda z dnia 12 kwietnia 2018 r. są nowymi środkami i mogą pracować na 2,6% w skali roku na Koncie Oszczędnościowym!"
https://www.bgzoptima.pl/konta-oszczednosciowe/konto-smart

Data: 2018-04-27 11:28:17
Autor: Piotr Gałka
W dniu 2018-04-27 o 11:07, martens@onet.pl pisze:
[...]

13 kwietnia przybyło mi parę kPLN i się czaiłem czy można już wpłacić czy trzeba poczekać, bo a nuż (na złość mi :) ) zrobią odczyt stanu w dniu początku nowego okresu promocji.
Wychodzi na to, że niepotrzebnie czekałem :(
P.G.

Data: 2018-04-27 03:17:46
Autor: martens
W dniu piątek, 27 kwietnia 2018 11:28:15 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:
> [...]
Wychodzi na to, że niepotrzebnie czekałem :(

Dawno rozwiązałem ten problem przerzucając cash między indywidualnym a wspólnym z własną Rodzicielką. A Ona się po prostu nie wtrąca

Data: 2018-04-27 13:18:36
Autor: Piotr Gałka
W dniu 2018-04-27 o 12:17, martens@onet.pl pisze:

Dawno rozwiązałem ten problem przerzucając cash między indywidualnym a wspólnym z własną Rodzicielką. A Ona się po prostu nie wtrąca

Znam to rozwiązanie, ale mam za małą motywację, aby je wdrażać :)
P.G.

Data: 2018-04-27 21:10:55
Autor: Akarm
[...]

Ja mam podobnie.
Dzięki takiej podpowiedzi tutaj. :)
Rozwiązanie wyśmienite.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

bgż Optima - Koniec spec-lokat dla "nowych śr odkĂłw"?