bgż Optima - Koniec spec-lokat dla "nowych środków"?

Data: 2017-08-12 21:49:48
Autor: J.F.
bgż Optima - Koniec spec-lokat dla "nowych środków"?
Użytkownik "witrak()"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:omnlaf$k2t$1@srv13.cyf-kr.edu.pl...
Od dłuższego czasu nie ma nic o BGŻ Optima. Pewnie nie ma o czym
pisać, ale zajrzałem tam ostatnio i nie widzę żadnego komunikatu o
spec-lokatach, tych dla "nowych środków"...
Czy rzeczywiście już ich nie ma, czy tylko mnie wzrok się pogorszył?

Sa czasami.

Teraz jest nowa edycja konta oszczednosciowego, 2.2% do 26.10

J.

Data: 2017-08-12 14:42:34
Autor: Glaukon
bgż Optima - Koniec spec-lokat dla "nowych śro dków"?

Teraz jest nowa edycja konta oszczednosciowego, 2.2% do 26.10

Optima byla dobra, teraz dogonila ja Idea 2,5%, Alior 2,5%, Getin 2,5%/2,4%, Nest 2,4% (srednioterminowe). Chyba ze ktos chce czesto wyplacac, wtedy optymalna jest Optima.

bgż Optima - Koniec spec-lokat dla "nowych środków"?