bgż optima padł?

Data: 2012-10-31 14:52:42
Autor: mindera.adam
bgż optima padł?
Loguję się, wszystko według mnie poprawnie i otrzymuję komunikat, że było zbyt dużo błędnych prób i teraz nie mogę się logować. Muszę swoje odczekać i spróbować  później. Problem w tym, że wcześniej logowałem się kilka godzin temu i poszło OK, a teraz komunikat pojawił się już po przy pierwszej próbie.

U was działa?

Data: 2012-10-31 15:13:13
Autor: guciobankowy
bgż optima padł?
W dniu środa, 31 października 2012 22:52:43 UTC+1 użytkownik minder....@gmail.com napisał:
U was działa?

Logowałem się niecałą godzinę temu i spróbowałem przed chwilą - żadnych problemów.

Data: 2012-10-31 15:15:51
Autor: mindera.adam
bgż optima padł?
W dniu środa, 31 października 2012 23:13:13 UTC+1 użytkownik guciob....@gmail.com napisał:
W dniu środa, 31 października 2012 22:52:43 UTC+1 użytkownik minder....@gmail.com napisał:

> U was działa?

Logowałem się niecałą godzinę temu i spróbowałem przed chwilą - żadnych problemów.

Odczekałem 40min, próba i niestety znowu komunikat:
"Przepraszamy, ale zostało wykonanych zbyt wiele niepoprawnych prób logowania się do systemu."

a infolinia zamknięta do piątku... .

Data: 2012-10-31 16:27:39
Autor: mindera.adam
bgż optima padł?
Udało się po północy. Chciałem skorzystać i od razu zamienić digi na smsowe, ale.... pod regulaminem jedno z okien jest nieaktywne, chyba zapomnieli.

Data: 2012-11-01 15:51:47
Autor: neoniusz
bgż optima padł?
On 01.11.2012 00:27, mindera.adam@gmail.com wrote:
Udało się po północy. Chciałem skorzystać i od razu zamienić digi na smsowe, ale.... pod regulaminem jedno z okien jest nieaktywne, chyba zapomnieli.

Nic nie zapomnieli. Najpierw regulamin naklikaj.

Data: 2012-11-12 08:09:21
Autor: lolekanabolek
bgż optima padł?
W dniu 2012-10-31 23:15, mindera.adam@gmail.com pisze:
[...]

widzę, że to u nich nagminne, problem z logowaniem i mnie spotkał, od soboty nie dochodzą do mnie sms do logowania ;-((

Marcin

Data: 2012-10-31 23:10:25
Autor: Kamil Jońca
bgż optima padł?

[...]