bgżoptima OSZUŚCI

Data: 2011-11-26 18:35:06
Autor: zlotowinfo
bgżoptima OSZUŚCI
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:jao2ig$6qh$1inews.gazeta.pl...
założyłem konto z lokatami, przelałem kasę na lokaty

dziś dzwonię by się upewnić czy wszystko prawidłowo
a oni mi na to że kasa leży na koncie 4 i coś tam procent

przelew doszedł do nich 18 listopada i leżało sobie
na 4coś zamiast odrazu na lokacie,
nie pracowało na właściwym procencie odrazu po wplacie,
tylko po dodatkowej weryfikacji,

której także niezauważyli odrazu a dopiero po moim telefonie,
procent w końcu ustawili na od 22 listopada (weryfikacja)
a nie 18 kiedy to zostały przesłane dane do weryfikacji

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

bgżoptima OSZUŚCI