bgzoptima porażka -zamykam konto

Data: 2018-02-23 08:18:00
Autor: koziołek M.
bgzoptima porażka -zamykam konto
Rozmowa z infolinia i ich kierownikiem wygląda tak jak byś rozmawiał z automatem, takie procedury i już( jak w szatni w filmie Mis). Zagrożeń ze ktoś się włamał na konto nikt nie ma, sprawdzili autoryzowali jest ok. Zresztą z optimy kasę przelewać możesz tylko na swoje konto powiązane. Ja sobie na temat banku wyrobiłem już zdanie nienajlepsze. Teraz nowe konto  wyrobie w banku który jest blisko.
I tak pękła moja internetowa bańka.

bgzoptima porażka -zamykam konto