białe diodówki zmienić barwę

Data: 2013-06-12 15:09:15
Autor: saskatchewan
białe diodówki zmienić barwę

diodowe "żarówki" w barwie białej są o wiele tańsze
zastanawiam się jak sztucznie tę barwę zmienić
może żółtym dużym kawałkiem przeźroczystego plastiku
kliszy, te wielkie na rtg, no ale tam to albo białe albo czarne
czy coś w tym stylu

gdzie i co kupić przeźroczyste i źółte?

W dobrze zaopatrzonych papierniczych są do kupienia kolorowe przezroczyste
folie formatu a4 .Kiedyś używałem ich do "zmiany barwy "świetlówki.

Pozdrawiam.

Data: 2013-06-12 23:46:36
Autor: zbisa

Użytkownik "saskatchewan" <tyg@tlen.pl> napisał w wiadomości news:kp9ru2$grj$1news.task.gda.pl...
W dobrze zaopatrzonych papierniczych są do kupienia kolorowe przezroczyste
folie formatu a4 .Kiedyś używałem ich do "zmiany barwy "świetlówki.

pewnie masz na myśli "przednie" okładki stosowane przy bindowaniu dokumentów - przeźroczyste, przyciemniane, czerwone, zielone - używam jako filtry do wyświetlaczy - czasami warto poskładac kilka...

--
serdeczności! zbisa
lubię: http://wroclaw.fotopolska.eu - Wrocław na fotografii

Data: 2013-06-13 15:51:11
[...]