białe obręcze

Data: 2009-12-29 22:16:26
Autor: mariuszmo
białe obręcze
podpowiedzcie czego jeszcze szukać?
kategoria tzw enduro, poszukuje białych obręczy, taką mam koncepcję wizualną, dla mnie rower poza tym , że jeździ musi też wyglądać
Mój typ jak narazie to sun rims mtx29 o szerokości 29mm
ale nie ukrywam, że lepiej gdyby było troszke mniej tej szerokości, tak ze 26mm

i teraz pytanie czego jeszcze szukać? ma być wzglednie lekkie i wzglednie markowe, nie lubię zwyczajnie wszelkich firm krzaków typu dartmor czy accent, choć nie powiem opinie generalnie mają dobrą.

Data: 2009-12-29 22:55:04
Autor: M_X
białe obręcze
Poszukaj w ofercie Syncrosa, może coś ci podejdzie.

 POZDRAV
                  M_X

Data: 2009-12-30 15:44:37
Autor: Adrian S.
białe obręcze
Zanim przeczytałem do końca to miałem ochotę poradzić Dartmoor Raider :) Vuelta Excalibur DH albo Excalibur FR są dostępne w białym kolorze, kiedyś
można było kupić jedną DH za 60zł w którymś sklepie internetowym. Ale ze
względu na szerokość pewnie weźmiesz FR (DH ma taką samą szerokość jak
Deemax albo D321).

--
Adrian S. the Lajt Rider

białe obręcze