"białe" postojówki W5W

Data: 2019-09-14 12:56:06
Autor: zhbick
"białe" postojówki W5W
Czy ktoś spotkał żarówki W5W o barwie jak najbardziej zbliżonej do żarówek W5W Philips WhiteVision? A może są jakieś opakowania zbiorcze 10/20 sztuk?
Philips, jak to Philips: świeci ładnie, ale krótko i drogo...

Data: 2019-09-14 12:53:16
Autor: sirapacz
"białe" postojówki W5W
Czy ktoś spotkał żarówki W5W o barwie jak najbardziej zbliżonej do żarówek W5W Philips WhiteVision? A może są jakieś opakowania zbiorcze 10/20 sztuk?
Philips, jak to Philips: świeci ładnie, ale krótko i drogo...

wsadź chinola bez homologacji i zapomnij o temacie.

Data: 2019-09-14 12:53:48
Autor: sirapacz
"białe" postojówki W5W

wsadź chinola bez homologacji i zapomnij o temacie.
....zapomniałem dopisać - ledowego.

Data: 2019-09-14 13:08:42
Autor: zhbick
"białe" postojówki W5W
Użytkownik "sirapacz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qlih4o$26dt6$3@portraits.wsisiz.edu.pl...

...zapomniałem dopisać - ledowego.

Ale mi o barwę światła chodzi... LED w kloszu robionym do żarnika wygląda paskudnie, wsiowo i odpustowo.

W5W wytrzymują mi do 2 miesięcy, ale łatwo się je wymienia, więc wystarczy, że zaopatrzę się w ich większą ilość. Tyle, że większa ilość Philipsowskich pakowanych w fikuśne blistry, to jedna, lub dwie stówy. Dlatego pytam o tańszy zamiennik, który świeci taką samą barwą.

Data: 2019-09-14 13:45:16
Autor: nadir
"białe" postojówki W5W
W dniu 2019-09-14 o 13:08, zhbick pisze:

Ale mi o barwę światła chodzi... LED w kloszu robionym do żarnika wygląda paskudnie, wsiowo i odpustowo.

I zza kierownicy Ci to przeszkadza i kłuje w oczy?

Data: 2019-09-14 14:31:14
Autor: sirapacz
"białe" postojówki W5W
Ale mi o barwę światła chodzi... LED w kloszu robionym do żarnika wygląda paskudnie, wsiowo i odpustowo.

Ale wiesz o tym, że są różne barwy ledowych żarówek? Białe masz od lekko fioletowego odcienia, przez biały jak papier, po ciepły z odcieniem żółtego. Dla każdego coś miłego

W5W wytrzymują mi do 2 miesięcy, ale łatwo się je wymienia, więc

Dlatego w poprzednim aucie w którym mi padały jak głupie latałem z ledami.

wystarczy, że zaopatrzę się w ich większą ilość. Tyle, że większa ilość Philipsowskich pakowanych w fikuśne blistry, to jedna, lub dwie stówy. Dlatego pytam o tańszy zamiennik, który świeci taką samą barwą.

Daj spokój - to ma świecić by ciebie widzieli jak ci zdechnie światło mijania albo jak parkujesz w dziwnym miejscu....

Data: 2019-09-14 14:37:31
Autor: cef
"białe" postojówki W5W
[...]

A czym podyktrowana była zmiana z poprzedniej żarówki,
która wytrzymywała prawdopodobnie kilkadziesiąt lat?

Data: 2019-09-14 20:09:29
Autor: zhbick
"białe" postojówki W5W
Użytkownik "cef"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d7cdf0d$0$17364$65785112@news.neostrada.pl...

A czym podyktrowana była zmiana z poprzedniej żarówki,
która wytrzymywała prawdopodobnie kilkadziesiąt lat?

Estetyką i gustem.

Data: 2019-09-14 21:44:25
Autor: cef
"białe" postojówki W5W
W dniu 2019-09-14 o 20:09, zhbick pisze:
[...]

Fanaberie zazwyczaj kosztują :-)

Data: 2019-09-14 14:53:12
Autor: Myjk
"białe" postojówki W5W
Sat, 14 Sep 2019 13:08:42 +0200, zhbick
W5W wytrzymują mi do 2 miesięcy

Taniej będzie zrobić "fader" -- tj. nie będą żarówki padać.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2019-09-14 20:10:53
Autor: zhbick
"białe" postojówki W5W

Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oucjiabbaap2$.dlg@myjk.org...

Taniej będzie zrobić "fader" -- tj. nie będą żarówki padać.

Zwykłe nie padają. Padają Philipsy, ale ładnie świecą.

Data: 2019-09-16 00:21:13
Autor: WS
"białe" postojówki W5W
On Saturday, September 14, 2019 at 1:08:37 PM UTC+2, zhbick wrote:

W5W wytrzymują mi do 2 miesięcy

Wymieniaj korzystajac z rekojmi lub gwarancji ;)

"białe" postojówki W5W