bidon isostar 1000 ml

Data: 2010-03-03 10:35:42
Autor: vanKeck
bidon isostar 1000 ml
mam na pierwszy rzut oka dość nie poważne pytanie :)
Poszukuję średnicy bidonu isostar 1000 ml zastanawiam się czy w moim
koszyku tj. Modula Cage XL nie będzie miał za duże luzy....

Data: 2010-03-03 20:11:25
Autor: PeJot
bidon isostar 1000 ml
vanKeck pisze:
mam na pierwszy rzut oka dość nie poważne pytanie :)
Poszukuję średnicy bidonu isostar 1000 ml

Ta sama co 500 ml.

zastanawiam się czy w moim
koszyku tj. Modula Cage XL nie będzie miał za duże luzy....

Ale w sumie nie polecam 1000 ml. Kilo masy potrafi urwać oczka w ramie.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-03-03 21:53:21
Autor: szaman
bidon isostar 1000 ml
PeJot wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Ale w sumie nie polecam 1000 ml. Kilo masy potrafi urwać oczka w ramie.

udała Ci się ta sztuka?
IMHO 1l to optymalna pojemność, 500tki są dla mnie za małe,,,

szaman

Data: 2010-03-03 21:55:38
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
bidon isostar 1000 ml
szaman bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
IMHO 1l to optymalna pojemność, 500tki są dla mnie za małe,,,

Jakbyś nie jeździł na kacu to wszystko byłoby ok.

Data: 2010-03-03 22:55:36
Autor: szaman
bidon isostar 1000 ml
Marek 'marcus075' Karweta wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
szaman bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
IMHO 1l to optymalna pojemność, 500tki są dla mnie za małe,,,

Jakbyś nie jeździł na kacu to wszystko byłoby ok.

oj tam, oj tam:P
ale wiesz, Ty nie mozesz sie pochwalic skacowaną 200-tką:P

Bartek:)

Data: 2010-03-03 23:09:39
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
bidon isostar 1000 ml
szaman bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
ale wiesz, Ty nie mozesz sie pochwalic skacowaną 200-tką:P

No nie mogę, bo wódkę pijam po 50. Szklanka to dla mnie trochę za dużo na
raz.
;-

Data: 2010-03-03 23:56:45
Autor: szaman
bidon isostar 1000 ml
[...]

Oj, chwytasz mnie za słowa:P
O kilometry mi chodziło:P

sz

Data: 2010-03-04 08:34:36
Autor: PeJot
bidon isostar 1000 ml
szaman pisze:
PeJot wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Ale w sumie nie polecam 1000 ml. Kilo masy potrafi urwać oczka w ramie.

udała Ci się ta sztuka?

Niestety tak.
IMHO 1l to optymalna pojemność, 500tki są dla mnie za małe,,,

Zależy do czego. Na maratony mi wystarcza 2 x 0.5 l.

A co powiesz na koszyki mieszczące 1.5 l PETy ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-03-04 07:43:14
Autor: Rowerex
bidon isostar 1000 ml
On 4 Mar, 08:34, PeJot <Pe...@o2.pl> wrote:
szaman pisze:

> PeJot wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać
> elektroniczną to, co następuje::

> udała Ci się ta sztuka?

Niestety tak.

> IMHO 1l to optymalna pojemność, 500tki są dla mnie za małe,,,

Zależy do czego. Na maratony mi wystarcza 2 x 0.5 l.

A co powiesz na koszyki mieszczące 1.5 l PETy ?

Przy dużej ilości napoju bukłak, bukłak i jeszcze raz bukłak w małym
plecaku, najlepiej bukłak Soucre. Od kilku miesięcy zamęczam plecak
Deutera hydro lite 3.0 z takim bukłakiem i jestem zachwycony.

Wożenie butelek czy bidonów 1L w aluminiowych koszykach bidonów ma
jedną wadę - koszyki tego nie wytrzymują, zwłaszcza w terenie, choć
nie ma tu reguły. Zamordowałem w ten sposób pięć, może sześć koszyków
i w góralu i w szosówce, a kupowałem przeróżne, od tanich po droższe -
nie zdarzył się jeszcze taki, który by nie pękł na spawie.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-03-04 18:24:48
Autor: MadMan
bidon isostar 1000 ml
Dnia Thu, 4 Mar 2010 07:43:14 -0800 (PST), Rowerex napisał(a):

Wożenie butelek czy bidonów 1L w aluminiowych koszykach bidonów ma
jedną wadę - koszyki tego nie wytrzymują

No to kupić stalowy koszyk... Ja kupiłem w sklepie rowerowym w Sofii,
chyba niezły, aczkolwiek na razie max 0.7l bidon w nim woziłem i w
terenie raczej mało (1 maraton MTB + zjazd ze Skrzycznego w sumie z
ostrzejszych akcji). --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-03 21:56:14
Autor: MadMan
bidon isostar 1000 ml
Dnia Wed, 03 Mar 2010 20:11:25 +0100, PeJot napisał(a):

Ale w sumie nie polecam 1000 ml. Kilo masy potrafi urwać oczka w ramie.

Hee?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-04 08:39:21
Autor: PeJot
bidon isostar 1000 ml
MadMan pisze:
Dnia Wed, 03 Mar 2010 20:11:25 +0100, PeJot napisał(a):

Ale w sumie nie polecam 1000 ml. Kilo masy potrafi urwać oczka w ramie.

Hee?

Normalnie, litrowy bidon wyrwał oczko do montażu koszyka z rury. Rama dałaby się pospawać, ale wymieniłem na nową.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-03-04 08:02:00
Autor: piecia aka dracorp
bidon isostar 1000 ml
Dnia Thu, 04 Mar 2010 08:39:21 +0100, PeJot napisał(a):

Normalnie, litrowy bidon wyrwał oczko do montażu koszyka z rury. Rama
dałaby się pospawać, ale wymieniłem na nową.

Po prostu pech. Ja często używam 1l bidonu, jeździłem po różnych wybojach i nic się nie wyrywa jak na razie. Czasem tylko ja do przodu.

--
piecia aka dracorp
pisz na: rogoza kropka piotr at wp kropka eu

Data: 2010-03-04 10:18:28
Autor: MadMan
bidon isostar 1000 ml
[...]

Używałem litrowego bidona Isostara przez jakieś 1.5 roku, to jest pewnie
ponad 10000 km. Używałbym dalej ale w lipcu zeszłego roku spadł
niefortunnie z zaspy śnieżnej i się wziął zepsuł. Teraz używam 0.7l
bidonu Kellys. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-04 22:10:10
Autor: Romal
bidon isostar 1000 ml
PeJot wrote:

Normalnie, litrowy bidon wyrwał oczko do montażu koszyka z rury. Rama
dałaby się pospawać, ale wymieniłem na nową.

czyli felernie wspawane oczko w ramie, a nie bidon za duży. Nawet wspomniany przez Ciebie koszyk na 1,5l butelki PET nie wyrywa oczek z ramy. Niestety, ma inną wadę. Sam pęka ;)

Romal

Data: 2010-03-05 07:04:51
Autor: PeJot
bidon isostar 1000 ml
Romal pisze:
PeJot wrote:

[...]

Mój koszyk 1.5 l ma już może z 10 lat i pęknąć nie chce. Za to producent ram ( z tych co mi się oczko wyrwało ) zdecydowanie wzmocnił ich konstrukcję.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-03-03 21:55:16
Autor: szaman
bidon isostar 1000 ml
vanKeck wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
mam na pierwszy rzut oka dość nie poważne pytanie :)
Poszukuję średnicy bidonu isostar 1000 ml zastanawiam się czy w moim
koszyku tj. Modula Cage XL nie będzie miał za duże luzy....

74,3mm - tak przynajmniej mówi moja suwmiarka:D

sz

bidon isostar 1000 ml