biedafon do aero2

Data: 2013-09-08 21:44:00
Autor: Kacper
biedafon do aero2
Który z tanich telefonów Nokii posiada modem 3G z obsługą Aero2? Znajdę taki model?

Data: 2013-09-09 07:38:39
Autor: J.F.
biedafon do aero2
Dnia Sun, 8 Sep 2013 21:44:00 +0200, Kacper napisał(a):
Który z tanich telefonów Nokii posiada modem 3G z obsługą Aero2? Znajdę taki model?

Wspolczesnych to nie wiem, ale C6-00 wspoldziala.

Tylko ze hotspota nokia nie ma, trzeba dokupywac.

J.

Data: 2013-09-09 10:05:03
Autor: Kacper
biedafon do aero2

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:91m0h1tg236w$.14rifccy5i5he$.dlg40tude.net...
[...]

Nie musi być hotspot, a C6 nawet używana tania nie jest, chodzi mi o telefony budżetowe :)
Na co zwrócić uwagę w parametrach, do Aero2 musi mieć UMTS 900, tak?

Data: 2013-09-09 12:55:45
Autor: dizel
biedafon do aero2
On Mon, 9 Sep 2013 10:05:03 +0200, "Kacper" <kacper@mejlowo.pl> wrote:

[...]

Tak, chociaż to nie jest wyznacznikiem bo może mieć umts 900 a i tak
może nie współpracować z aero 2.
Jeśli chodzi o budżetowe nokie z umts 900 to nic takiego nie ma na
dzień dzisiejszy.

Pozdrawiam

Data: 2013-09-09 12:06:09
Autor: Waldek Godel
biedafon do aero2
Dnia Mon, 09 Sep 2013 12:55:45 +0200, dizel napisał(a):

Tak, chociaż to nie jest wyznacznikiem bo może mieć umts 900 a i tak
może nie współpracować z aero 2.
Jeśli chodzi o budżetowe nokie z umts 900 to nic takiego nie ma na
dzień dzisiejszy.

To jest trzeci rodzaj prawdy:
Nokia 208
Asha 302
Nokia 301
Nokia C5
Nokia E5
Asha 300
Asha 303
W sumie Lumia 510, 520, 610, 620 to też budżetowe telefony jakby nie
patrzeć.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2013-09-09 13:43:51
Autor: dizel
biedafon do aero2
On Mon, 9 Sep 2013 12:06:09 +0100, Waldek Godel
<nospam@orangegsm.info> wrote:

[...]

Kwestia rozchodzi się właśnie o słowo budżetowy telefon. Dla mnie to
taki co kosztuje w sklepie do max 150 zł nowy z gwarancją.

Pozdrawiam

Data: 2013-09-09 15:38:52
Autor: Waldek Godel
biedafon do aero2
Dnia Mon, 09 Sep 2013 13:43:51 +0200, dizel napisał(a):

Kwestia rozchodzi się właśnie o słowo budżetowy telefon. Dla mnie to
taki co kosztuje w sklepie do max 150 zł nowy z gwarancją.

Ja sobie zrobię limit na 40 zł i będę jęczał, że już nawet zadzwonić z budżetowych się nie da...

Data: 2013-09-10 11:56:52
Autor: Trybun
biedafon do aero2
W dniu 2013-09-09 13:43, dizel pisze:

Kwestia rozchodzi się właśnie o słowo budżetowy telefon.

Pozdrawiam

No właśnie - jakiś osioł wymyślił idiotyczny termin a reszta zaraz bezmyślnie go używa.

Data: 2013-09-11 11:53:37
Autor: Kacper
biedafon do aero2

Użytkownik "Trybun" <Ilicch@jachu.pl> napisał w wiadomości news:l0mqcv$ddk$1usenet.news.interia.pl...
W dniu 2013-09-09 13:43, dizel pisze:

Kwestia rozchodzi się właśnie o słowo budżetowy telefon.

Pozdrawiam

No właśnie - jakiś osioł wymyślił idiotyczny termin a reszta zaraz bezmyślnie go używa.

Jakoś się przyjęło i tylko osły go nie rozumieją.
Telefon dostępny w byle markecie do max 200zł, bez simlocka i umowy, etymologia biedafonu może być natomiast dwojaka:
telefon dla biedoty, lub z powodu biednych funkcji, te telefony najczęściej nie umożliwiają niczego poza dzwonieniem i smsowaniem, a nawet gdy mają aparat, to jakości kamerki z mango.

Data: 2013-09-14 22:03:51
Autor: Trybun
biedafon do aero2
W dniu 2013-09-11 11:53, Kacper pisze:

[...]

Jasne że nie rozumieją, ale jednak posługują się tym idiotycznym terminem - "budżetowy".  Dla normalnie rozumującego człowieka budżet to może znaczyć wszystko. Nie mówię o "biedafonie, a o pojęciu "telefon budżetowy".

Data: 2013-09-15 01:28:02
Autor: Marcin Szumilas
biedafon do aero2
Quoted:
Trybun (Ilicch@jachu.pl) in news:l12feq$qd$1usenet.news.interia.pl

[...]

Bardzo ciekawe zagadnienie. To pewnie dlatego, że częściej się mówi o niskim budżecie, niż o wysokim. Wyniki z Google'a:

"wysoki budżet" - 8060
"niski budżet"  - 26500

I dane z korpusu - słowa najczęściej występujące z budżetem. Znacznie więcej jest takich "negatywnych":

http://nkjp.uni.lodz.pl/?q=ofotnmf

A w ogóle to wyrażenie przyszło z angielskiego - budget phone. Więc tam się powinno najpierw szukać przyczyn.

Pozdrawiam
MSz

Data: 2013-09-15 01:41:34
Autor: JoteR
biedafon do aero2
"Marcin Szumilas" napisał:

Bardzo ciekawe zagadnienie. To pewnie dlatego, że częściej się mówi o niskim budżecie, niż o wysokim. Wyniki z Google'a:

"wysoki budżet" - 8060
"niski budżet"  - 26500

Kwestia dobrania przymiotników. A spróbuj tak:

"duży budżet" - około 2 850 000 wyników
"mały budżet" - około 2 080 000 wyników

i już twoja teoria bierze w łeb ;->

A tak w ogóle - "ja i profesor Bralczyk uważamy" ;-), że w tym przypadku bardziej adekwatne byłyby określenia "niskobudżetowy" (ok. 263 000 wyników) oraz "wysokobudżetowy" (ok. 51 600 wyników).

JoteR

Data: 2013-09-15 02:06:09
Autor: Marcin Szumilas
biedafon do aero2
Quoted:
JoteR (usenet@interia.eu) in

Kwestia dobrania przymiotników. A spróbuj tak:

"duży budżet" - około 2 850 000 wyników
"mały budżet" - około 2 080 000 wyników

i już twoja teoria bierze w łeb ;->

A nie! Udajesz że stawiasz cudzysłowy, a nie stawiasz.
Cudzysłowy są konieczne, bo inaczej nie wyszukuje fraz (wyrażeń
językowych), tylko w ogóle strony związane z budżetem, które nie muszą mówić ani o małym budżecie, ani o dużym.

"duży budżet" - 15800 wyników
"mały budżet" - 33500 wyników

Ale wyniki z korpusu tym razem już nie są tak jednoznaczne:

http://nkjp.uni.lodz.pl/?q=mg4qy4f - 186
http://nkjp.uni.lodz.pl/?q=pm6fboh - 193

A tak w ogóle - "ja i profesor Bralczyk uważamy" ;-), że w tym
przypadku  bardziej adekwatne byłyby określenia "niskobudżetowy" (ok.
263 000 wyników)  oraz "wysokobudżetowy" (ok. 51 600 wyników).

Jasne, tylko ja sprawdzam dlaczego "telefon budżetowy" znaczy "tani telefon", a nie "drogi telefon", jeśli budżet może być i duży i mały.

Pozdrawiam,
MSz

Data: 2013-09-15 17:58:37
Autor: Akarm
biedafon do aero2
W dniu 2013-09-15 01:41, JoteR pisze:
A tak w ogóle - "ja i profesor Bralczyk uważamy"

No to prawie pewne, że możecie się mylić!
Pan Bralczyk nie za bardzo czuje język ojczysty. Np. buty: klapki  - wiadomo (para) ale jedna sztuka? według niego jeden but to rodzaj żeński. Kiedyś też wyskoczył z propozycją, że może należałoby zmienić rodzaj męski w nijaki.
Niezbyt bezpiecznie jest podpierać się takim "autorytetem". ;)

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-09-15 20:47:32
Autor: JoteR
biedafon do aero2
"Akarm" napisał:

A tak w ogóle - "ja i profesor Bralczyk uważamy"

Niezbyt bezpiecznie jest podpierać się takim "autorytetem". ;)

Akurt w tym przypadku owym "autorytetem" był kabaret Hrabi - w oryginale: "profesor Miodek i ja..." ;->

JoteR

Data: 2013-09-15 11:27:47
Autor: J.F.
biedafon do aero2
Dnia Sat, 14 Sep 2013 22:03:51 +0200, Trybun napisał(a):
[...]

Bo to dla tych co budzet maja i musza sie miescic w limicie wydatkow.

Normalny czlowiek kupuje telefon jaki mu sie podoba :-P

J.

Data: 2013-09-26 04:09:19
Autor: Titus Atomicus
biedafon do aero2
In article <52303da0$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

telefon dla biedoty, lub z powodu biednych funkcji, te telefony najczęściej nie umożliwiają niczego poza dzwonieniem i smsowaniem, a nawet gdy mają aparat, to jakości kamerki z mango.

Kolo 200 kosztuja np. niektore Samsungi serii SOLID.
Owszem, aparat slaby, ale do fotografowania mam osobny aparat.
--
TA

Data: 2013-09-09 16:25:55
Autor: Kacper
biedafon do aero2
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1uar4x8y3p7ko.dlglepper.institute.com...
[...]

Już znalazłem. Nokia 2730c się nada do moich celów.

Data: 2013-09-10 11:01:59
Autor: Kamil 'Model'
biedafon do aero2
W dniu 2013-09-08 21:44, Kacper pisze:
Który z tanich telefonów Nokii posiada modem 3G z obsługą Aero2? Znajdę
taki model?
C5-03 lub N5800XM (tą drugą niedawno sprzedałem za 100PLN(

Data: 2013-09-10 11:06:33
Autor: sqlwiel
biedafon do aero2
W dniu 2013-09-10 11:01, Kamil 'Model' pisze:
W dniu 2013-09-08 21:44, Kacper pisze:
Który z tanich telefonów Nokii posiada modem 3G z obsługą Aero2? Znajdę
taki model?
C5-03 lub N5800XM (tą drugą niedawno sprzedałem za 100PLN(

Objaśnijcie proszę: Jaki sens kupować za stówę telefon do Aero (w którym i tak nie można telefonować), skoro w tej cenie można mieć modem do Aero?

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-09-10 11:24:00
Autor: dizel
biedafon do aero2
On Tue, 10 Sep 2013 11:06:33 +0200, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
wrote:

[...]

No dokładnie choćby popularny e3131 w T kosztuje 99pln nowy bez
zobowiązań z nową taryfą prepaid.

Pozdrawiam

Data: 2013-09-10 10:28:59
Autor: Waldek Godel
biedafon do aero2
Dnia Tue, 10 Sep 2013 11:24:00 +0200, dizel napisał(a):

No dokładnie choćby popularny e3131 w T kosztuje 99pln nowy bez
zobowiązań z nową taryfą prepaid.

A jak go podepniesz np. do tabletu? Albo dwóch?

Data: 2013-09-10 11:45:00
Autor: dizel
biedafon do aero2
On Tue, 10 Sep 2013 10:28:59 +0100, Waldek Godel
[...]

Jeśli ma usb i obsługuje modem to go podepnę, ale tylko do jednego:)

Pozdrawiam

Data: 2013-09-10 10:52:46
Autor: Waldek Godel
biedafon do aero2
Dnia Tue, 10 Sep 2013 11:45:00 +0200, dizel napisał(a):

Jeśli ma usb i obsługuje modem to go podepnę, ale tylko do jednego:)

Wiekszosc nie ma. Jak ma - to sie okaze, ze nie obsluguje. Za rok bedzie
problem, bo ten, co chcesz kupic akurat nie ma. A jak juz zadziala, to sie okaze, ze zzera baterie z szybkoscia swiatla.
Nie wspominajac o tym, ze gniazdo usb jest w takim miejscu, ze nie sposob
tego trzymac wygodnie, a zasloniecie rekami modemu powoduje zanik i tak
slabego sygnalu.

Data: 2013-09-10 11:57:29
Autor: sqlwiel
biedafon do aero2
W dniu 2013-09-10 11:45, dizel pisze:
[...]

A czy wspomniana N5800XM ma tethering?

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-09-10 11:57:30
Autor: J.F
biedafon do aero2
Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w
Dnia Tue, 10 Sep 2013 11:24:00 +0200, dizel napisał(a):
No dokładnie choćby popularny e3131 w T kosztuje 99pln nowy bez
zobowiązań z nową taryfą prepaid.
A jak go podepniesz np. do tabletu? Albo dwóch?

Ale Nokia sama w sobie hotspota nie ma .

Joiku co prawda niedrogi, bo alternatywy chyba nie ma ?

J.

Data: 2013-09-10 13:05:58
Autor: P.B.
biedafon do aero2
On Tue, 10 Sep 2013 11:57:30 +0200, "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Ale Nokia sama w sobie hotspota nie ma .

Joiku co prawda niedrogi, bo alternatywy chyba nie ma ?

Joiku jest do niczego: sieć wifi którą Joiku buduje jest typu ad-hoc i Androidy jej nie widzą. Może teraz coś się zmieniło, ale na starych Nokiach z Symbianem jak E51 z Joiku można było korzystać tylko na kompie. Tablet nawet nie wykrywał wifi.

--
Pozdrawiam, Przemek

Data: 2013-09-10 12:20:05
Autor: Waldek Godel
biedafon do aero2
Dnia Tue, 10 Sep 2013 13:05:58 +0200, P.B. napisał(a):

[...]

Zmień tablet, ten cię okłamuje. Podpowiem, że sieci udostępniane przez inne
telefony też są ad-hoc. Dewocjonalia kościoła kupertyńskiego nawet inne
ikonki pokazują. Co nie przeszkadza im działać.

Data: 2013-09-10 14:11:15
Autor: P.B.
biedafon do aero2
On Tue, 10 Sep 2013 12:20:05 +0100, Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:
[...]

Być może. Tak czy inaczej sieci zbudowanej na Symbianie i Joiku urządzenia z Androidem nie widzą. Właśnie testowałem: Nokia E63 z Joiku. Nexus 7 z JB 4.3 nic nie wykrywa, podobnie Samsung young PRO z GB 2.3.6. Jako wybitny fachowiec z pewnością wiesz dlaczego tak się dzieje i jak podłączyć urządzenia z Androidem do Joiku.

--
Pozdrawiam, Przemek

Data: 2013-09-10 23:01:30
Autor: Waldek Godel
biedafon do aero2
Dnia Tue, 10 Sep 2013 14:11:15 +0200, P.B. napisał(a):

[...]

Nie wiem, nie lubie uzywac niedorobionych systemow. Ale zarówno android jak i iOS ma tendencję do odrzucania połączeń wifi w których nie ma połączenia do internetu (zapewne uważając, że jak nie da się "zadzwonic do domu" i podkablować na usera, to w ogóle nie warto się łączyć).
Coś mi świta, że Joiku zestawiało połączenie 3G po Wifi i to może być problem. Ale to gdybanie jest.

Data: 2013-09-11 06:05:21
Autor: P.B.
biedafon do aero2
On Tue, 10 Sep 2013 23:01:30 +0100, Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:
Coś mi świta, że Joiku zestawiało połączenie 3G po Wifi i to może
być
problem. Ale to gdybanie jest.

ROTFL

--
Pozdrawiam, Przemek

Data: 2013-09-11 07:59:33
Autor: Waldek Godel
biedafon do aero2
Dnia Wed, 11 Sep 2013 06:05:21 +0200, P.B. napisał(a):

ROTFL

No tak, przekonałeś mnie teraz.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.Zapytaj, czy mógłby tego nie

Data: 2013-09-11 20:24:18
Autor: P.B.
biedafon do aero2
On Wed, 11 Sep 2013 07:59:33 +0100, Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:
> ROTFL

No tak, przekonałeś mnie teraz.

To napiszę tylko informacyjnie, żebyś nie wprowadzał ludzi w błąd, bo robisz to z takim przekonaniem, że jeszcze ktoś gotów jest uwierzyć:
- udostępnianie połączenia przez Joiku w Nokiach z epoki E51 i E63 tworzy sieć wifi typu ad-hoc. - żadne urządzenie z Androidem od 2.3.6 do 4.3 nawet nie wykrywa takiej sieci i w żaden sposób nie może się do niej podłączyć. - można w starym Symbianie udostępnić modem 3G przez BT i użyć go w Androidzie z pomocą oprogramowania DUN na Androida. Ja używałem BlueVPN - działa, ale jest upierdliwe. - wifi tethering w Androidzie tworzy sieć typu infrastruktura i każdy Android może swobodnie z niej korzystać. Jak nie wierzysz to sprawdź albo doczytaj, bo masz duże luki w wiedzy.

--
Pozdrawiam, Przemek

Data: 2013-09-11 21:17:55
Autor: Michal Tyrala
biedafon do aero2
On Tue, 10 Sep 2013 23:01:30 +0100, Waldek Godel wrote:
[...]

A cos wiecej poza wlasna nieomylnascia na poparcie powyzszgo masz?
Bo ja sobie ogladalem filmy z NASa przy padnietym laczu na swiat, ale
moje moje urzadzenia wtedu Godela nie czytaly...

 Coś mi świta, że Joiku zestawiało połączenie 3G po Wifi i to może być  problem. Ale to gdybanie jest.

Jak się ,,zestawia polaczenie 3G po wifi''?

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-09-12 00:35:07
Autor: Marcin Szumilas
biedafon do aero2
Quoted:
P.B. (pbernat@wp.pl) in news:almarsoft.4385625797660997779news.atman.pl

Być może. Tak czy inaczej sieci zbudowanej na Symbianie i Joiku urządzenia z Androidem nie widzą. Właśnie testowałem: Nokia E63 z Joiku. Nexus 7 z JB 4.3 nic nie wykrywa, podobnie Samsung young PRO z GB 2.3.6.

Nokia E7 + Joiku <- to Android widział.

MSz

Data: 2013-09-10 15:28:57
Autor: Przyjazny
biedafon do aero2
On 2013-09-10 11:20, Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:
[...]

W przypadku udostępnianych przez androida - nie. Innych nie używałem.

Data: 2013-09-11 11:49:10
Autor: Kacper
biedafon do aero2

Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości news:522ee11b$0$1262$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Taki, że potrzebuje również drugiego telefonu, używanego w sytuacji awaryjnej, dlaczego nie można zatelefonować? Oczywiście, że aero2 nie umożliwia rozmów, ale przełożę karty sim.

biedafon do aero2