biedafon do aero2

Data: 2013-09-10 11:01:59
Autor: Kamil 'Model'
biedafon do aero2
W dniu 2013-09-08 21:44, Kacper pisze:
Który z tanich telefonów Nokii posiada modem 3G z obsług± Aero2? Znajdę
taki model?
C5-03 lub N5800XM (t± drug± niedawno sprzedałem za 100PLN(

Data: 2013-09-10 11:06:33
Autor: sqlwiel
biedafon do aero2
W dniu 2013-09-10 11:01, Kamil 'Model' pisze:
W dniu 2013-09-08 21:44, Kacper pisze:
Który z tanich telefonów Nokii posiada modem 3G z obsług± Aero2? Znajdę
taki model?
C5-03 lub N5800XM (t± drug± niedawno sprzedałem za 100PLN(

Obja¶nijcie proszę: Jaki sens kupować za stówę telefon do Aero (w którym i tak nie można telefonować), skoro w tej cenie można mieć modem do Aero?

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-09-10 11:24:00
Autor: dizel
biedafon do aero2
On Tue, 10 Sep 2013 11:06:33 +0200, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
wrote:

[...]

No dokładnie choćby popularny e3131 w T kosztuje 99pln nowy bez
zobowi±zań z now± taryf± prepaid.

Pozdrawiam

Data: 2013-09-10 10:28:59
Autor: Waldek Godel
biedafon do aero2
Dnia Tue, 10 Sep 2013 11:24:00 +0200, dizel napisał(a):

No dokładnie choćby popularny e3131 w T kosztuje 99pln nowy bez
zobowi±zań z now± taryf± prepaid.

A jak go podepniesz np. do tabletu? Albo dwóch?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2013-09-10 11:45:00
Autor: dizel
biedafon do aero2
On Tue, 10 Sep 2013 10:28:59 +0100, Waldek Godel
<nospam@orangegsm.info> wrote:

Dnia Tue, 10 Sep 2013 11:24:00 +0200, dizel napisał(a):

No dokładnie choćby popularny e3131 w T kosztuje 99pln nowy bez
zobowi±zań z now± taryf± prepaid.

A jak go podepniesz np. do tabletu? Albo dwóch?

Je¶li ma usb i obsługuje modem to go podepnę, ale tylko do jednego:)

Pozdrawiam

Data: 2013-09-10 10:52:46
Autor: Waldek Godel
biedafon do aero2
Dnia Tue, 10 Sep 2013 11:45:00 +0200, dizel napisał(a):

Je¶li ma usb i obsługuje modem to go podepnę, ale tylko do jednego:)

Wiekszosc nie ma. Jak ma - to sie okaze, ze nie obsluguje. Za rok bedzie
problem, bo ten, co chcesz kupic akurat nie ma. A jak juz zadziala, to sie okaze, ze zzera baterie z szybkoscia swiatla.
Nie wspominajac o tym, ze gniazdo usb jest w takim miejscu, ze nie sposob
tego trzymac wygodnie, a zasloniecie rekami modemu powoduje zanik i tak
slabego sygnalu.

Data: 2013-09-10 11:57:29
Autor: sqlwiel
biedafon do aero2
W dniu 2013-09-10 11:45, dizel pisze:
[...]

A czy wspomniana N5800XM ma tethering?

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-09-10 11:57:30
Autor: J.F
biedafon do aero2
Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w
Dnia Tue, 10 Sep 2013 11:24:00 +0200, dizel napisał(a):
No dokładnie choćby popularny e3131 w T kosztuje 99pln nowy bez
zobowi±zań z now± taryf± prepaid.
A jak go podepniesz np. do tabletu? Albo dwóch?

Ale Nokia sama w sobie hotspota nie ma .

Joiku co prawda niedrogi, bo alternatywy chyba nie ma ?

J.

Data: 2013-09-10 13:05:58
Autor: P.B.
biedafon do aero2
On Tue, 10 Sep 2013 11:57:30 +0200, "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Ale Nokia sama w sobie hotspota nie ma .

Joiku co prawda niedrogi, bo alternatywy chyba nie ma ?

Joiku jest do niczego: sieć wifi którą Joiku buduje jest typu ad-hoc i Androidy jej nie widzą. Może teraz coś się zmieniło, ale na starych Nokiach z Symbianem jak E51 z Joiku można było korzystać tylko na kompie. Tablet nawet nie wykrywał wifi.

--
Pozdrawiam, Przemek

Data: 2013-09-10 12:20:05
Autor: Waldek Godel
biedafon do aero2
Dnia Tue, 10 Sep 2013 13:05:58 +0200, P.B. napisał(a):

Joiku jest do niczego: sieć wifi któr± Joiku buduje jest typu ad-hoc i Androidy jej nie widz±. Może teraz co¶ się zmieniło, ale na starych Nokiach z Symbianem jak E51 z Joiku można było korzystać tylko na kompie. Tablet nawet nie wykrywał wifi.

Zmień tablet, ten cię okłamuje. Podpowiem, że sieci udostępniane przez inne
telefony też s± ad-hoc. Dewocjonalia ko¶cioła kupertyńskiego nawet inne
ikonki pokazuj±. Co nie przeszkadza im działać.

Data: 2013-09-10 14:11:15
Autor: P.B.
biedafon do aero2
On Tue, 10 Sep 2013 12:20:05 +0100, Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:
Zmień tablet, ten cię okłamuje. Podpowiem, że sieci udostępniane
przez inne
telefony też są ad-hoc. Dewocjonalia kościoła kupertyńskiego nawet
inne
ikonki pokazują. Co nie przeszkadza im działać.

Być może. Tak czy inaczej sieci zbudowanej na Symbianie i Joiku urządzenia z Androidem nie widzą. Właśnie testowałem: Nokia E63 z Joiku. Nexus 7 z JB 4.3 nic nie wykrywa, podobnie Samsung young PRO z GB 2.3.6. Jako wybitny fachowiec z pewnością wiesz dlaczego tak się dzieje i jak podłączyć urządzenia z Androidem do Joiku.

--
Pozdrawiam, Przemek

Data: 2013-09-10 23:01:30
Autor: Waldek Godel
biedafon do aero2
Dnia Tue, 10 Sep 2013 14:11:15 +0200, P.B. napisał(a):

Być może. Tak czy inaczej sieci zbudowanej na Symbianie i Joiku urz±dzenia z Androidem nie widz±. Wła¶nie testowałem: Nokia E63 z Joiku. Nexus 7 z JB 4.3 nic nie wykrywa, podobnie Samsung young PRO z GB 2.3.6. Jako wybitny fachowiec z pewno¶ci± wiesz dlaczego tak się dzieje i jak podł±czyć urz±dzenia z Androidem do Joiku.

Nie wiem, nie lubie uzywac niedorobionych systemow. Ale zarówno android jak i iOS ma tendencję do odrzucania poł±czeń wifi w których nie ma poł±czenia do internetu (zapewne uważaj±c, że jak nie da się "zadzwonic do domu" i podkablować na usera, to w ogóle nie warto się ł±czyć).
Co¶ mi ¶wita, że Joiku zestawiało poł±czenie 3G po Wifi i to może być problem. Ale to gdybanie jest.

Data: 2013-09-11 06:05:21
Autor: P.B.
biedafon do aero2
On Tue, 10 Sep 2013 23:01:30 +0100, Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:
Coś mi świta, że Joiku zestawiało połączenie 3G po Wifi i to może
być
problem. Ale to gdybanie jest.

ROTFL

--
Pozdrawiam, Przemek

Data: 2013-09-11 07:59:33
Autor: Waldek Godel
biedafon do aero2
Dnia Wed, 11 Sep 2013 06:05:21 +0200, P.B. napisał(a):

ROTFL

No tak, przekonałe¶ mnie teraz.

Data: 2013-09-11 20:24:18
Autor: P.B.
biedafon do aero2
On Wed, 11 Sep 2013 07:59:33 +0100, Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:
> ROTFL

No tak, przekonałeś mnie teraz.

To napiszę tylko informacyjnie, żebyś nie wprowadzał ludzi w błąd, bo robisz to z takim przekonaniem, że jeszcze ktoś gotów jest uwierzyć:
- udostępnianie połączenia przez Joiku w Nokiach z epoki E51 i E63 tworzy sieć wifi typu ad-hoc. - żadne urządzenie z Androidem od 2.3.6 do 4.3 nawet nie wykrywa takiej sieci i w żaden sposób nie może się do niej podłączyć. - można w starym Symbianie udostępnić modem 3G przez BT i użyć go w Androidzie z pomocą oprogramowania DUN na Androida. Ja używałem BlueVPN - działa, ale jest upierdliwe. - wifi tethering w Androidzie tworzy sieć typu infrastruktura i każdy Android może swobodnie z niej korzystać. Jak nie wierzysz to sprawdź albo doczytaj, bo masz duże luki w wiedzy.

--
Pozdrawiam, Przemek

Data: 2013-09-11 21:17:55
Autor: Michal Tyrala
biedafon do aero2
On Tue, 10 Sep 2013 23:01:30 +0100, Waldek Godel wrote:
[...]

A cos wiecej poza wlasna nieomylnascia na poparcie powyzszgo masz?
Bo ja sobie ogladalem filmy z NASa przy padnietym laczu na swiat, ale
moje moje urzadzenia wtedu Godela nie czytaly...

 Co¶ mi ¶wita, że Joiku zestawiało poł±czenie 3G po Wifi i to może być  problem. Ale to gdybanie jest.

Jak się ,,zestawia polaczenie 3G po wifi''?

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-09-12 00:35:07
Autor: Marcin Szumilas
biedafon do aero2
Quoted:
P.B. (pbernat@wp.pl) in news:almarsoft.4385625797660997779news.atman.pl

Być może. Tak czy inaczej sieci zbudowanej na Symbianie i Joiku urządzenia z Androidem nie widzą. Właśnie testowałem: Nokia E63 z Joiku. Nexus 7 z JB 4.3 nic nie wykrywa, podobnie Samsung young PRO z GB 2.3.6.

Nokia E7 + Joiku <- to Android widział.

MSz

Data: 2013-09-10 15:28:57
Autor: Przyjazny
biedafon do aero2
On 2013-09-10 11:20, Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:
[...]

W przypadku udostępnianych przez androida - nie. Innych nie używałem.

Data: 2013-09-11 11:49:10
Autor: Kacper
biedafon do aero2

Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomo¶ci news:522ee11b$0$1262$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Taki, że potrzebuje również drugiego telefonu, używanego w sytuacji awaryjnej, dlaczego nie można zatelefonować? Oczywi¶cie, że aero2 nie umożliwia rozmów, ale przełożę karty sim.

biedafon do aero2