biedne misie

Data: 2009-10-30 10:00:47
Autor: Jerzy Olszewski
biedne misie
-- -Cytat-- -
Członkowie zarządów spółek kontrolowanych przez Skarb Państwa zarabiają nierzadko ponad dwa razy więcej niż wynosi ograniczenie narzucone przez ustawę kominową - zauważa "Rzeczpospolita". Zgodnie z ustawą limit miesięcznych zarobków to 18,6 tysięcy złotych brutto.
-- -Koniec-- -

Data: 2009-10-30 10:05:41
Autor: skippy
biedne misie

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:hceajp$gqi$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

jak zauważa IV RzP :)))

Data: 2009-10-30 10:16:15
Autor: Jerzy Olszewski
biedne misie
skippy pisze:

[...]

Negujesz opisane fakty, czy fakt pisania o tym ?

Data: 2009-10-30 11:00:25
Autor: skippy
biedne misie

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:hcebgp$h9b$2nemesis.news.neostrada.pl...
skippy pisze:

[...]

Neguje fakt potrzeby istnienia ustawy kominowej oraz potrzebę istnienia faktu prowadzenia działalności gospodarczej przez państwo.

Data: 2009-10-30 19:29:04
Autor: kc
biedne misie
skippy <a@nie.ma> napisał(a):
Neguje fakt potrzeby istnienia ustawy kominowej oraz potrzebę istnienia faktu prowadzenia działalności gospodarczej przez państwo.

A co z płacą minimalną? Też nie ma potrzeby, bo po co? Niech się państwo nie wpierd... do skubania roboli. I już naprawdę będziemy ewenementem na skalę europejską. Nie potrzeba Korwina, bez niego mamy kapitalizm XIX wieku, czym straszy na grupie viper.

kc

Data: 2009-10-30 20:52:45
Autor: skippy
biedne misie

Użytkownik " kc" <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hcfepv$mp8$1inews.gazeta.pl...
skippy <a@nie.ma> napisał(a):

Neguje fakt potrzeby istnienia ustawy kominowej oraz potrzebę istnienia
faktu prowadzenia działalności gospodarczej przez państwo.

A co z płacą minimalną? Też nie ma potrzeby, bo po co?

A co z piernikiem i wiatrakiem.

Data: 2009-10-30 19:56:20
Autor: kc
biedne misie
skippy <a@nie.ma> napisał(a):
> A co z płacą minimalną? Też nie ma potrzeby, bo po co?

A co z piernikiem i wiatrakiem.

A skąd weźmiesz materiał na wyższy komin? Trzeba trochę z fundamentu ubrać przecież.

kc --

Data: 2009-10-30 21:11:59
Autor: skippy
biedne misie

Użytkownik " kc" <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hcfgd4$t7l$1inews.gazeta.pl...
skippy <a@nie.ma> napisał(a):

> A co z płacą minimalną? Też nie ma potrzeby, bo po co?

A co z piernikiem i wiatrakiem.

A skąd weźmiesz materiał na wyższy komin? Trzeba trochę z fundamentu ubrać
przecież.

najlepiej rozdaj fabryki robotnikom

Data: 2009-10-30 20:19:45
Autor: kc
biedne misie
skippy <a@nie.ma> napisał(a):
najlepiej rozdaj fabryki robotnikom

To nie jest najlepszy pomysł. Był już przerabiany. Masz jakiś lepszy?

Bo jak nie, to rzeczywiście sami sobie znowu wezmą.

kc

Data: 2009-10-30 20:42:36
Autor: kc
biedne misie
> najlepiej rozdaj fabryki robotnikom
> To nie jest najlepszy pomysł. Był już przerabiany. Masz jakiś lepszy?

Bo jak nie, to rzeczywiście sami sobie znowu wezmą.

kc

Poza tym, ustaw kominowa dotyczy, jak mi się wydaje pracowników najemnych, a nie właścicieli fabryk. Czy ty, załóżmy, będąc również pracownikiem najemnym zgodziłbyś się z tym, że ktoś jest od ciebie 1000, 10000, 100000.... razy lepszy?

kc

Data: 2009-10-30 22:23:02
Autor: skippy
biedne misie

Użytkownik " kc" <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hcfj3s$asl$1inews.gazeta.pl...
> [...]

zgodziłbyś się z tym, że ktoś jest od ciebie 1000, 10000, 100000.... razy

już napisałem i co tu rozwijać

Data: 2009-10-30 21:35:52
Autor: kc
biedne misie
skippy <a@nie.ma> napisał(a):
Neguje fakt potrzeby istnienia ustawy kominowej oraz potrzebę istnienia
faktu prowadzenia działalności gospodarczej przez państwo.

Czyli negujesz fakt istnienia rządu PO; z Pawlakiem od gazu, Kapicą od hazardu, itd. Pod tym względem zgadzamy się w 100%.

kc

Data: 2009-10-31 08:03:04
Autor: skippy
biedne misie

Użytkownik " kc" <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hcfm7o$n4c$1inews.gazeta.pl...
skippy <a@nie.ma> napisał(a):

[...]

Nie, juz pisałem - wolę ciężką grypę, niż obłęd połączony z cholerą, którym jest koalicja PiLD.

Data: 2009-10-31 15:12:11
Autor: kc
biedne misie
skippy <a@nie.ma> napisał(a):
> [...]
> hazardu, itd. Pod tym względem zgadzamy się w 100%.

Nie, juz pisałem - wolę ciężką grypę, niż obłęd połączony z cholerą,

Nie mam już dla ciebie argumentów, może tylko ten, że doświadczasz śmiertelnego przypadku świńskiej grypy.
Jeszcze raz ci powtarzam, nie jest ważne kto z kim (Boże broń nas przed PiS z SLD, to tylko twoja teoria), ważne by pchać do przodu, a nie wstecz

pozdrawiam
kc

Data: 2009-10-31 16:13:50
Autor: kc
biedne misie
 kc <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
(Boże broń nas przed PiS z SLD, to tylko twoja teoria)

którą można o kant rozbić :

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Tajny-plan-odbicia-
TVP,wid,11646997,wiadomosc_prasa.html

Plan na razie tajny, ale bardziej prawdopodobny niż jawny PiS-u z SLD
kc

Data: 2009-10-31 19:27:49
Autor: skippy
biedne misie

Użytkownik " kc" <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hchk4b$oec$1inews.gazeta.pl...
skippy <a@nie.ma> napisał(a):

> [...]
> hazardu, itd. Pod tym względem zgadzamy się w 100%.

Nie, juz pisałem - wolę ciężką grypę, niż obłęd połączony z cholerą,

...Boże broń nas przed PiS z SLD

pełna zgoda, liberalni socjaliści z pseudo katolicką lewica to koszmarek

to tylko twoja teoria\

Nie odpowiadam, bo nie przełamie tej pisaniny kierowanej do elektoratów obu partii.
Wiem ze jest kłopot z uzasadnieniem, ale coś tam wymyślicie.

Ostatecznie jedyna istotna różnica to deklaracja że LSD wywodzi się z PRLu oraz druga, że PIS się nie wywodzi.
Obie zresztą kłamliwe.

Data: 2009-11-01 01:36:33
Autor: Barbara
biedne misie

Użytkownik "skippy" <a@nie.ma> napisał w wiadomości news:hcfhai$2kk$1news.onet.pl...

| Użytkownik " kc" <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

| najlepiej rozdaj fabryki robotnikom

co innego rozdać, co innego sprzedać ..
ale niestety, polski robotnik NIE MA PRAWA !!!! kupić ... mimo że chce
Barbara

Data: 2009-11-01 01:34:32
Autor: Barbara
biedne misie

Użytkownik "skippy" <a@nie.ma> napisał w wiadomości news:hcedfr$lb2$1news.onet.pl...

| Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości

| Neguje fakt potrzeby istnienia ustawy kominowej oraz potrzebę istnienia
| faktu prowadzenia działalności gospodarczej przez państwo.

cholewka, czemu zatem państwa 15 UE prowadza taką właśnie politykę popierania własnego biznesu????
i czemu chcą nas teraz wykolegować, żebyśmy nie mieli wpływu na nasze strategiczne przedsiębiorstwa?
bo naszą 'złotą akcję' można między bajki włożyć !!!
i co - odkupimy nasze firmy????
pytam nieśmiało - za co?

Barbara

Data: 2009-11-01 08:34:40
Autor: skippy
biedne misie
Złota akcja to taka chęć zachowania cnoty a zarazem poszalenia sobie ostro.
Czyli jak sprzedać coś w większości a zarazem być tego właścicielem.
No nie da się, alebo jedno albo drugie.

Data: 2009-10-30 11:33:03
Autor: poniek
biedne misie
Pisiorku wypisuj te swoje "mądrości" w Rzepie albo w Gościu Niedzielnym. Tam
znajdziesz prawdziwych czytelników.

pozdrawiam