biegi sprzęgło golf 4

Data: 2015-03-13 11:31:24
Autor: yabba
biegi sprzęgło golf 4
Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:mdkr0n$fsg$1node2.news.atman.pl...
co może być powodem, że co jakiś czas bardzo ciężko wchodzą biegi w golfie 4?

czy powodem może być niewyregulowane sprzęgło które nie do końca rozłączącza przeniesienie napędu i skrzynia blokuje?

Masz sprzęgło sterowane linką czy hydrauliczne?

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-03-13 13:10:07
Autor: Ministerstwo Propagandy
biegi sprzęgło golf 4
nie mam zielonego pojęcia... jak pisałem golf 4 z 1999 roku

Data: 2015-03-16 16:36:40
Autor: yabba
biegi sprzęgło golf 4
Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:mduk30$fg6$1node2.news.atman.pl...
nie mam zielonego pojęcia... jak pisałem golf 4 z 1999 roku

To popatrz pod maskę czy w okolice skrzyni biegów idzie wężyk czy linka w pancerzu.

--
Pozdrawiam,

yabba

biegi sprzęgło golf 4