biegi w piaście

Data: 2009-04-20 18:25:16
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
biegi w piaście
Panie lukas, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:op.usnjzufm6j1rgylaptop-adaml.chemd.amu.edu.pl> przy ul....

Może ktoś połamał jakiś rower i zostało mu tylne koło ;)

Ja miałem Kalinę. Kupiłem piastę wolnobiegową Shimano Nexus Inter-3, o
taką:
<http://cyklotur.com/x_C_I__T_SHIMANO+PIASTA+TYLNA+NEXUS+INTER-3+SG-3C41__P_53019116-53010001__PZTA_0.html>,
do tego zestaw ten:
<http://cyklotur.com/x_C_I__T_SHIMANO+KOMPONENTY+DO+PIASTY+NEXUS__P_53037390-53010001__PZTA_0.html>
oraz to:
<http://cyklotur.com/x_C_Sz2__SHIMANO+Z%CABATKA+18+(2.3MM)+CZARNA.html?PT=53018149&PZTA=8&HNT=T>
Po złożeniu wszystkiego do kupy jest pięknie. :-)

Żeby nie było: z Cykloturem nie jestem związany, po prostu mają tak
zrobione menu, że tam najprościej do tego dojść.
A inne piasty wolnobiegowe masz tutaj:
<http://cyklotur.com/czesci_kola_piasty_wielobiegowe,0.html>

biegi w piaście