bieg³y na sprawie

Data: 2011-03-06 23:08:55
Autor: gacek
bieg³y na sprawie
On 2011-03-06 23:00, kawi wrote:
Mia³em sprawê s±dow± jako poszkodowany w kolizji dwóch pojazdów.
Bieg³y powo³any przez Wysoki S±d aby wykazaæ sytuacjê na drodze pos³ugiwa³
siê wydrukiem mapki ze strony intenetowe urzêdu miasta.
W czasie rozprawy zwróci³em na to uwagê sêdzinie, ¿e jest to naruszenie
prawa.
Czy takiemu bieg³emu mo¿na narobic kole pupy za takie niuprawnione
korzystanie
z czyichs praw autorskich?

nie wiem co to s± kolepupy, ale w sumie co chcesz osi±gn±æ?

gacek

Data: 2011-03-06 23:17:33
Autor: kawi
bieg³y na sprawie
U¿ytkownik "gacek" <gaceknews@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:il10l9$2ks$1news.task.gda.pl...
On 2011-03-06 23:00, kawi wrote:
[...]

Kole pupy= ko³o dupy. ;)
Chcê oduczyæ idiotê korzystania z czyjej¶ pracy za fiko tym bardziej, ¿e nie chcia³
siê pofatygowaæ na miejsce kolizji aby stwierdziæ stan faktyczny oznakowania
poziomego/
Na mapce nie by³o _¿adnego oznakowania_ a on tiwerdzi³, ¿e ta mapa oddaje stan
faktyczny. Na dok³adkê twierdzi³, ¿e ja przed s±dem k³amie, ¿e oznakowanie tam jest.
Takich bieg³ych trzeba eliminowaæ z wykazu bieg³ych.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof Wiktor

T³um o niczym nie decyduje sam, t³um wybiera w³adzê,
która najbardziej umie zamieszaæ ludziom w g³owach

Data: 2011-03-06 23:31:09
Autor: gacek
bieg³y na sprawie
On 2011-03-06 23:17, kawi wrote:
[...]

To chodzi tobie o pierdo³owate prawa autorskie czy o nierzetelne wykonanie pracy? Zdecyduj siê.

gacek

Data: 2011-03-07 19:46:35
Autor: kawi
bieg³y na sprawie
U¿ytkownik "gacek" <gaceknews@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:il11uv$are$1news.task.gda.pl...
On 2011-03-06 23:17, kawi wrote:
[...]

Mam za³o¿yæ dwa w±tki?
Chodzi o jedno i drugie.
Je¶li dla Ciebie prawo jest pierdo³owate, to lepiej o prawie wogle nie
wypowiadaj siê. Prawo jest prawo i kropka.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof Wiktor

Data: 2011-03-07 20:14:33
Autor: gacek
bieg³y na sprawie
On 2011-03-06 23:17, kawi wrote:
[...]

Twoje szukanie zemsty w prawie autorskim jest pierdo³owate. Prawa do mapy nie s± twoje, a urz±d bêdzie mia³ w nosie - bo de facto - co straci³, co mo¿e ugraæ? Mam wra¿enie, ¿e to siê ¶ciga wy³±cznie na wniosek poszkodowanego (chyba inaczej jest w przypadku programów komputerowych).

Inna sprawa, gdyby bieg³y stwierdzi³, ¿e to on zrobi³ t± mapê od zera. Ale tego nie napisa³e¶.

gacek

Data: 2011-03-07 20:20:21
Autor: Alek
bieg³y na sprawie
U¿ytkownik "kawi" <kawi@poczta.onet.pl> napisa³

[...]

Nie jeste¶ prokuratorem ani jakkolwiek zainteresowanym w kwestii PA. Ty masz swoj± sprawê zwi±zan± z kolizj± i lepiej na tym sie skup.

Data: 2011-03-07 09:57:45
Autor: Misiek
bieg³y na sprawie

U¿ytkownik "kawi" <kawi@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:il115f$352$1news.onet.pl...
On 2011-03-06 23:00, kawi wrote:
[...]

a nie prosciej bylo zrobic zdjecia stanu faktycznego (poparte na dodatek datownikiem na zdjeciu)?
I juz "po bieglym" ? :-)

Data: 2011-03-07 19:51:32
Autor: kawi
bieg³y na sprawie
U¿ytkownik "Misiek" <pwr1@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d749dff$0$2461$65785112news.neostrada.pl...

On 2011-03-06 23:00, kawi wrote:
[...]

Trzeba mieæ przy sobie co¶ co robi zdjêcia. W tej sytuacji ja nie mia³em.
Na sprawie jako dowód za³±czy³em dokumentacje oznakowania poziomego
i pionowego z ZDiK na której jest oznakowanie którego w/g bieg³ego nie ma.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof Wiktor

Data: 2011-03-07 20:21:40
Autor: Alek
bieg³y na sprawie
U¿ytkownik "kawi" <kawi@poczta.onet.pl> napisa³

Na sprawie jako dowód za³±czy³em dokumentacje oznakowania poziomego
i pionowego z ZDiK na której jest oznakowanie którego w/g bieg³ego nie ma.

Ta dokumentacja nie mówi co jest tylko co ma byæ. To nie jest to samo.

Data: 2011-03-07 20:39:01
Autor: kawi
bieg³y na sprawie
U¿ytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:il3b85$qn0$1news.onet.pl...
[...]

Mylisz siê i to mocno.
ZDiK potwierdzi³ stan oznkowania tego miejsca na dzieñ kolizji stosown±
dokumenyacj± i s±d to uzna³ jako dowód.
Policjant z RD rozwi±zuj±cy kolizjê potwierdzi³ istnienie oznakowania
poziomego.
Dla tego chcê tego bieg³ego potraktowaæ tak aby ju¿ nie móg³ ple¶æ
andronów czyni±c ludziom szkodê staj±c przed s±dem.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof Wiktor

Data: 2011-03-07 20:55:02
Autor: Alek
bieg³y na sprawie
[...]

A, chyba ¿e tak.

[...]

W takim razie przeciw niemu sa fakty z jego ogródka. Natomiast uwa¿am, ¿e siêganie po PA jest zbêdne i tr±ci pieniactwem.

Data: 2011-03-07 21:06:29
Autor: kawi
bieg³y na sprawie
U¿ytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:il3d6o$34t$1news.onet.pl...
U¿ytkownik "kawi" <kawi@poczta.onet.pl> napisa³

Na sprawie jako dowód za³±czy³em dokumentacje oznakowania
[...]
W takim razie przeciw niemu sa fakty z jego ogródka. Natomiast uwa¿am, ¿e siêganie po PA jest zbêdne i tr±ci pieniactwem.

Dla tego szukam miêdzy innymi tu, na grupie sposobów na wykluczenie tego
bieg³ego z listy bieg³ych.
Osobi¶ci nic do niego nie mam ;)

--
Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof Wiktor

Data: 2011-03-08 07:44:53
Autor: Misiek
bieg³y na sprawie

U¿ytkownik "kawi" <kawi@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:il3drl$5vr$1news.onet.pl...
[...]

Wnies stosowny protest przeciwko temu bieglemu w sadzie podwazajacy jego wiartygodnosc na podstawie przedstawienia falszywych dowodow.
Watpie zebys wogole mogl go wykluczyc z grona bieglych, jednak w Twojej sprawie nie bedzie on juz wiarygodnym bieglym i Tobie to wystarczy.

Data: 2011-03-08 07:42:41
Autor: Misiek
bieg³y na sprawie

U¿ytkownik "kawi" <kawi@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:il39f3$ih1$1news.onet.pl...

On 2011-03-06 23:00, kawi wrote:
[...]

A kto mowi ze miales miec "w momencie kolizji" ?
Zawsze zdjecia mozesz wykonac udowadniajac ze takowe oznakowanie JEST.

bieg³y na sprawie