bielizna termoaktywna

Data: 2011-01-17 18:48:20
Autor: Jan Werbinski
bielizna termoaktywna
Bielizna termoaktywna jest tak uniwersalna i praktyczna, że przyda się jej więcej niż jeden komplet. Kup cokolwiek, ale kilka kompletów. Z długimi i krótkimi rękawami. Każda działa, ale różnice pomiędzy poszczególnymi włóknami najlepiej poznać na własnej skórze.
Najtańsze od najdroższych różnią się głównie tym, że się wcześniej mechacą i gorzej wyglądają. Jedne włókna wyciągają ze skóry rozprowadzają wilgoć po dużej powierzchni zwiększając powierzchnię parowania. Inne wyciągają pot i przekazują go na zewnątrz nie wchłaniając go we włókna. W praktyce jest to dla mnie bez różnicy.

--
Jan WerbiÅ„ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

Data: 2011-01-17 20:05:10
Autor: Pan £o¶
bielizna termoaktywna
Najtañsze od najdro¿szych ró¿ni± siê g³ównie tym, ¿e siê wcze¶niej mechac± i gorzej wygl±daj±. Jedne w³ókna wyci±gaj± ze skóry rozprowadzaj± wilgoæ po du¿ej powierzchni zwiêkszaj±c powierzchniê parowania. Inne wyci±gaj± pot i przekazuj± go na zewn±trz nie wch³aniaj±c go we w³ókna. W praktyce jest to dla mnie bez ró¿nicy.

Chocia¿ niektóre dro¿sze (np. Odlo) od razu s± zmechacone, a tañsze (np. Berkner) s± do¶æ sztywne. Wybra³em tego tañszego, bo by³ w³a¶nie jakby "¶wie¿szy", chocia¿ obie koszulki by³y oczywi¶cie nowe. U¿ywa³em ju¿ kilkana¶cie razy, pra³em w pralce i koszulka Active Berknera wygl±da wci±¿ dobrze, nie straci³a kszta³tu, ani w³a¶ciwo¶ci. Cen± bym siê zatem nie sugerowa³, tym bardziej, ¿e warto mieæ tego wiêcej (o ró¿nych parametrach).

Koszulki z krótkim rêkawem uda³o mi siê kupiæ po 24 z³ na Allegro, tyle ¿e w³oskiej firmy bieli¼niarskiej SanPellegrino - dlatego tak tanie. Spisuj± siê ¶wietnie, wygl±daj± te¿ nie¼le. Niestety ju¿ ni¿ na Allegro nie widujê.

bielizna termoaktywna