bielizna termoaktywna

Data: 2011-01-17 20:35:53
Autor: Jacek 'Jacoj' Jakubowski
bielizna termoaktywna
watas wrote:
Witam,
Wlasnie rozgladam sie za bielizna jak w temacie, czy poradzicie na co
zwracac uwage. Nie wiem nic kompletnie o stosowanych materialach,
grubosciach, przepuszczalnosci itp, a potrzebuje cos na okres
przejsciowy zima/wiosna. Z gory przepraszam jak bylo juz na grupie, ale
szukalem i nic mi sie sensownego nie wyswietlalo.
Moze, ktos poleci cos w miare przyzwoitego w rozsadnej cenie.

Brubeck - bo mnie nie "gryzie", praktycznie nie mechaci siÄ™ i jest
IMHO bardzo dobrze zaprojektowana/uszyta czyli szwy są płaskie i omijają
wrażliwe i ruchome miejsca ciała (pachy, pachwiny), oraz użyte są różne
materiały w zależności od miejsca na ciele - np. pod pachami jest miękki
"siatkowy" materiał, na łokciach i kolanach jest grubszy i amortyzujący).
Lubię też moją starą koszulkę firmy Necco - bo jest luźna (większość
bielizny termoaktywnej jest obcisła do czego trudno mi się przyzwyczaić),
wygodna i odporna na mechacenie.

Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: j a c o j j @ p o c z t a . f m ]
Je¶li chcesz żyć i pracować w spokoju - nie wyprzedzaj szefa w rozwoju.

Data: 2011-01-17 21:51:11
Autor: Sławomir Szyszło
bielizna termoaktywna
Dnia Mon, 17 Jan 2011 20:35:53 +0100, "Jacek 'Jacoj' Jakubowski"
<jacojj@poczta.fm> wklepał(-a):

Brubeck - bo mnie nie "gryzie", praktycznie nie mechaci się i jest
IMHO bardzo dobrze zaprojektowana/uszyta czyli szwy s± płaskie i omijaj±
wrażliwe i ruchome miejsca ciała (pachy, pachwiny), oraz użyte s± różne
materiały w zależno¶ci od miejsca na ciele - np. pod pachami jest miękki
"siatkowy" materiał, na łokciach i kolanach jest grubszy i amortyzuj±cy).
Lubię też moj± star± koszulkę firmy Necco - bo jest luĽna (większo¶ć
bielizny termoaktywnej jest obcisła do czego trudno mi się przyzwyczaić),
wygodna i odporna na mechacenie.

Z mojej strony dodam, że u mnie sprawdzaj± się koszulki HiMountain (Quick Dry),
zarówno w górach jak i na rowerze. Dobre jest to, że od ¶rodka jest gładki,
przyjemny w dotyku materiał.
Mogę także polecić koszulki Hannah.

P.S.
Taka bielizna powinna być przy ciele, żeby dobrze działała.
--
Sławomir Szyszło
Nadprzewodnik sudecki klasy 20 kV

bielizna termoaktywna